Mitä teen?

Vierailija

Mulla on nyt aivan uusi ihastus kiikarissa, josta en noin kuukausi ennen edes ajatellut näin. En saa ajatuksiani irti tästä pojasta ja nyt näen jo untakin siitä. Miten pystyn tekemään tuttavuutta pojan kanssa, sillä en tunne häntä ollenkaan. Meillä on aivan eri kaveripiirit, joten koulussa en uskalla mennä yhtäkkiä vaan juttelemaan, sillä en tunne heistä ketään. Ja jos esim. alkaisin juttelemaan fb:ssä, en tietäisi pojan reaktiota ja se olis muutenkin outoa. Pelkään tehdä mitään aloitetta, koska itsetuntoni ei ole kovin hyvä. Pojalla on myös paljon enemmän kavereita kuin minulla ja on "suositumpi". Mitä teen?

Kommentit (2)

Vierailija

Voit ihan rohkeasti aloittaa puhumaan vaikka fb:ssä vaikka se hassulta sinusta tuntuisikin! Kukapa ei ilahtuisi jos joku uusi tyttö rupeaisi juttelemaan! :) Kai sinustakin olisi kiva jos joku poika, jota et tunne, rupeisi juttelemaan sinulle :)

Näätkö häntä usein koulussa? Jos et uskalla mennä juttelemaan koulussa tai fb:ssä, niin kokeilepa tätä:
Jos kävelet koulun käytävällä ja tiedät että hän kävelee takanasi jonkun matkan päässä, tiputa esimerkiksi hanskasi maahan :) Kyllä kohteliaat miehet palauttavat hanskat mielellään :D Tosin operaatio vaati sen, että ihastuksesi kävelee takanasi :S

Onko teillä koulussa mitään produktioita? Jos tiedät hänen osallistuvan johonkin koulun juttuun, ilmoittaudu mukaan! Koulun yhteisissä produktioissa tutustuu aina kaikkiin! :)

Olen itse ollut vähän samanlaisessa tilanteessa. Olin ihastunut poikaan, jota en ennen ollenkaan tuntenut, mutta meidät laitettiin soittamaan yhdessä koulun juhlaan. :) siitä kaikki sitten lähti. Tässäkin tilanteessa minä olin siis se hissukka ja poika se koulun suosikkioppilas, mutta oli minullakin siis mahdollisuus häneen. Onnea yritykseen! Voita vain ennakkoluulot, kaikki tykkäävät siitä, että joku uusi ihminen alkaa juttelemaan :) se on aina kohteliaisuus ja tuntuu kivalta kun tajuaa että joku on huomannut hänet!

Vierailija

Kiitos neuvoista! täytyy kyllä vielä miettiä... Näen sen ehkä korkeintaan pari kertaa päivässä, usein vaa ruokalassa. Eikä oo oikeen mitää tollasta produktiotakaan. Mutta kiiitos silti:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat