Miten saisin "koulutettua" poikaystävääni?

Vierailija

Moi, ongelmani on poikaystäväni no...välinpitämättömyys on kai kaikkein paras sana. Olen puhunut hänen kanssaan jo siitä, miten minua häiritsee se, ettei hän halua kosketella. Siis ei voi pitää kädestä, hän ei halua että silittelen häntä ennen nukahtamista jne. Itse taas olen normaalin hellyydenkipeä, mutta yritän elää tämän asian kanssa. Ongelma koskee lähinnä sitä, että miten saisin hänet ymmärtämään, että minäkin tarvitsen huomiointia?
Jos hän pyytää että hieroisin häntä (koska hän käy kuntosalilla ja paikat kipeytyy) niin minä tyttöhän saatan kiltteyden puuskassani tehdä hänelle kokovartalohieronnan joka kestää puolisen tuntia. Hieron häntä varmaan kolme kertaa viikossa. Hän on hieronut minua seurustelumme aikana ehkä...kaksi kolme kertaa. Jos hän pyytää että voisinko hieroa, alan hieromaan heti. Jos pyydän häntä hieromaan, hän vastaa että "joo kohta" ja saan (kiusaantuneena) pyytää häneltä parisen kertaa ennen kuin hän ryhtyy toimiin. Yleensä hän jaksaa hieroa jonkun viisi minuuttia ja se on sitten siinä.
Toinen asia on, että hän ei tiskaa. Koskaan. Me emme asu yhdessä, mutta minä tiskaan aina. Nyt päätin etten tiskaa ja siellähän ne astiat ovat lojuneet pari viikkoa. Joskus vihjaisen että "voisit säkin joskus tiskata", mutta toiveet kaikuvat kuuroille korville. Okei, minä punkkaan siellä useamman päivän viikosta ja hän ostaa ruokia. Mä olen opiskelija joten rahaa ei paljon ole, mutta yritän tasoittaa tilannetta tuomalla välillä leipää, puuroa ja keksejä ja pitämällä kämppää puhtaana. Olisiko silti liikaa vaadittu että hän tiskaisi astiat edes kerran viikossa?

Miten saisin nätisti vihjattua että haluaisin että hän joskus voisi huomioida minua koskemalla, hieromalla kunnolla ja yllättämällä joskus tekemällä jonkin pikkuasian, kuten tiskaamalla?

Kommentit (2)

Vierailija

Aivan ensiksi voisi tokaista hänellä vielä kerran, että tiskaisi tai hieroisi (pidempään??) ja jos tämä ei toimi niin sillon on mielestäni otettava jo suurempi vaihde. Sanot miehelle suoraan mikä "mättää" ja mitä asialle pitäisi tehdä. Kauan ei kannata katsella miestä, joka vaan röhnöttää eikä tee asioille yhtään mitään vaikka niistä on jo mainittu.

Itse aina mietin tuollaisessa tilanteessa tulevaisuutta. Jos hän ei kykene nyt siivoamaan tai tiskaaman niin veikkaan, että tästä kehkeytyy tälläinen "Minä mies! Sinun asema keittiö!!"- suhde... mutta sitten taas en tiedä kunnolla taustaa niin vaikea mennä sanomaan noin radikaalia : /

Vierailija

Älä enää tiskaa! :D Mieheshän elää herroiksi, seurustelun ei pitäis olla mikään yksipuolinen palvelussuhde. Kerran et asu siellä, ei pitäis olla edes vaikeeta. Nosta kissa pöydälle.
Ja vastaus miten saat miehen koulutettua: suora puhe (mahd.uhkailu):D. Itse asiassa juttelin kerran n.30-40 vuotiaiden miesten kanssa ja he sanoivat, että nuorempina hekin pitivät tyttöystäväänsä liian itsestään selvyytenä...yms.
Minusta tuo vaikuttaa siltä, että mies käyttää sun kiltteyttä hyväkseen, eikä edes olisi sun hyvinvoinnista kovin kiinnostunut-tai ei ole tullut ajatelleeksi. Eihän ne miehetkään ajatuksia lue. Yleensä asiat selviää, kun niistä sanoo suoraan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat