ystävyys exän kanssa

Vierailija

Mulla on ongelma mitä pitäisi tehdä exäni suhteen! Seurustelimme (epäonnistuneesti) 4kk viime keväänä. Emme koskaa oikein puhuneet mistään asioista ja näimme tyyliin: kahvilla keskustassa. Pussasimme vain hyvästellessä ja muutenkin kosketus toiseen tuntui ujostuttavalta. Outo suhde siis kerrassaa. No mutta joka tapauskessa lopetimme suhteen, kun minä lähtin vaihtoon kuukaudeksi kesällä ja kän armeijaan.

Olemme edelleen hyviä ystäviä ja näemme joka viikonloppu, kun hän pääsee armeijasta. Olemme myös paljon enemmän kosketuksessa toisiimme nyt kun emme seurustele. Seurustelun aikana emme harrastaneet seksiä, mutta nyt sitten jokunen aika sitten harrastimme sekisä yhdessä ensimmäistä kertaa. Minulle kerta oli ensimmäinen, hän kylläkin kokenut. Kumpikaan ei siis nyt seurustele kenenkään muun kanssa ja välimme ovat muutenkin läheiset.

Olen aina halunnut suhteen, mutta tämä on jotenkin outoa, että nään exääni joka viikonloppu ja koskemme toisiamme/ suutelemme ja kerran jopa harrastimme seksiä. En tiedä onko se hyvä vai huono asia?! Kumpikaan ei halua seurustella koska pelkäämme ettei se toimi ( tosin siitä keskusteltiin viimeksi elokuussa...) Mutta en tiedä onko tämäkään sitten hyvä, että emme seurustele, mutta näemme ja olemme läheisiä...

Kertokaa mielipiteitänne? Pitäisikö minun vain tehdä raja sille, että ei kosketa, kun ei seurustellakaan. Kuitenkin läheisyys tuntuu ihanalta enkä muutenkaan haluaisi kieltää koskemista. En kuitenkaan tiedä onko tämä fiksua...

Kommentit (2)

Vierailija

kinkkinen tilanne,tajuan sun tunteet että on jotenkin helpompaa olla "yhdessä" kun ei enää olla yhdessä.sillon ollaan yleensä avoimempia toista kohtaan kun ei ole sitä tyttöystävä/poikaystävä-"rasitetta".mietin kanssa et jos exän kanssa synkkaa niin miks ei voisi olla ystäviä,mutta aina on siinä se vaara että toiseen kuitenkin kehittää jonkunlaisen siteen,ja sitten kun jompikumpi hommaa uuden rakkaan,niin toista saatta sattua.
sanoisin et sovitte jotkut pelisäännöt että kun uus kumppani tulee kuvioihin,niin ollaan sitten vaikka vielä kavereita ja nähdään paljon mutta koskettelun pitää loppua.että molemmat tietää missä mennään ja mitä tapahtuu.

Vierailija

Toi kyllä kuulsotaa hyvältä. Tiedän kyllä jo etukäteen, että tottakai se sitten tuntuu pahalta kun toinen löytää uuden :S Mutta toisaalta mietin myös, että kun nyt mä just kirjotin ja haen yliopistoon muualle ja hänkin armeijan jälkeen hakee nyt sitten opiskelemaan, että luultavasti ei enää samalla paikkakunnallakaan olla syksystä alkaen. Mutta onhan siinä aina sekin, että ei välttämättä opiskelemaan pääse ja näin tää voi jatkua pitempääkin sitten. Ainoo mitä oon vaan miettiny, on just se, että onko tää niinkun "sallittua" . Musta on ihana olla vielä läheisiä ja hyviä ystäviä. Mutta tiedän että monen mielestä kun ei seurustele, niin ei sitten mitään tämmöstä muutenkaan. Kuitenkin tunnen exäni hyvin, niin onhan tää nyt eri juttu kumminkin kun joku baarista repästy poika :D Mutta on siinä puolensa ja puolensa tietysti. Just se että vaikka nyt tuntuu hyvältä, niin mites sitten kun toinen löytääkin just sen uuden ihastuksen :S Okei se on selvää, että sitten ei mitään toisen lähellä olemista enää, mutta sattuuhan se.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat