Eksä ja sen veli

Vierailija

Eli eksäni jätti mut reilut 2 kk sitten lyhyen seurustelusuhteen päätteeksi. Tapasin hänen veljensä viikonloppuna baarissa ja kiinnostuin. Aiemmin ei olla tavattu. Hänkin saattaisi olla kiinnostunut musta... Mietityttää vaan, et oisko ihan kieroutunutta tutustua paremmin. Mielipiteitä?

Kommentit (4)

Vierailija

kieroudesta en tiedä mutta se olisi joka tapauksessa väärin eli kannattaa se veli unohtaa koska se loukkaisi exääsi varmasti aika pahasti. kokemuksesta tiedän tai lähinnä siitä että poikkikseni on kertonut kuinka hänelle on tapahtunut samanlaista kun exän ja veljen välille tulee jtn, silloin oli kuulemma veljes suhde päättynyt :( tosin nyt se on kunnossa mutta ainainen pelko piinaa, itsekkin joudun hänelle sillon tällöin vakuuttelemaan että olen vain ja ainoastaan kiinnostunut hänestä enkä ikimaailmassa sekaantuisi hänen veljeensä... mutta mieti ennenkuin teet mitään koska varmasti asiaan vaikuttaa se millainen suhde teillä oli ja millainen on yleensäkkin veljesten välinen suhde. mutta minun mielipide on että unohda exäsi veli.

Vierailija

No oletko jonkinlaisissa väleissä eksäsi kanssa? Voisithan kysyä häneltä ihan suoraan, että loukkaisiko se häntä... Teillä ei kuitenkaan ollut ilmeisesti mitään kovin vakavaa, ja kaiken lisäksi hän jätti sut, joten ehkä sun kannattaisi kuitenkin edes kysyä asiasta häneltä.

Mutta jos näin teet, niin sitä ennen kannattaa ehkä koittaa varmistua siitä, että tällä veljellä tosiaan on jotain tunteita sua kohtaan. Koska jos ei ole, ja hän saa kuulla asiasta, niin se olisi sulle aika kiusallinen paikka!

Mut kyllä mä tiedän useammankin suhteen, jossa yksi ihminen on vaihtanut kumppania saman sisarusparven sisällä, ja homma on toiminut ja kaikki ovat pysyneet väleissä. Joten siksi en näkisi asiaa noin mustavalkoisena kuin kaksi edellistä vastaajaa.

Vierailija

Kiitti vastauksista. Jonna88, kyllä me ollaan väleissä. Ihan kavereita ollaan. Eikä meillä tosiaan ollut mitään vakavaa. Itse olin enemmän vakavissani kuin eksä. Täytyy toimia sun neuvojen mukaan, jos tästä ylipäätään yhtään mitään kehkeytyy. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat