Bitytölle uusia kavereita?

Vierailija

Moi! En nyt ole ihan varma kuulusiko tää tänne alueelle,mutta menköön ;)
Löytyiskö 24 vuotiaalle espoolaiselle tytölle uusia kavereita (tai miksei muutakin jos sinne asti päästää… ;P) pk (tai lähi-)-seudulta?
On jotenkin lähiaikoina alkanut nykyiset kaverit ärsyttämään (saako edes noin sanoo XD) ja olis kiva tutustua uusiin ihmisiin, vaikka kahvittelu- tai leffaseuraksi..
Mitähän tähän keksis että kiinnostuisit tarpeeksi kirjottaan takasin… Mulla on kaks puolikasta kissaa (asun kaksossiskoni kans joten loput on sitten sen hommia~), en oo tällä hetkellä koulussa enkä töissä (haluisin kondiittoriks mutta mutta… saa nähä miten nuo valinnat menee .___.) joten vapaa-aikaa ainakin löytys ;D
Tykkään lävistyksistä ja tatskoista ja mulla on molempia mutta toivottavasti se ei haittaa? Musiikkimaku aika laidasta laitaan, raskaampi ja rokimpi nyt ehkä enemmän sydäntä lähellä mutta yllätyksiäki löytyis jos ei hävettäs kertoo :D
Sulle mulla ei oo mitään vaatimuksia, olis vaan kiva tutustua uusiin ihmisiin eli otahan yhteyttä?
Käytän paljon nettiä kännykän kautta niin meilaa rainbovvveins@yahoo.com niin saan viestis nopeammin ja pystyn vastaan vaikka heti (toivottavasti en ala kuulostaa liian nörtihtävältä :O)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat