Sopiiko tälläiset bikinit pienirintaiselle?

Vierailija

http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_BATH&shoptype=S

-Ensimmäinen sivu, viidennet bikinit (En osannut linkittää, että se tulis suoraan)

Tilasin HM:ltä tuollaiset bikinit ja sovitin niitä. Mun kuppikoko on 75A. Oon lukenu netistä paljon, että bandeau-bikinit ei sovi pienirintaisille, mutta itse huomasin, että nuohan on ihan hyvät :) mutta en nyt ole varma ottaisinko niitä, koska oon aika lauta kuitenkin vaikka ne musta onkin hyvät! Mitä mieltä ootte, pitäiskö mun ottaa nuo?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Iteki haaveilen bandeau bikineistä ja oon kanssa pikkurintanen, tosiaan en oo uskaltanu vaa ostaa!

Mutta niin, jos ne näyttää ja tuntuu hyvältä niin miksei! Vois itekin kokeilla ja ostaa kesäks :--)

Vierailija

Minusta uollaiset sopivat paljon paremmin pieni- kuin isorintaisille. :) Ja jos vielä itsekin tykkää niin päälle vaan ja rannalle!

Vierailija

Mäkin oon sitä mieltä, että noi sopii paremmin pieni- kuin isorintaiselle! Noitahan monesti pidetään myös täysin olkaimettomina, joten isorintaiselta ne voivat tippua hyvin herkästi. Itsekkin haluaisin ostaa tuollaiset, mutta koska kuppikokoni on C70, en tiedä että uskallanko.. Joten käytä sinä vaan ihmeessä, jos ne hyvältä näyttää! :)

Vierailija

Itehän ostin tollaset viime kesänä H&M: ltä :D

Niin ja kuppikoko on hädintuskin AA... Mutta kyllä poikaystäväni niistä bikineistä on tykänny - hän ne valitsikin! :D

Vierailija

Itselleni ei tuollaiset sovi - ja minulla on kuppikoko B80. Isosiskollani on A-kuppi ja hänelle tuollaiset istuvat kuin nenä päähän. Mielestäni ne ovatkin enemmän pieni- kuin isorintaisille.

Vierailija

Itselläni on tuollaiset bikinit, H&M:stä vielä. Ja kyllä, oon myös aika lauta :'D mut kyllä noi on yhen kesän nyt menny! iha huoletta, osta pois! :)

Vierailija

Itsellä on bandeau malliset bikinit ja pienirintainen olen, ja nää on kyllä parhaat biksut mitä mulla on koskaan ollu! :)
suosittelen kokeilemaan, ei siinä mitään häviä jos kokeilee ;)

Vierailija

Oon kans kuullu jotain juttuja, ettei ne muka sopis pienirintaisille, mutta oon kyllä eri mieltä! :) eli ota ihmeessä! itekki oon haaveillu samanlaisista. :)

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Höh, nyt tää keskustelu kuoli ku just ehdin päästä mukaan. :S No, ehkä joku nyt eksyy lukemaan ja kertoilemaan mielipiteitä ku nostan tätä nyt tällä turhalla kommentilla ylöspäin. :D

Vierailija

Ostin ite just bandeaut bikinit. Ja ne ovat aivan ihanat! Mun mielest kyseiset bikinit käy vain ja ainoastaan pienirintasille! (itekkin olen :))

Vierailija

Hyvinhän nuo pienirintaisille sopivat, ainut asia minkä takia kyseinen malli on saanut "kritiikkiä" sen suhteen ettei sopisi pienirintaisille, on se että tuo malli tekee helposti rinnoista vielä hieman pienemmän näköiset "katkaistessaan" rinnat yläosasta. Olkaimelliset, varsinkin paksuolkaimiset ja niskat takaa solmittavat, mallit luovat helposti sen illuusion että rinnat ovat isommat. Mutta jos bikinit tuntuvat hyvältä päällä ja itse niistä pitää, ei minun mielestäni kannata kuunnella muuta kuin omaa mielipidettä. ; D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat