Hyviä kasvonpuhdistusaineita ?

Vierailija

Ite käytän Herbina Marjasoft (joku sellainen) ja ite ainakin tykkään tästä tosi paljon. Helppo käyttöinen ja miellyttävä. nyt tuntuu iho paremmalta, kun käyttää :) ennen kun käytin yhtä ainetta, naama alkoi vain kukkimaan eikä auttanut mikään. tämän Herbinan kanssa en ole ainakaan törmännyt sellaiseen. Onko kenellekään muulla mitään hyviä kasvonpuhdistusaineita ? :)

Kommentit (4)

Vierailija

Lumenen Natural Code sarja (kuorinta,kasvovoide,kasvovesi ja puhdistusgeeli) sai ihoni taas voimana hyvin. Näpyt ovat vähentyneet huomattavasti ja ihokin on tullut pehmeämmäksi. Suosittelen.

Vierailija
Pawe

Lumenen Natural Code sarja (kuorinta,kasvovoide,kasvovesi ja puhdistusgeeli) sai ihoni taas voimana hyvin. Näpyt ovat vähentyneet huomattavasti ja ihokin on tullut pehmeämmäksi. Suosittelen.

Itselläni kyseiset tuotteet tukkivat ihohuokoset, ja kasvot olivat täynnä valkoisia näppyjä, ei finnejä taikka mustapäitä, vaan jotain muita vastaavia :P Vaikuttivat siltä, että olivat vain tukkeutuneita ihohuokosia. Itselläni on pintakuiva, mutta rasvainen iho, ja olen kauan kärsinyt aknesta, mutta saanut hoidettua sen pois lääkkeillä.

Olisin kiinnostunut kuulemaan hyvistä ja kohtuuhintaisista kasvojenpuhdistustuotteista ja kasvorasvoista. Apteekin tuotteet tuntuvat olevan itselleni toistaiseksi parhaita...

Vierailija

Erisan :in tuotteet olen kokenut hyviksi :) itselläni on sekaiho.
Erisan -tuotteet eivät sisällä yhtään mitään ylimääräisiä aineita saati hajusteita joten iholle ei jää mitään (ja meikkikin lähtee tosi tehokkaasti pois)! Todella hyvä suomalainen tuote!

Puhdistusemulsion kanssa käytän vielä Erisanin alkoholitonta kasvovettä ja nopeasti kuivuvaa b-vitamiinia sisältävää kasvorasvaa (kuivuu tosi nopeasti ja jättää ihon pehmeäksi). Toimii!

Vierailija

mulla on sekaiho ja käytän Garnier Pure 3 in 1 :)
Tosi hyväks oon todennu, näpyt vähentyny, halutessa samal mömmöl voi kuorii kasvot ja kasvonaamio :)

huomattavasti parempi ja terveemmän olonen iho ja kun saa aina tarvittaes kuorittuu helpommin ni ei oo sellast kuivaa ihoo nenässä tai sillai :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat