Mitä pitäis tehdä..?

Vierailija

Heippa!
Oon 16-vuotias tyttö ja neitsyt. Vaikka en tavallaan haluaisi, mikä kiire? Mutta kuitenkin itseni tekee jotenkin mieli jo harrastaa jonkun kanssa seksiä, mutta kenen? Koska olen sinkku, ei poikaystävää joten.. Tilaisuuksia on tavallaan tullut, mutta en ole halunnut. Mutta nyt kun haluaisin niin kenen kanssa ja mitä tehdä? Pitäiskö odottaa vaa sitä oikeaa ja sitten vasta?
Ainoo milloin voi, niin kännissä koska silloin porukka on avoimempi ja lähestyy, mutta eiih not good a idea. Ja kuitenkin kuin olis tilaisuus jänistän, koska pelottaa mutta en tiedä mikä. Ei lähinnä se että sattuuko se vai ei, vaan jotenkin en tiiiä.. Haluaisin myös aloittaa e-pillereitten käytön, mutta pitääkö käydä lääkärissä et mitkä pillerit sopii jne?
wääh, onko kellläään samaa tilannetta? 8) ja mitä pitäis tehdä.. :P

Kommentit (4)

Vierailija

Jos sulla vaan "jotenki mieli jo tekee harrastaa jonkun kanssa seksiä" niin mä olen sitä mieltä että älä tee sitä. Vielä. Sä olet vasta 16v ja olis tosi huono idea lähteä veuhtaamaan jonku ventovieraan kanssa sen takia että pääsis eroon neitsyydestä. Sä tulisit ehkä katumaan sitä myöhemmin tosi rankasti.
Kännisekoiluille iso kielto, en idioottimaisempa ja vastuuttomampaa käytöstä tiedä ku se, että lähetään kännissä sekstailemaan 5min tuttavuuksien kanssa. Ja koska sua pelottaa, et tiedä miten pillerit hankitaan eikä sulla ole poikaystävää/ihmistä jonka tuntisit niin hyvin että seksiin asti haluisit edetä, niin sun on parasta odottaa viel vähän aikaa.
En tarkota tällä nyt mitään pahaa, mut sä ehdit kyllä harrastaa seksiä enemmän ku sielu sietää sitte ku tapaat oikean ihmisen siihen. (:

Vierailija

Itse olen sitä mieltä, että seksistä niuhotetaan liian paljon, se on vaan seksiä eikä avaruusaluksen lähettämistä kuuhun. Niinkuin jotkut tytöt vaativat kynttilät, musiikit, oikea paikka ja aika, se herra "oikea" (en itse usko, että kaikkille on se oikea josssakin), tuoksuttimet, tietyt lakanat ja sen sellaista. Mutta pitää osata kantaa vastuu omista teostaan ja noin nuoren varsinkin, koska aina unohtuu milloin ehkäisy ja millon mainita sukupuolitaudista, etenkin kännissä! Joten en suosittele aloittamaan kännisekoilulla. Puheestasi kyllä sanoisin, että et taida olla valmis, jotenkin tunnut epäröivän ja kysyt täältä neuvoa. Ei kannata ihan tuntemattomalle neitsyyttä menettää, koska yleensä se on helpompaa, jos se on joku jonka tunnet ja joka tietää, että se on sinun eka kerta.

Vierailija

Ainiin, unohdin vielä sanoa, että kannattaa hankkia sitten pillerit, kun seurustelet vakavasti ja olet aloittanut aktiivisen seksielämän. E-pillereiden syönti on todella kallista turhan takia.

Vierailija

no ehkä et oo valmis seksiin jos sun pitää täällä kysellä että eknen kanssa ja jos sua pelottaa niin ei ehkä kannata vielä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat