hyväksikäytetty

Seuraa 
Liittynyt15.11.2010

Mietin, että kun ite olin parisen vuotta sitten kesäsin juomassa ja joskus meni vähän överiksi.
Kerran eräs tuttuni joka oli minua 7 vanhempi poika ja asui 20km päässä minusta. Olimme juomassa kavereitteni kanssa kunnes yhdessä vaiheessa iltaa poika soitti minulle ja halusi nähdä. Olin selvästi humalassa ja suostuin näkemään pojan. No lähdin hiljaa hissukseen kaveripiiristä pois ja tämä poika haki minut lähistöltä. Ajelimme hetken kunnes hän halusi lähteä kauemmas ajelemaan.
Kun olimme hänen kotipaikkakunnallaan ja olin matkanaikana muutaman kerran nukahtanut niin sanoin haluavani kotiin takaisin. Hän ei suostunut ja ehdotti jos nukkuisin yön yli hänen luona. No en sillä hetkellä miettinyt sen enempää sillä halusin vain nukkumaan ja suostuin. Matkalla hänen luokseen olin varmaan sammunut ja hän oli kantanut minut sisälle.
Yöllä heräsin siihen kun hän oli riisunut minut ja halusi harrastaa seksiä. Minulla ei ole minkään muun laista muisti kuvaa paitsi se että aiemmin illalla olin sanonut että tulen hänen luokseen vain sillä ehdolla että nukumme yön, eikä mitään tapahtuisi. Aamulla kun heräsin ja olin ilman vaatteita, poika makasi vieressäni ja kysyi tulisinko hänen kanssaan suihkuun. Tajusin vasta aamulla mitä OIKEASTI oli tapahtunut ja menin paniikkiin. Aloin raivota, huutaa ja itkeä ihan hysteerisenä. Syytin häntä kaikesta mitä yöllä oli tapahtunut ja siitä että hän oli käyttänyt tilaisuuden hyväkseen kun olin ollut heikossa kunnossa. Poika meni hetken päästä kun oli kuunnellut minua ensin niin suihkuun. Kun hän tuli sieltä olin pukenut vaatteet ja sanoin haluavani heti kotiin. Hän kertoi minun itkeneen yöllä ja hokevani exäni nimeä. Hän myös sanoi että olin käskenyt häntä lopettaa, mutta hän ajatteli että olin niin humalassa etten kuitenkaan tarkottanut sitä, eikä hän lopettanut.
Itkuisena ja vihaisena kerroin hänelle, että oli elämäni virhe koskaan edes tavata hänet ja, että en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Tämän kaiken kerrottuani hän toi minut kotiin ja seuraavana päivänä huomasin että takkini oli jäänyt hänen luokseen. Lähetin viestin ja käskin hänen tuomaan takkini. Kesti muutama tunti ja hän toi takin ja en edes kiittänyt vaan lähdin.Nykyään en ole missään yhteyksissä häneen ja toivon koko sydämestäni että en olisi ikinä tavannutkaan häntä. Mietin tätä iltaa joskus ja toivon vain että kaikki olisi ollut pahaa unta ja että koko ihmistä ei olisi edes olemassa.

Minusta tämä on suuri helpotus kun saan kirjoittaa tänne painajaisestani. Toivon koko sydämestäni, että monet muut lapset ja nuoret ovat säästyneet tältä virheeltä. En tunne itseäni erilaiseksi kuin muut, mutta tunnen pelkoa, että mies tulisi joskus ja tekisi saman minulle uudestaan.

Kiitos, jos jaksoitte lukea tämän ja toivon, että poika/mies joka tämän aiheutti, tuntisi pelkkää tuskaa ja kipua lopun elämäänsä. En toivo hänelle mitään hyvää. Toivon vain, että häntä ei olisi olemassakaan ja että kaikki säästyisivät hyväksikäytöltä.

Kommentit (3)

Vierailija

Voi sinua. Tuo on todella surullista kuulla, mitä olet joutunut kokemaan.

Itse olin Espanjassa viisi vuotta sitten. Tutustuin yhteen mukavaan poikaan rantabaarissa, eikä hän ollut mikään typerä, puoliksi espanjalainen ja englantilainen. Poika pyysi minua yhtenä iltana baariin kanssaan, ja menin. Hän tarjosi minulle monta drinkkiä, ja olin jo loppuillassa melko humalassa. Baarista lähdimme 12 aikaan, ja kävelimme hotellini ohi. Hän sanoi, että mennään hänen luokseen. Olin niin kännissä, että olisin varmaan suostunut ihan mihin vain. Menimme johonkin hotelliin, ja olin alkamassa nukkumaan, kunnes hän kysyi haluanko seksiä. Harrastimme seksiä, kondomin kanssa. Aamulla heräsin, kun tämä poika oli päälläni. Järkytyin, sanoin vain i can't breathe, i can't breathe!! Poika nousi äkkiä pois, ja silloin tunsin olevani jotenkin hyväksikäytetty. Minulla oli hirveä morkkis illastamme. Pelkäsin, että olisin saanut jonkin taudin... Tapahtuneesta on jo kulunut 5vuotta, mutta vieläkin se kummittelee mielessäni. Tunnen yökötystä asiaa kohtaan, ja olen käynyt psykiatrin juttusilla asiasta. En ole kertonut asiasta ystävillenikään, enkä poikaystävällenikään (aloimme seurustella onneksi vasta 2vuotta sitten). Tunnen asiaa kohtaa häpeää, enkä halua ihmisten käyttäytymisen muuttuvan. Olen miettinyt, että poika saattoi minun käydessäni vessassa laittaa juomaani jotain. En yleensä juo niin, että olisin ihan perskännissä... Ja kyllä, helpotti purkaa tänne!

taylor chanel
Seuraa 
Liittynyt15.11.2010

Kiva kun olette jaksaneet lukea ja vastailla. Harmi,että oot joutunut kokemaan tollasta marikaineeeen. Jos joku toinen on käyttänyt seksuaalisesti hyväkseen niin eihän sitä voi itseään syyttää jos on humalassa kerran ollut. Miehet, jotka näin tekevät eivät arvosta naisia ja haluavat vain seksiä. Olen monesti miettinyt, että olisipa tämä kaikki vain pahaa unta, mutta eihän sitä saa pois pyyhittyä ikävistä muistoista. Tämän tapahtuneen kanssa pitää vaan oppia elämään. Kiitos jonna88 pahoitteluistasi:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat