Olisiko kenellekään HYVIÄ neuvoja?

Vierailija

Tilanne on tämä ;

tällä hetkellä asun mieheni kanssa hänen lapsuudenkodissaan missä asuu myös hänen vanhempansa. (tämä vaihtoehto oli parempi, asuimme ennen mieheni kanssa eri paikkakunnilla ja reissuihin kului melkein koko viikonloppu).
Hänen vanhemmillaan on tarkoitus muuttaa toiselle paikkakunnalle, kunhan "anoppi" suostuu muuttamaan ja ostetaan sitten tämä talo. Eli siis asumme ilmaiseksi ja vain viikonloppuisin saamme/pystymme viettämään kahden keskistä aikaa, muulloin "anoppi" on menossa mukana ja häärää kaikkea, etten itse oikeastaan pysty/voi tehdä mitään (Esim. ruokaa).
Ongelmanydin on miten tulla toimeen anopin kanssa, joka "kohtelee, kuin olisin hänen lapsensa" eli "syötkö tarpeeksi, ota tuosta ym." Tämä käy välillä hermoille, usko pois!
"Anoppi" on muuten mukava, mutta tämä vaivaa ja en halua loukata ("käskeä" lopettamaan) ja tässä odottelen innolla milloin he muuttavat muualle.
Olisiko kenelläkään HYVIÄ neuvoja miten selvitä "anopista" ja hänen "neuvoistaan" hyvin, ettei hermot mene??
Tilanne olisi ihanteellinen, JOS he asuisivat jo muualla, mutta en tiedä kuinka kauan (omat hermot) kestäävät tätä.
Kuten mieheni totesi, "sen siitä saa, kun ilmaiseksi asustaa."

Kommentit (2)

Vierailija

Oli pakko kommentoida ihan vaan sen takia että haluan sanoa että ole onnellinen siitä että anoppisi on mukava.

Itselläni tilanne on se että minä ja mieheni asumme omakotitalossa mieheni äidin alivuokralaisina. Anoppini vihaa minua täydestä sydämestään, hän huutaa jatkuvasti joko minulle tai miehelleni hänen omista sotkuistaan jotka meidän pitäisi hänen mukaansa siivota ja häädöllä meitä uhkaillaan vähintään viikottain. Mieheni ei itsekkään tule äitinsä kanssa toimeen mutta haluaa asua omakotitalossa halvalla.
Odotamme itse kesää/syksyä kun muutamme kahdestaan mieheni isoäidin omakotitaloon jonka ostamme myöhemmin.

Vierailija

Voi ei, onneksi ei tosiaankaan vihaa vaikka välillä tuntuu ettei kamalasti tykkääkään ku täällä olen koirani kanssa.
Kumminkin pääsette "aika pian" muuttamaan omaan taloon, onnea siitä!
En tiedä kauan meidän pitää odottaa, että anoppi muuttaa pois täältä.
Hankala vain, kun on valmiiksi sisustettu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat