Mies petti pahan kerran?

Vierailija

Olen seurustellut nyt noin 3 viikkoa vasta, ja minulla oli suhde samaan mieheen viime kesänä. Sain kuulla pari päivää sitten, että nykyinen poikaystäväni oli harrastanut seksiä parhaan ystäväni kanssa yli puoli vuotta sitten. Olin todella loukkaantunut ja vihainen saatuani tietää, kun kaverini vielä kielsi aluksi kaiken. Pidän jätkästä hirveästi ja haluaisin jatkaa suhdetta mutta en enää luota häneen tai ystävääni, vaikka tiedänkin että se oli heille yhden illan ''kännipano''. Mitä minun pitäisi tehdä? Annanko anteeksi? Mitä sanon heille? He vat kuitenkin minulle hyvin tärkeitä ja tuntenut heidät monta vuotta.

Kommentit (4)

Vierailija

Ootte seurustellu 3 vk ja heillä oli kännipano 6kk sitten? Ei se ole pettamistä.
Mutta hullultahan se voi äkkiseltään kuullostaa, että kaveri on ollut uuden miehes kanssa. Mun mielestä tossa ei oo edes petetty kenenkään luottamusta, eihän sitä puolta vuotta ennen edes tiedetä keneen ihanstuu.

Ja minusta on aika normaalia, että kaverisi on kieltänyt aluksi merkityksettömän yhden illan sekoilun.

Vierailija

ymmärrän kyllä huoles jos olit jo seurustellu sen kaa kesällä ennen niitten kännisekoilua.. Tai tajuan että sua huolestittaa et mitä niitten välil sit vois olla.

Ehkä tärkeintä täs on sun poikaystävän suhtautuminen tähän hommaan ja sun kaveriin. Jos se näyttää sulle et sä oot sille tärkein ja et sun kaveri ei merkitse sille mitään, nii sillonhan kaiken pitäis olla kunnossa :) Eikä se tosiaan oo oikeestaan ees pettäny sua, koska ette ollu sillon yhessä, nii ei sun sitä pidä siitä rankasta.

Vierailija

Minua kauhistuttaa joskus, kun miehelläni oli ennen meidän seurustelua 1,5 vuotta kestänyt suhde toisen tytön kanssa ja mies kertoi meidän ollessa vielä ainoastaan kavereita, että he olivat tämän eksän kanssa puhuneet, että näkisivät ja harrastaisivat seksiä, kun kumpikin oli tosiaan sinkku silloin. He eivät kuitenkaan nähneet ja aloimmekin seurustella 2kk sen jälkeen mieheni kanssa. Välillä pelottaa, että kun mies on pystynyt suunnittelemaan seksiä eksänsä kanssa vielä pitkän aikaa heidän eronsa jälkeen, että mitä jos houkutus iskee joskus.. Eksä vieläpä riivaa miestäni nykyisinkin, vaikka tietää, että olemme seurustelleet 9kk, ja että olemme saamassa loppukesästä lapsen. Joten, yritä siis päästä mustasukkaisuudesta eroon, ei mies kanssasi seurustelisi nyt, jos haluaisi parhaan ystäväsi kanssa peuhata :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat