kuka ajelee alapääkarvat?

Vierailija

Hei mitkä kaikki karvat oikein ajelette? Minua kuumeisesti mietityttää alapääkarvojen ajelu, kun niitähän saa olla koko ajan ajelemassa jos haluaa ettei karvoitusta ole. Kuinka monet naiset ajelevat intiimialueiden karvat? Onko se välttämätöntä? Ja miten saatte lopputuloksesta hyvän? En tiedä miten mukavaa voi olla miesten mielestä karvaton mutta pistelevä alapään alue! Jos päivällä ajelee, niin illalla/yöllä se jo pistelee... Osaatteko sanoa hyviä neuvoja karvojen poistoon? voisiko karvojen kasvun mm. kokonaan estää? Paljonkohan tälläinen maksaisi ja toimiiko se?

Kommentit (6)

Vierailija

Itse ajelen säärikarvat, kainalokarvat ja alapääkarvat. Jos alue kutisee, voit käyttää hajusteetonta kosteusvoidetta intiimialueen iholla. Kun useamman kerran olet ajellut, ihokin alkaa tottua siihen, eikä enään ärry niin paljon. Monet miehet tykkäävät, että on joko kokonaan posliini tai ainakin huoliteltu, esim. ns. kiitorata sheivaus. Ajelen myös itseni takia, minua karvat inhottavat.

Vierailija

Itse siistin alapään ihan sheiverillä, niillä terillä missä on ne "saippuatyyny", sillä olen huomannut, että ei rasita ihoa niin paljoa. Sileämpää jälkeä saa kun sheivaa aluetta eri suuntiin, ei siis vain yhteen suuntaan, sillä jotkut karvat kasvavat erilailla kuin toiset ns. pyörteiden takia. Kannattaa kädellä tunnustella ihoa eri suunnista (vasta -ja myötäkarvaan ja sivuttain) Niin ainakin minulla säilyy sileänä iltaan asti.

Vierailija

Tässä samalla olisi myös kiva tietää, että kuka ei ajele alapääkarvoja, sillä itse en niitä ajale. Juuri sen takia, että pelkään, että saan olla kokoajan sheivaamassa tai että sänki pistelee ja kutiaa, kun kumminkin niin herkästä alueesta on kyse. Bikini rajaa olen joskus ladysheiverillä siistinyt, ja siitäkin tulee niitä punaisia pisteitä, eivätkä kaikki niistä lähde ihan heti pois. ¨
Olisi ihan kiva myös tietää, että mitä mieltä miehet ovat yleensä siitä, jos naisella on karvat alapäässä tallella!
Itse siis ajelen säärikarvat, joskus vähän bikinirajaa, kainalokarvat ja myös käsikarvat, kädet minulla onkin aina ollut tosi karvaiset enkä muuten niitä ajelisikaan.

Vierailija

mun mielestä ei kannattaisi ajella käsikarvoja koska ne saattavat kasvaa kahta kauheammin takasin seuraavalla kerralla mutta jokainen ihminen tekee niin kuin tekee.. mutta en suosittele..

Vierailija

Itse ajelen käsikarvat, sääret, kainalot ja häpyalueen.
(ja ne käsikarvat eivät kasva yhtään sen ihmeellisempänä takaisin, vaikka ne miten ajelisi pois)

Mitä tulee häpyalueen ajelemiseen, niin itse pidän posliinista/kiitoradasta ja mieheni pidää tästä myös.
Mutta joskus muinoin minulla oli kyllä poikaystävä, joka ilmaisi ettei pidä posliinista. Harvinainen poikkeus kylläkin, sillä en toistaiseksi ole keneltäkään toiselta mieheltä kuullut sitä, etteikö posliini kiihottaisi.

Totta kai se sänki tuntuu häpyalueella tismalleen samalta kuin miehen sänki kasvoissa. Se on kuin hiekkapaperia, mutta eipä se oikeastaan milläänlailla menoa haittaa tai hidasta, koska sellaista hinkkautumista ei koskaan tapahdu, että sänki satuttaisi.

Itselläni posliini/ajeltu iho/pikku sänki ei aiheuta kutiamista/pistelyä, vaan ennemminkin se, että jos en ajele ja karva pääsee kasvamaan 5-9mm pituuteen, niin karvat alkavat kutittaa ihoa. Eli.. minulle on käynyt juuri päin vastoin kuin täällä pelätään, eli joudun ajelemaan alapääni, jotta se ei kutiaisi tai pistelisi. Tosin, tämä on lopputulosta kymmenen vuoden ajelemiselle. Karva ohenee ajansaatossa ja kasvaa hitaammin takaisin, kun ne on tietyltä alueelta tarpeeksi kauan ajellut pois.

Mutta lähtökohtaisesti ajelen karvani siksi, että en pidä niitä esteettisesti kauniina ja toisekseen siksi, että se on ainoa ns. turhamaisuuteni. Ja aloittajan kysymykseen välttämättömyydestä: mikään karvojen ajelu ei ole välttämätöntä, ei kainaloiden, ei säärien, eikä edes hiusten leikkaaminen. Se on vain tapa ja tapoja saa rikkoa.

Karvojen kasvun kokonaan voi estää valoimpulssihoidolla, joka on kallis ja vaatii useamman käyntikerran. Minusta melkoista rahastusta turhamaisuudella.

Vierailija

Itse ajelen kainalot, sääret ja alapäästä kaiken pois. Eikä mielestäni ole mitenkään työlästä, minulla alue pysyy melkoisen sileänä 2-3 päivää, joten helppo se on sheivata aina parin päivän välein suihkun yhteydessä. Mielestäni se on hygieenisempää, sekä mieheni tykkää kovasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat