kaverit & ikäero

Vierailija

en huomannut vastaavaa aikaisempaa aloitettua keskustelua tästä aiheesta. joten ajattelin kysyä yleistä mielipidettä siitä, millainen ikäero olisi mielestäsi sallittava kaveripojan tai poikaystävän kanssa?

Kommentit (3)

Vierailija

Riippuu aika paljon siitä, missä ikähaarukassa liikutaan. Jos ollaan jo molemmat päälle kolmenkymmenen, niin mielestäni 15 tai jopa kahdenkymmenen vuoden ikäerokin on ihan ok, jos suhde vain toimii hyvin.

Mutta jos ollaan sen verran nuorempia, että toinen on esimerkiksi alle 20, niin siinä alkaa kyllä viiden vuoden ikäerokin olla jo aika tuntuva. Ihan vaikka jo käytännön syistä, koska tuossa tilanteessa vanhemmalla on yleensä jo aika paljon enemmän kypsyyttä ja elämänkokemusta, mikä taas voi johtaa siihen, että suhde ei toimi kovin hyvin.

Vierailija

itse olen 17 ja poikaystävä 20, en edes ajattele meidän välillä olevaa ikäeroa. Olen 16-vuotiaana ollut myös 22-vuotiaan kanssa ja minusta ikäkysymys on hyvin suhteellinen minkä tasoisia henkilöt henkisesti ovat.

Vierailija

Minä olin 18 vuotta ja mieheni 26 vuotta kun tavattiin. Eli 8 vuotta ikäeroa. nyt olemme 19 ja 27 vuotta.

Kyllähän minä aluksi olin että hyi, mikä vanha ukko :D mutta nykyään en mieti sitä ollenkaan. Oikeastaan en koskaan enään mieti sitä ikäeroa, olen kai niin tottunu.. Kyllähän sen elämän tilanteesta huomaa hyvin, mies on työssä käyvä, saa hyvää palkkaa, omistaa asunnon, hieno auto jne.. kun minä taas olen köyhä opiskelja ja vanhemmilta saan rahat :) Mutta me pidämme toisistamme, ja suhteemme toimii todella hyvin. Ystävät toisin aluksi olivat vähän hämmästyneitä ja ihmeissään. Mutta hekin ovat jo tottuneet :) Ja tulevaisuus näyttää valoisalta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat