Nauraminen seksin aikana..?

Vierailija

ööh onko kellekään muulle sattunu et rupee jostain syystä naurattaa kesken seksin??

Hassu juttu tossa eilen touhutessamme rupesin kikattamaan kesken duunin, een ollu varma että miksi kun ei mua kutittanukaan tai kumpikaan ei heittäny hauskaa läppää siinä...
Ja se kikattelu oli muutenkin erilaista kun mitä multa yleensä pääsee, se ei ollu edes semmosta "ei saa koskea" naurua ( kun joku vaikka kutittaa)
Oikeestaan sillä hetkellä tuntu ihan hyvältä kai, tai vähän semmonen et ei tiiä sattuuko vai tekeekö gutaa.. semmonen rajatila tunne :D en osaa selittää mut tossa vaiheessa rupsein nauraa.. tai ehkä "hykertää" olis osuvampi sana..

Se oli aika jännä tilanne, joskus tulee samantyyppistä kun koskee vyötärön alueelle ja lähtee semmonen väre koko vartalon läpi ni tulee semmone hihihi..

joo sekavaa on , oonkohan vaan outo... kiva siinä jätkälle selittää että mikäs nyt naurattaa xD

Kommentit (6)

Vierailija

Itsellenikin tuo on aika normaalia, kun seksi on tavallista maukkaampaa tai olen rentoutuneempi. Jos olen jo entuudestaan iloisella tuulella, saatan nauraa hykerrellä samalla kun esileikin miehen kanssa. Muutoin olen aina pieni pilke silmäkulmassa ja ilkikurinen virne naamalla, kun leikin miehellä.

Erittäin yleistä on myös se, että seksin loputtua nauran ihan olemattomille asioille. Sekä, erittäin voimakkaiden orgasmien jälkeen on tavallista, että alan kyynelehtimään ja nauramaan samanaikaisesti. Tällöin myös koko keho värisee ja olotilat aaltoilee (se olo on oikeasti aivan uskomattoman euforinen). Mies ei vain siedä tätä olotilaani. Koska naisen kyyneleet eivät koskaan ole miehelle mukava asia, olivatpa ne kyyneleet sitten ilon tai surun aiheuttamia.

Vierailija

Kannattaa selittää miehellä syytä nauramiselle, koska minusta tuntuisi ainakin hölmöltä kun itse on ihan kiihkossa ja toinen vaan nauraa. :D No ei, saattahan se nauru vapauttaakin tilannetta!

Vierailija

Jos oon saanut voimakkaan orgasmin, niin sen jälkeen kun ollaan lopetettu hommat, niin naurattaa ja hymyilyttää kokoajan. Ja mun mies aina vähän ihmettelee, että mikä sua nyt kokoajan oikeen naurattaa :D Ja sehän siin onkin, ei mua sinänsä naurata mikään, on vaan niin hyvä olo :p

Vierailija

Mulle nauraminen on jo ongelma! Jos joku seksin aikana alkaa naurattaan, en voi lopettaa nauramista, ja menee lopulta molemmilla halut....no onneksi tätä ei kovin usein käy.. Ja muutenkin kuin seksin aikana saatan alkaa yhtäkkiä nauraan jotain asiaa, enkä pysty lopettamaan vaan hyrähtelen itekseen nolona..!!! Oon miettinyt, että pitäisko se mennä johonki naurunhallinta-kurssille, ihan tosi!:D

Vierailija

mulle kävi kans just sillei et oltii just harrastettu iha mahtavaa ja sitten vähä myöhemmi alettii uudestaa... ja ku oltii puuhailtu jonku aikaa ni samaan aikaan jätkä tuli ja mä aloin nauraa. se katto iha silmät pyöreenä ja mä olin sillei.. O.O oho... hihihiiiii :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat