Hammaskorut??

Vierailija

Mistä saisin hammaskorun?? Oon jo pitkään suunnitellu sitä parin kaverin kanssa, ja nyt haluisin tietää mistä ja miten niitä saa, sattuuko, hintaa ja muita tietoja. Kiitoksia jo etukäteen! :)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Itse otan hammaskorun heti, kun pääsen raudoista eroon, se on oma palkintoni oikomisesta. Korun sain siskoiltani lahjaksi, he ostivat sen kultasepältä. Sellainen maksaa yleensä noin 20€ plus sitten hammaslääkäri ottaa tietenkin oman maksun. Se laitetaan liimalla kiinni hampaan pinnalle, joten se ei satu yhtään ja se pysyy siinä muutaman kuukauden. Menet vaan ihan kultasepänliikkeeseen ja kysyt hammaskoruja ja sitten varaat hammaslääkäriin ajan ja sanot, että haluat laitattaa sen korun. Se ei ole sen ihmeellisempää ja on yksi harvoista tapauksista, joissa kauneuden eteen ei tarvitse kärsiä (mitä nyt käy vähän lompakolle, mutta siitä ei puhuta) :D

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Itse ostin kultasepänliikkeestä korun ja kävin hammaslääkärillä sen laittamassa. :) Mulla on kyl useamman vuoden jo tää "playboy pupu" pysyny, kun van muutaman kuukauden. :o Kai se ihan riippuu laittajasta, mut hammaslääkäri joka sen laitto mulle nii sano, et hänellä pysy 10 vuotta se ja sit vast lähti irti. :) Eikä sen ottaminen satu lainkaan! :D

Vierailija
Hannie
Mulla on kyl useamman vuoden jo tää "playboy pupu" pysyny, kun van muutaman kuukauden. :o Kai se ihan riippuu laittajasta, mut hammaslääkäri joka sen laitto mulle nii sano, et hänellä pysy 10 vuotta se ja sit vast lähti irti. :)

Se varmaan riippuu just ihan laittajasta ja siitä, minkälaisella liimalla se laitetaan kiinni. Isosiskollani pysyi juuri sen muutaman kuukauden.

Lenune
Seuraa 
Liittynyt3.7.2011

Minullakii ollu jo 7 vuotta hammaskoru, eikä mitään irtoomisen merkkejä näy. Ite kävin yksityisellä laitattamassa. Siellä laitettiin ensin hampaaseen jotain happoa, joka syövytti kiillettä sen verran, että liima tarttu paremmin. En sitte tiiä miten ne yleisellä puolella tekee...

Vierailija

Muistinpas että itelläniki oli joskus "timangi" hammaskoru purukalustoa kaunistamassa. Se kauneus taisi kestää n.2 vk ja tippu pois. Pysyy varmaan parhaiten mitä litteempi koru on. Ja ehdottomasti kannattaa kultasepältä hommata kalliimpi koru kun nuo halppikset tuppaa muuttumaan mustaksi ajan kuluessa. :)

Vierailija

Mulla on kans ollut jo reilun 10vuotta. Laitatin sen yksityisellä hammaslääkärillä. Mul oli aluks sellanen pelkkä timantti, mikä tippui silloin varmaan jonkun 1-2 viikon päästä ja kun menin takas sinne ruikuttaa nii se laitto uuden ja tää on nyt pysyny :)

Vierailija

Mulla ollu jo kans reilu 4v. Koru makso noin 20E ja yksityisellä hammaslääkärillä kävin laitattaa niin makso n.25e. Ja hyvin on pysyny. Varmaan riippuu vähä korusta ja laittajasta, että miten pysyy ku itellähi tuttuja joilla pysy alle vuojen.

jenna

[quote author="MonsuOnsu" time="28.03.2011 klo 07:57"]

Mistä saisin hammaskorun?? Oon jo pitkään suunnitellu sitä parin kaverin kanssa, ja nyt haluisin tietää mistä ja miten niitä saa, sattuuko, hintaa ja muita tietoja. Kiitoksia jo etukäteen! :)

kultasepän liikkestä saa ostettua,mulla makso 25e semmonen kultatähti jossa on timantti. ja tänään meen sitä laittauttamaan;) ja se ei satu koska hampaaseen ei tehdä minkäänlaista reikää vaan se liimataan hampaan pinnalle.ja oon kuullu semmostakin että hammaslääkärillä laitto on ilmanen jos on alle 15 vuotias..? sitä en tiiä:D

Vierailija

Minullakin on ollut hammaskoru nyt 6 vuotta eikä vielä ainakaan mitään irtoamisen merkkejä näy. Kävin laittamassa sen yksityisellä hammaslääkärillä ja sieltä sain valita myös korun. Minulle hammaslääkäri sanoi sillon, että laittaa jotain samanlaista liimaa kuin hammasrautoihinki ruukataan laittaa, että se pysyy silloin paremmin. Maksoi n.45 €

Vierailija

Jos sen korun haluaa pois, sitä vaan mennään hammaslääkärille ja sanotaan että voisko korun ottaa pois. Itse olen 14 ja olen toivonut hammaskorua jo pitkään :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat