Kantapään kautta: Älä koske ihastuksesi veljeen!

Vierailija

Hyvät Cosmo-siskot (ja -veljet)!
Nyt kävi näin, että viime keskiviikkona ihastukseni veli tuli vierailulle kaupunkiin (olen vaihdossa) ja he ovat kuin kaksi marjaa ulkonäöstä maneereihin. Lähdimme isolla porukalla juhlimaan ja jotenkin veli alkoi suudella minua. Olen todella vietävissä, kun mies käyttäytyy ihanasti minua kohtaan ja annoin asioiden edetä hänen tahtiinsa. Samalla takaraivossani huusi ääni jättämään hänet kuin nallin kalliolle, jotta en vahingoittaisi ihastukseni tunteita (luulen, että hänkin pitää minusta). Päädyimme kävelemään kotia veljen kanssa ja suutelemaan huoneessani, mutta seksiä emme harrastaneet.

Veli palasi kotiin, mutta huomaan että ihastukseni on selvästi minulle suuttunut tai pettynyt minuun. Yritin puhua ja kerroin, ettei mitään tapahtunut, mutta en ole oikein vakuuttunut, vaikka hän sanoi, että kaikki on hyvin.
Mitä ihmettä voin tehdä, pitäisikö kertoa suoraan kuinka tunnen ja katsoa vastaako hän tunteisiini? Vai pysynkö hiljaa ja unohdan koko jutun, meninkö liian pitkälle koskiessani hänen veljeensä?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat