Neuvoja kiitos! Miten hyväilette miestänne?

Vierailija

Eli siinä se kysymys, kuinka te ihan käytännössä hyväilette miestänne ja saatte tämän syttymään? Mistä miehet siis tykkäävät ja mitä ei kannata tehdä? Kosketteletteko miestänne ns. housujen päältä ennenkuin siirrytte sisäpuolelle? Ja ihan käsin tehtäviä asioita nyt näin aluksi..

Ongelma on se, että on ollut juttua erään miehen kanssa. Hän on seurustellut aikaisemmin vuosia ja tietää siis todellakin mitä tekee ja osaa hommansa. Minusta taas tuntuu, että jännitän hirveästi ja pelkään, että teen jotain väärin. Pelkään tilannetta, jossa miehestä ei kosketus tunnukkaan hyvältä/teenkin jotain mikä sattuu ja miten noloa se on kun mies siitä sanoo. Tulee olo, että en osaa mitään ja kerran olen siinä tilanteessa jäätynytkin ihan täysin, mikä tottakai lopahdutti sitten koko tunnelman. Ja varmasti tämän jälkeen stressaan asiasta vielä enemmän. Jotenkin koen ongelmaksi, että miehellä yleensä seisoo vaan ns. puoliksi ja miten sitä sitten käsitellä? En oikein tiedä miten kovaa ja miten nopeasti ja kun alan miettimään liikaa niin ei koko touhusta tule sitten yhtään mitään. Tuntuu, että kenenkään muun kanssa ei aikaisemmin vastaavaa ongelmaa ole ollut. Joten pliis, neuvoja kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija

Minun mielipiteeni on se, että helpoimmalla pääset kysymyllä. Jos suoraan kysymykseen ei ole tarpeeksi rohkeutta, voit esimerkiksi leikin varjolla ehdottaa, että olette vuorotellen "ohjaamassa" toisen kättä omalla keholla. Jos pokkaa riittää, voit myös ehdottaa miehelle, että hän koskettelee itseään kuten haluaisi sinun tekevän.

Yleisesti ottaen, mitä nyt yhden miehen kokemuksella osaan sanoa, kaikki kosketus kelpaa. Aluksi voit ehkä kiusoitella, hivellä, tunnustella itsekin. Rajumpi ja nopeampi käsittely vasta loppuvaiheessa, ja silloin kannattaa käyttää apuna esimerkiksi liukuvoidetta. Mutta tosiaan: kokeilemalla oppii, jos neuvoja ei tahdo kysyä. Et voisi tietää mitä miehesi haluaa, vaikka olisitkin kokenut, sillä kaikki ovat yksilöitä.

Mitä taas puoliksi seisomiseen tulee, niin omalla kohdallani olen oppinut, että ensin pitää melkein tietää syy siihen, sitten vasta osaan käsitellä asiaa. Se, että tietää, onko syy kiihottumisen loppumisessa, heikossa kunnossa vai vaikka huonossa olossa vaikuttaa nimittäin tilanteeseen paljon.

Vierailija

Helpoimmalla pääset, kun kosketat miestäsi niin, kuin haluaisit itseäsi kosketeltavan. Ja mikä tärkeintä, lopetat ajattelemisen ja alat nauttimaan miehesi kehosta!

Toisen keho on leikkikenttä, tutkimaton maailma, jota sormin ja katsein tekee itselleen tutuksi. Tällöin ei voi olettaa, että toisen kehoa osaisi automaattisesti koskettaa oikeista paikoista tai "oikein", koska sellaista asiaa ei olekkaan kuin "oikein koskettaminen", sillä eri mielentiloissa kosketus tuntuu aina erilaiselta. Joten, tärkeintä on tutkia ja mennä virran mukana hetkessä.
Yleensä, jos toiselle haluaa tuottaa kylmiä väreitä ja raukeaa oloa, kannattaa koskettaa hellästi ja hitaasti sormenpäillä pitkin ja poikin kehoa. Jos taas haluaa osoittaa himoa, on kosketus koko kämmenellä ja voimakkaammalla painalluksella kuitenkin niin, että käsi myötäilee kehon muotoja.

Jos haluat tutustua miehesi kehoon kosketuksen kautta, kannattaa miehesi riisua alastomaksi, laittaa makuulle sängylle ja käskeä pysymään rentona. Tämän jälkeen vain istut vierellä ja kosketat häntä ja seuraat hänen kehonkieltään. Mistä kohdin hän kutiaa, mikä aiheuttaa kylmiä väreitä, missä on herkät alueet jne. Jos jokin kosketustapasi epämiellyttää miestäsi, hän kyllä ilmaisee sen. Eikä tämä tarkoita suinkaan silloin sitä, että koskettaminen pitäisi lopettaa kokonaan, vaan vain muuttaa kosketustapaa. Eikä siinä ole mitään noloa tai hävettävää, jos kritiikkiä tulee, vaan se on normaalia kahden ihmisen välistä kommunikointia!

Tämä sama asia pätee myös peniksen kohdalle. Koska kaikki on tilannekohtaista, on tilannetta osattava tulkita ja tutkia. Parhaiten opit käsittelemään penistä, kun leikit sillä! Kukaan mies ei vastusta sitä, että nainen leikkii hänen peniksellään. Itsekin tein (ja teen edelleen) sitä, että makasin miehen jalkopäässä, kasvot peniksen korkeudella ja leikin miehen peniksellä. Koskettelin sitä, sivelin ja hieroin, runkkasin hitaasti ja nopeasti, rankasti ja hellästi, läpsyttelin ja heiluttelin, imin ja nuoleskelin jnejnejne. Kyllä mies ilmaisi, mistä piti ja mistä ei. Ja mikä parhainta, penis ilmaisi miestäkin selvemmin, että mistä se innostuu ja mistä ei. Ainoastaan näin, voit oppia lukemaan miehesi kehonkieltä ja tulkitsemaan tilannetta ilman, että aiheesta tarvitsisi erikseen puhua.

Ole rohkea ja lopeta liika stressaaminen. Nauti miehestäsi ja nauti nautinnon tuottamisesta miehellesi.

megan-
Seuraa 
Liittynyt28.3.2011

itse tykkään aloittaa suutelemalla himokkaasti joka jo sinänsä saa miehen kovenemaan jo. Suutelun lomassa hivutan käteni miehen housujen päälle ja hieron kevyesti häntä, mutta se ei riitä kovin pitkäksi aikaa joten kun mies alkaa innostua, rohkeasti housut pois vaan. Olen huomannut että mies innostuu etenkin kun aloittaa hyväilemällä (ja jos rohkeutta riittää nuolemalla) palleja. Mutta siellä tulee olla hyvin varoivainen että ei raavi tai purista liikaa.
Mutta on vain rangaistus kiihottaa mies ja lopettaa siihen, joten homma hoidetaan loppuun joko käsin tai muilla keinoin ;)

23-v.

.. niin kun nainen leikki peniksellä, sen olen humannut että että se miehen toive, mutta ne ei uskalla sitä tunnustaa.

Kun leikki on siinä vaiheessa että olen saanut miehen seoaluksen auki, ei siitä ole pitkä matka enää saada housut pois, ja sitten

vain penis käsittelyyn. Silla voi leikkiä miehen katsetta seuraten... Kyllä näkee taatusti kuinka  hän nauttii. Olen usein kuullut että alä lopeta vielä , tai jatka pienen tauon jälkeen. Haluan että jatkat mutta älä ota vielä. Se on vaihe jolloin jotain liukastta niin että uskaltaa itse likkijänä olla rohkea. Minulla on natusan hoitoöljyä ja silla voitelen usein kaverini "lelun". Nyt on jo varaa tehdä melkein mitä mielnn tuklee. jopa vähän kynsin rapsutella siitä nupin kaulalta.  Joskus kierrän kaulaketjun siihen ympärille. "kaulalle". jos voidetta on mis antaa puristella, kirrtää ketjulla siinä kaulalla ...jopa "pumpata"  hiljaa edestakaisin.   Silloin pitää olla tarkkana

että ei ota lelua tyhjäksi, mutta ei saa liikaa puristaa. Kalevala sormus sormessa väärinpäin, kuvio kämmenpuolelle, ja kyllä lelun kantaja nauttii ja pyytää jatkamaan.   Joskus varmistaa jopa sänkyyn mennessä että missä sun sormus on.  Joskus säästän mistä,

joskus en, ja silloin tarvitsen piku pyyhkeen ja sanon että nyt olet  täsät eteenpäin mun armoilla.... Lopun voi jo arvata. Koskaan en ole moitteita saanut.  Kuulemma tälläisen illan jälkeen seuraava ilta on vielä makempi, mutta sitten menee usein ilta tai pari että noin anna leikkiä , - silloin mun vuoro olla ja antaa mitä halutaan

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat