Tälläiset hiukset

Vierailija

http://tinyurl.com/6km934c mitä kamalaa tossa värjäystyylissä on?(99,9% on lytänny aijemmassa keskustelussa)
ollaanko täällä samaa mieltä

Kommentit (5)

Vierailija

Toi on nii vanha juttu värjätä hiukset tollalailla ylä- ja alapuolelta eri värisiksi. Mutta mikäs siinä jos itse tykkää tommosseista hiuksista.
Eihän niissä ole mitään vikaa, ainoa vaan että idea on jo tosi vanha.

Mutta faktahan on se, että jos osaat kantaa hiuksesi ja ajattelet että ne on maailman hienoimmat hiukset niin muut ajattelevat niin myös. Silloin on ihan sama onko ne värjätty tuolla tekniikalla taikka esim. liukuvärjätty. :D

Ja onhan totta myöskin se että makuasioista ei voi kiistellä. Toiset tykkää toiset ei. Itse kun värjäilen ja leikkailen hiuksiani niin en mieti, että mitä mieltä muut ovat hiuksistani. Se on pääasia, että itse pitää niistä. :D

Vierailija

^
tuo on totta. :) mietin vain kun on tosiaan saanut pelkästään negatiivista palautetta niin tulee ajateltua, että kehtaako edes kulkea niillä ihmisten ilmoilla.
mut kiitos näistä, tuli taas varmempi fiilis värjäyttää noin :) !

Vierailija

Mielestäni kaksivärisyydessä ei ole mitään vikaa, mutta kieltämättä tuo tyyli on jotenkin vähän teini ja näyttää siltä, että teini olisi sen itse värjännyt kotona.

Vierailija

Mun mielestä ne hiukset oli ainakin hienot, ja juuri nuo väritkin olivat kivat, sopivat yhteen. Värjäytä vaan tuollaisiksi jos itse tykkäät, ei ole mitenkään liian vanha juttu :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat