liikuntaharrastus

Vierailija

mua ärsyttää ihan vietävästi, kun en keski mitään kivaa liikuntaharrastusta! Haluaisin kauheesti aloittaa jonkun liikuntaharrastuksen, mutta en keksi mitään mistä pitäisin. Olen jo pitkään yrittänyt pakosta juoksemista, aerobicia, hiihtoa yms. mutta kun ei niin ei! Kun urheilu ei kiinnosta niin ei sitä sitten jaksa harrastaakaan. Oikeastaan ainoa laji mistä pitäisin olisi tanssi ja erityisesti paritanssi, mutta senkin harrastaminen tyssää siihen kun ei ole paria tanssiin! Ja näin 19 vuoden iässä kun on niin miten sitä nyt voi tanssia enää aloittaa, kun joutuisin johonkin 7-vuotiaiden ryhmään.

Onko kellään hyviä liikuntaharrastusideoita, mitkä eivät olisi pakkopullaa, mutta oikeasti saisi sydämen sykkeen nousemaan ja kuluttamaan sitä ylimääräistä?

Kommentit (4)

Vierailija

miten ois esimerkiks zumba? ite oon käyny kerran viikossa tunneilla kohta vuoden verran ja oon tykänny mielettömästi! syke nousee, rento meininki jnee.. :)

Vierailija

Kyllä monissa tanssikouluissa on alkeistunteja myös aikuisille! Ja uskoisin, että myös paritanssin voi aloittaa aikuisena ja ilman paria. Ainakin lattareita voit tehdä (ilman paria), kiinnostaisko se?

Vierailija

Tanssin voi aloittaa aina! Ajattelin itse tanssista ihan samaa. Ja että eihän sitä enään äin vanhana hyväksikään voi tulla ja mites se kun kaikki ovat kuitenkin aloittaneet jo taaperoina..
Mutta kaikista yksintansseista löytyy muitakin takarivin kujattelijoita. Sieltä vaan rohkeasti! Aikuisillekin on aloittelijaryhmiä. Esim show/jazz puolella!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat