Miksi poikaystäväni ei vastaa puhelimeen?

Vierailija

Miksei poikaystäväni vastaa puhelimeen? Olen soittanut pari kertaa ja tekstannut yhden kerran ja hän ollut nyt 3 päivää työmatkalla eikä mitään ole tekstannut tai soittanut. Hän suuttuu minulle jos en ole vastannut puhelimeen puoleen tuntiin. Ihan outoa kun hän ei millään halua lähteä ikinä oikeen ulos haluaa vain olla minun kanssani ja kotona kiinni minussa mutta nyt ei vastaa sitten puhelimeen. Sen ymmärrän ettei tarvitse roikkua puhelimessa mutta olisi voinut ilmoittaa minulle edes itsestänsä koska sovimme niin. ja hän on ottanut laturinkin mukaan sitä varten ettei vaan lopu akku.Onko minun syytä olla vihainen tai pettynyt vai olenko vain yli hermostunut?Kun on jo vähän ikävä

Kommentit (6)

Vierailija

Itellä oli kerran sama juttu, poikaystäväni ei ilmoittanut mitään itsestään muutamaan päivään. Lopuksi tuli tyly viesti ettei olla enää yhdessä. Joten varaudu pahimpaan, mutta voi sille kyllä olla joku järkevä selitys. Odota niin kyllä hän varmasti jotain ilmoittaa itsestään jossain välissä. Toivotaan parasta!

Vierailija

Kyllä selvisi. Lähetti pitkän viestin että on ollut kiinni koulutuksessa ja pääsee vasta illalla ravintolan jälkeen nukkumaan ja oli niin poikki että nukahti aina ja lähetti että on niin ikävä. olin kyllä pettynyt siihen kun ei missään kohtaa päivää vaivautunut edes vastaamaan. kotiin kun tuli niin näytti kyllä ihan räjähtäneeltä ja tosi tummat silmänaluksetkin. kaikki on hyvin nyt :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat