Mies+romantiikka=mahdoton yhdistelmä?

Vierailija

Elikäs tänne saisivat kaikki ihmiset kertoa millä tavalla heidän miehensä olivat/ovat romanttisia, ja toisaalta myöskin millaista romantiikkaa kukin kaipaisi.

Itse olen luultavasti pian eroamassa poikaystävästäni ja olenkin ymmärtänyt, että kaipaisin romantiikkaa jota hän ei tarjoa.
Haluaisin että mies osoittaisi romantiikkaa
- halaamalla usein ja pitelemällä lähellä
- sanomalla melko usein "rakastan sinua"
- yllättämällä välillä. Ei koruilla, mutta ehkä kukilla ja vaikka tiskaamalla joskus tiskit
- olemalla baarissa hieman mustasukkainen minusta. Se on söpöä.

Teidän vuoronne :)

Kommentit (6)

Vierailija

Kannattaa muistaa pyytää, jos mies ei mielestäsi ymmärrä olla tarpeeksi romanttinen.

Itse en tyttöystäväni mielestä panostanut tarpeeksi lahjoihin ja yllätyksiin, vaikka muuten hänen mielestään huomioin hänet kiitettävällä tasolla jokapäiväisessä elämässämme.

Romantiikan puute ei aina ole tahallista, vaan miehen ja naisen käsitys romantiikasta saattaa poiketa toisistaan. :)

Vierailija

Mieheni on omasta mielestäni romanttinen, koska jokaikinen ilta, ennen nukkumaan menoa, sanoo minä rakastan sinua. Töiden jälkeen suukottaa ja aamulla ennen lähtöä. Jos olemme kaksin kotona, suukottelee/halailee paljon. Tekee ruokaa ja ottaa kädestä kiinni, kun olemme ulkona. Romanttista on myös se, että tarjoutuu tekemään puolesta joitakin asioita (esim. astioiden tiskaus/astiapesukoneen täyttö/tyhjennys jne) ja on huolissaan, jos johonkin koskee/on paha olla.
Mieheni on juuri niin romanttinen, kuin haluaa olla ja se kelpaa minulle. Ennen kun asuimme eri paikkakunnilla, toi joskus ruusuja <3

Vierailija

Itse en erityisemmin romantiikasta välitä mutta yksi parhaista ystävistäni on todennut että mieheni on todella romanttinen puheideni perusteella.
Hän ostelee ns. lahjoja silloin tällöin (lähinnä kirjoja joita rakastan), hän kesällä vei mua kävelyille meren rantaan, suukottelee paljon, halailee ja osoittaa muutenkin huomiotaan. Hän myös laittaa mulle ruokaa, tuo aamupalaa sänkyyn ja tällaista.
Itse en niinkään ole niitä romanttiseksi teoksi ajatellut kun ne ihan luonnostaan mieheltäni tulee ilman pyyntöjä tai vastaavaa.

Vierailija

Juuri juttelimme aiheesta poikaystäväni kanssa kun puolivitsillä tokaisin hänelle että "sussa ei kyllä ole sitten tippaakaan romanttisuutta" :D Mies oli ihan ihmeissään, koska omasta mielestään osoittaa kyllä romanttisuutta. Käsitykset romantiikasta voivat tosin olla hyvin erilaiset..

Mieheni mielestä se on romanttista, kun auttaa arjen asioissa, antaa pusun ja halauksen aina tullessaan ja lähtiessään ym. Itse pidän noita seikkoja ehkä liiankin itsestäänselvinä :D Kyseisen keskustelun jälkeen kyllä mies nykyään auttaa laittamaan takin päälle, aukaisee ovet, hellittelee sanoilla (mitä ei ennen hirveästi ollut sitäkään ja muuta sellaista mikä varmasti on romanttista :)

Hellyyttävintä mieheni romanttisuudessa on se että julkisilla paikoilla hän haluaa tehdä kaikille selväksi että olen hänen tyttönsä! Ei tietenkään vihaisella sävyllä vaan juuri suloisesti :)

Kukkien tuomiseen ynnä muuhun ei tarvitsekkaan hurahtaa koska en pidä yltiömäisestä romantiikasta enkä edes kukista! :D

Eli siis pienet asiat minun mielestäni on parasta romantiikkaa. Makuhan siitä koko hommasta menee jos ostelee kokoajan lahoja ja ylläreitä jajaja... Sitten voi käydä niin että unohtaa arvostaa juuri niitä pieniä (mutta suuria) asioita :( Jokaisella tietysti tilanne on erilainen...Mieheni ei tavatessamme ollut varmaan edes kuullut romantiikasta -.-' Nyt olen tosi iloinen että on oppinut sopivasti romanttisesksi ja arvostan kyllä jokaista elettä! :)

Niin, mikä nyt sit onkaan oikeastaan yleinen käsitys romanttisuudesta?

Vierailija

Mieheni on "arkisen romanttinen":
- Hän sanoo jokaisen puhelun lopuksi "olet rakas".
- Hän usein joko soittaa tai laittaa txt:n, jossa toivottaa hyvää yötä ja kauniita unia (emme siis asu yhdessä)
- Kun ajan autoa ja mies on kyydissä, on hänellä yleensä tapana (etenkin jos muita ihmisiä on kyydissä, tai olen väsynyt) hivellä oikeaa kättäni, jota lepuutan vaihdekepin päällä
- Hän sipaisee minua ohi mennessään
- Jos istumme lähekkäin, on hänellä tapana kiusata minua välillä polvista tai reisistä pienillä puristuksilla tai hipaisuilla
- jos "höpsöilen" tapaa hän vastata tähän sivelemällä/pörröttämällä hiuksiani
- Jos kävelemme ulkona, on hänellä tapana silloin tällöin tönäistä minua kyljellään, jolloin tönäisen häntä takaisin ja näin sitten tönimme toisiamme kyljillämme samalla kun yritämme kävellä eteen päin

Ja niin, olemme seurustelleet viitisen vuotta.

Vierailija

Voih, olen niin kateellinen teille kaikille. Jos päätämme parin päivän kuluttua jatkaa yhdessä, minun täytyy vinkata hänelle tosiaan asiasta. Kun yritän ajatella, niin romanttinen poikaystäväni on ollut kun joskus lueskelin sohvalla kirjaa ja hän ohi mennessään pörrötti päätäni tai joskus jos olen kaivanut jotain repustani hän on ohimennen tapauttanut takapuolelleni. Mutta siihenpä se sitten jääkin :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat