mies, mitä se haluaa?

Vierailija

Tapasin ihanan miehen puoli vuotta sitten harrastustemme parissa. Aluksi näimme, mutta emme muuten pitäneet yhteyttä. Pikku hiljaa mies alkoi laittelemaan viestiä ja yhteydenpito lisääntyi koko ajan. Loppuen lopuksi yhteydenpito muuttui säännölliseksi ja päivittäiseksi (lähes). Välimatkaa meillä on ~300 km:ä, joten näkeminen ei ollut helppoa. Näimme edelleen harrastusten parissa, mies kävi luonani ja kaikki meni hyvin. Taannoin minä olin viikonlopun miehen luonna (olimme yhdessä, tapasimme hänen kavereitaan, hänen vanhempansa, harrastimme seksiä jne.), kysyin tulenko toisten ja vastaus oli "etköhän sää tule toistenkin, nähdään!" Yhteydenpito jatkui kotiin palattuani ihan niin kuin ennenkin kunnes yhtäkkiä tilanne muuttui. Mies alkoi käyttäytyä etäisesti. Olemme nyt viikon/kahden verran pitäneet yhteyttä noin joka toinen päivä -useimmiten miehen aloitteesta. Näimme, kavereidensa nähden mies käyttäytyi etäisesti, mutta kun olimme kahden, mies halaili, silitteli ja pussaili. Nyt kun näimme, mies oli jälleen kavereidensa kanssa, mies vältteli seuraani. En saa miestä puhumaan, vaikka yritän, mutta haluaisin selvittää, mitä miehen päässä liikkuu, että tietäisin, miten itse suhtautuisin asiaan. Mitä ihmette teen? Toteanko vain, että ei miestä kiinnosta ja unohdan?

Kommentit (2)

Vierailija

Mielestäni sun tulisi istuttaa jätkä eteesi ja jutella kasvokkain. Kerrot, että asia vaivaa ja kysyt mistä nyt on kyse. Lypse vastaus miehestä, vaikkei se kivaa olisikaan. Ainakin oma poikaystäväni aina hermostuu jonkun ajan kuluttua ja tiuskaisee mitä todella ajattelee. Kun asia on selvä (oli tulos millainen tahansa) voit olla levollisin mielin. Mikään ei ole pahempaa kuin elää epävarmuudessa.

Vierailija

Eilen humalassa mies lupaili, että soittaa tänään ja puhutaan asiasta. Eipä soittoa kuulunut, kaippa se päätti tehdä tilanteen "helpoksi" ja antaa minun ymmärtää tilanne näin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat