Mitä lahjaksi?

Seuraa 
Liittynyt15.11.2010

Elikkä siis poikaystävälläni on ensi kuussa synttärit ja lahjaa en ole vielä keksinyt. Olisiko jotain ideoita? ja tätä ennen on puolivuosipäivä niin olisi kiva siitäkin kuulla muiden kokemuksia, että mitä olette tehneet sinä päivänä tai yksinkertaisesti miten olette muistaneet toista?:) Vastailkaas ja kiitos jo etukäteen!:)

Kommentit (3)

Vierailija

itse olen ostanut paitoja, boksereita jne. sellaista mitä mies on oikeasti tarvinnut, sillä mitään turhaahan ei toinna ostaa. Mieheni yli kaiken vihaa turhaa tavaraa nurkissa.

Puolivuotista yhteisaikaa meillä ei muistettu yhtään mitenkään, eikä vuodenkaan, olimme vain kahden, ehkä joku leffa ja tein hyvää ruokaa, saunottiin ja hierottiin toistemme selät kuntoon. Ei mitään erikoista.

Vierailija

Yhdessä vietetty laatuaika on mun mielestä paras lahja. Eli yhdessä vaikka syömään tai kokkaa hänelle kotona jotakin hänen lempiruokaansa, ja vuokraa vaikka joku miehes lempileffa ja katsokaa se yhdessä kotisohvalla.

Jos miehesi on oluen ystävä, niin pullo jotakin erikoista laatuolutta voisi myös olla paikallaan.

taylor chanel
Seuraa 
Liittynyt15.11.2010

mietin kans et voisi synttärilahjaksi ostaa jotain tarpeellista mikä oikeasti tulisi myös käyttöön ja tota puolivuotispäivää voisi ihan leffan ja hyvän ruuan merkeissä viettäää:) kiitos!:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat