Probleema hiusten kans, helppiä ? :)

Vierailija

Eli mulla on nyt sellaset lapaluitten välii ylettävät hiukset jos heittää taakse ja haluaisin kasvattaa vielä vähän pidemmät, mut ongelmana on, että mulle tulee tosi helposti kakshaarasia ja siks joudun käymää usein parturissa siistimässä latvoja ja hiukset pysyy aina saman pitusina ku ei ehi kasvaa tarpeeks :/

värjään kans hiuksii, koska mulla on luonnostaan tosi _ruman_ väriset hiukset, mut mun kampaaja käyttää mahollisimman hellävarasii ja "hoitavia" väriaineita. Mun hiuslaatu on semmost karheeta, se on ollu sitä aina ja kakshaarasia tulee tosi helposti.

Hoitoaineena käytän TreSemmee (shampooki on samaa lajia) ja aina ennen suoristamista käytän kuumuudelta suojaavaa litkua päähän, mut silti niitä kaks haarasii vaa tulee ja tulee :(

oon ihan neuvoton, mikä avuks?

Kommentit (3)

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Moikka! Mulla on itselläni pitkälti sama tilanne. Samanpituiset hiukset ku sulla ja haluisin niistä hieman pidemmät mut kasvattaminen on vaikeeta just nuiden kakshaarasten takia. Sun hiuslaatu kuulostaa haastavalta mutta mulle tuli mieleen et voiskohan sellanen latvasuoja toimia? Mä olen itse käyttäny Schwarzkopfin Bonacure hairtherapy-latvasuojaa jonka pitäs sulkea ja ehkäistä latvojen haaroittumista. Mulle tämä on toiminu aika kiitettävästi, tehny latvat parempikuntoisiksi ja vähentäny kakshaarasia. :) Toivottavasti tästä on jotain hyötyä. Tsemppiä! (:

Vierailija

Tilaa netistä ja tai osta kampaamosta joku kevyt hoitoaine (ei tee niin raskaaksi hiuksia) ja lisäks viel joku normi jätettävä, suihkutettava hoitoaine. Kakshaarasethan tulee siitä, kun hius halkeaa moneen osaan. Asiaan vaikuttaa myös millasella harjalla harjaat? Parhain vaihtoehto on luonnonharjas-harja, ite oon kokenu asiakkaille hyväksi Simply Naturalin pidennyshiusten harjan, mikä ei sähköistä ollenkaa mut selvittää hyvin, eikä REVI. Ja hiuksillahan on kasvuvaiheet, joittenkin hiukset ei pakolla edes kasva yli hartioiden. :) Ja kaikki paksut hoitoaineet, latvasuojat ja kiiltosuihkeet vaan täyttää hiusta ja meikkaa sen pintaa. Suoristusrauta polttaa sen sileeksi. Suoristusrauta vahingoittaa eniten, olkoot vaikka minkänäköstä kuumuussuojaa sielä seassa. :)

Vierailija

Opiskelen parturikampaajaksi ja voin sanoa sinulle että minulla on kans sama ongelma että kaksihaaraisia tulee ja se on tosi yleistä. Melkein kaikilla on sama ongelma. Hiukset kasvaa noin 1 cm kuukaudessa, joten tekisin niin että antaisin niitten kasvaa n 3 kuukautta enneku menisin parturiin, koska jos menet joka kuukausi parturiin se sentti mikä on kasvanu leikataa latvoista pois. Sanotaan ettei hiukset kasva vaikka on kakshaaraisia, mutta se ei pidä paikkaansa se vaan hidastuu. Joten suosittelen että aina kun menet kampaajalle (ei niin usein) niin pyydät leikkaamaan VAIN NE KAKSIHAARAISET! helposti parturi ottaa liikaa jos ei sano tarkkaa määrää paljon haluaa pois

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat