Ystävyydestä juttuun ja jutusta ystävyyteen

Vierailija

Minulla on pienipuoleinen ongelma. Hyvä ystäväni (miespuolinen) auttoi ja tuki minua eroni jälkeen.. Mutta tästä syntyikin jonkinlainen "suhde" emme niin sanotusti alkaneet seurustella, mutta sutinaa oli. Sitä kesti n. 2 viikkoa kunnes hän ilmoitti että olisi parempi etten enää liikkuisi hänen kanssaan, ja tämä johtui hänen ongelmistaan. Ja ymmärsin kyllä tilanteen.

Ihmettelen miksi hän ei ole pahemmin ottanut yhteyttä? Jos minä laitan hänelle viestiä tai soitan, hän kyllä vastaa, mutta ei itse ota minuun yhteyttä.. Voisinko jotenkin minäkin olla syynä tähän?

Toinen juttu on, että nykyinen poikaystäväni alkoi selvittämään tuota asiaa vaikka olen hänelle sanonut että antaa minun hoitaa omat asiani, ja niin poikaystäväni sitten oli puhunut tämän henkilön kanssa puhelimessa ja pian sain viestin että olen pettänyt hänen luottamuksensa sanoessani että olin yksin, kun hän soitti minulle ja kertoi poikaystäväni ottaneen häneen yhteyttä.

Tunnen olevani jotenkin kahden välillä enkä tiedä mitä tekisin asialle...

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla itelläni on edelleen tollanen ongelma, että oltiin pojan kanssa kavereita, seurusteltiin ja erottii, mut ollaan edelleen kavereitaja nimenomaan niin että edelleen on sutinaa...:S eli siis hankala juttu.

Mutta toisaalta, jos ootte ottanu etäisyyttä just sen takia, ettei mitään käy? Ja jos se sun entinen poikaystävä ei just siks halua olla yhteydessä, kun ei voi sitten olla susta erossa jos näätte. Ja vaikeempaa siitä tekee sielä se, että jos sä nyt seurustelet jo uuden ihmisen kanssa, mutta hän ei? Sitten se on tietysti eri juttu, jos kumpikin jo seurustelee uuden kanssa, niin tottahan silloin voi olla vielä ystäviä, mutta ymmärrän kyllä entisen poikaystäväsi etäistymisen hyvin. Ei ole kuitenkaan reilua ketään kohtaan, että jos sinulla on tunteita molempia kohtaan ja sitten näet molempia. Ei myöskään kannata seurustella uudelleen vain seurustelun takia. Mieti mitä oikeasti tunnet ja tee sen mukaan. Jos entinen poikaystäväsi ei halua enää viettää aikaa kanssasi, niin se on hänen valintansa ja sinun on hyväksyttävä se.

Vierailija

Aivan, no ystävii täs viel ollaa mut ei olla yhteyksii pidetty. En ite kehtaa ottaa yhteyttä kun hänellä on aika useasti huonoja päiviä niin en kehtaa "häiritä.."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat