Onko mies enää kiinnostunut?

Vierailija

Kaikki alkoi vajaa kuukausi sitten kun lisäsin erään miespuolisen työkaverin facebook kaverikseni. Seurustelin vielä silloin enkä ajatellut että työkaverini osoittaisi kiinnostusta minua kohtaa. Näin kuitenkin kävi ja hän pyysi minua kahville, mukaansa toiseen kaupunkii, salille ja jopa baariin hänen ja muiden työkavereiden kanssa. Jouduin kuitenkin kieltäytymään näistä seurustelusuhteen takia.
Suhteeni ei ollut hyvä, joten juttelin työkaverin kanssa suhdeongelmista. Hän mm. mainitsi että ansaitsen miehen joka oikeasti arvostaa minua jne. sekä sanoi odottavansa minua kunnes olen taas sinkku. Hän on sanonut minulle suoraan tykkäävänsä minusta. Minullakin alkoi pikkuhiljaa herätä tunteita häntä kohtaan, vaikka yritin pitää pään kylmänä.
Pari viikkoa sitten erosin kumppanistani, koska suhde oli huono niin kuin jo mainitsin. Mutta sen jälkeen tämä työkaveri ei ole juurikaan pitänyt yhteyttä. Kyllä hän minulle tuli kaupungilla juttelemaan kun nähtiin, mutta ei enempää. En tiedä antaako hän minulle nyt vain aikaa toipua entisestä suhteesta vai eikö hän enää vain ole kiinnostunut. En kyllä uuteen suhteeseen olisi ihan heti menossakaan, mutta olisihan se kiva tietää missä mennään.
Olen pariin kertaan yrittänyt netissä hänen kanssaan jotain jutella, mutta hän on vaikuttanut aika vaitonaiselta.
Mahtaako kysymyksessä nyt olla vain mies joka puhuu kivasti, mutta teot onkin toista vai mitä ihmettä? Vaihtuuko miesten kiinnostuksen kohteet näin nopeasti?
Olen todella epävarma kaikissa suhdeasioissa joten en kehtaa häneltä kysyäkkään asiasta.

Toivottavasti tästä sai edes jotain selkoa.

Kommentit (10)

Vierailija

Kysymättähän ei voi tietää, ja silloinkaan ei voi tietää, saako suoran vastauksen...

Mutta hyvinkin voi olla kyse siitä, että mies haluaa antaa sinulle aikaa. Toisaalta, miksi hän sitten ei suoraan sano sitä, vaan välttelee?

Yksi vaihtoehto voi myös olla, että hän potee huonoa omaatuntoa suhteesi kariutumisesta ja ajattelee, että se on hänen aiheuttamaansa (vaikka olettekin puhuneet ongelmista).

Vierailija

kiitos vastauksesta. olen itsekin miettinyt myös viimeistä vaihtoehtoa, mutta ehkä minun täytyy vain ottaa itseäni niskasta kiinni ja kysäistä asiaa :)

Vierailija

empä ole vieläkään saanut itseäni niskasta kiinni kysyäkseni asiaa, mutta näin tämän herran eilen kaupungilla. hän tuli kanssani juttelemaan niitä näitä ja hieman kiusoittelikin ja lähtiessään sanoi "nähdään". ainakaan hän ei välttele, mutta toisaalta hän saattaa olla vain ystävällinen. hirveää olla näin epävarma joten ei uskalla odottaakkaan liikoja.

Ei tähän asiaan löytyisi muiltakin vähän tulkintaa?

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Joo, ei mustakaan vaikuta siltä, että hän välttelis sua/kiinnostus olis lopahtanu. Uskon että hän nimenomaan ajattelee, että sä tarviit hieman omaa tilaa ja aikaa erosta toipumiseen mikä on varmaan totta.

Voisithan sä ottaa häneen yhteyttä ihan oma-alotteisesti ja pyytää kahville tms. Tutustuisitte toisiinne rauhassa ja viettäisitte aikaa yhdessä niiin uskon et asiat etenis omalla painollaan. (:

Vierailija

täytyy sanoa että nyt olen hieman yllättynyt kun kysyin mieheltä asiasta pari päivää sitten, mutta hän ei vastannut yhtään mitään. :(
Silloin kun seurustelin ex-mieheni kanssa, sain ihan selvän käsityksen että tämä työkaveri olisi ollut kiinnostunut, mutta kai olin sitten väärässä.

Onko muille käynyt samalla tavalla että mies on antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut ja jopa kertonut sen mutta todellisuudessa ei sitten olekkaan?

Vierailija

Minulle tuli tekstistäsi tunne, että mies kiinnostuukin vain varatuista naisista, ja on valmis pelaamaan peliään siihen asti, että nainen ottaa eron, ja siirtyy seuraavaan. Tiedä sitten, mikä varatuissa niin paljon enemmän viehättää. En kuitenkaan halua masentaa, joten toivotaan että olen väärässä! Useimpiin miehiin ei taida tehota muu kuin suora puhe, joten ei kun selitystä vaatimaan! Tsemppiä ja tulehan kertomaan meillekin totuus Ü

Vierailija

sain miehestä sen käsityksen että hän on oikein asiallinen jne.
hävettää kyllä kovasti että olin hölmö ja menin uskomaan joka sanan mikäli hän tosiaan tuntee vetoa vain varattuihin naisiin. ei tee yhtään mieli törmätä siihen tyyppiin ihan hetkeen.

Vierailija

pahoitteluni että kaivan vielä vanhan aiheen esiin, mutta nyt täytyy vähän korjailla.
Mies kertoi minulle eräs yö pari viikkoa sitten miksei vastannut erääseen viestiin jonka hänelle lähetin. Ja nyt viime viikolla kävimme porukassa työkavereiden kanssa baarissa ja siellä ihastukseni sitten piti minusta huolta kun olin juonut hieman liikaa. Hän yllättäen antoi pusun poskelle, harmikseni en siihen siinä vaiheessa juurikaan tajunnut reagoida. sitten hän vei minut tanssimaan hitaita ja siellä suuteli kaulaa. Tanssimisen jälkeen hän vielä suukotti suulle pariin kertaan.

En tiedä teinkö nyt virheen siinä kun en mennyt hänen luokseen illan jälkeen vaikka pyysikin. Olin vain niin hämilläni kaikesta tapahtuneesta enkä muutenkaan kehdannut sellaisessa kunnossa hänen luokseen mennä.
Emme ole illan jälkeen vielä jutelleet kertaakaan, varmaankin pitäisi. En vaan oikein tiedä kuinka aloittaa koska emme ole ennen iltaa juurikaan puhuneet pariin kuukauteen.

Vierailija

Mielestäni et tehnyt virhettä, kun et mennyt jatkoille, jos haluat kuitenkin vähän enemmän kuin yhden yön jutun tai seksisuhteen.. :) Riittäisikö rohkeus nyt ihan soittaa miehelle ja ehdottaa näkemistä? Voisit vaikka suoraan sanoa, että ollaan oltu viime aikoina niin vähän tekemisissä, olis kiva nähdä ja ihan jutella? Ei tarvitse ottaa paineita treffeille menosta, jos vaikka rennosti tapaatte kahvittelun/ terassin merkeissä..

Vierailija

en tiedä hajotanko itteni vielä kyseisen miehen takia kun ei hänestä ota nyt taaskaan selvää. hän pyysi minua tuona iltana erääseen juttuun hänen kanssaan mutta kun yritin siitä hetki sitten jutella ei hän vaikuttanut olevan kovinkaan innostunut puhumaan.
en tiedä mitä mies naisista oikein haluaa, elämänkumppanin vai petikaverin.
miehen käytös on todella outoa, viimeksi hän sanoi syynä olevan hänen eksä (josta ei ole päässyt yli) miksei vastannut erääseen viestiin. en tiedä onko taas sama syy. en tiedä mitä pitäisi tehdä, olen aivan ihastunut häneen mutta tällainen käytös tuntuu pahalta. olin jo unohtamassa hänet kunnes baarissa tapahtui mitä tapahtui. ehkä pitäisi vaan antaa miehen olla. hän kuitenkin vaikuttaa sellaiselta että jos on kiinnostunut niin hän myös juttelee. mutta baaritapahtuma tekee asian ristiriitaiseksi..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat