onko aika luovuttaa?

Vierailija

tutustuimme puoli vuotta sitten, välimatkaa meillä on noin 300 kilometriä ja puolen vuoden ajan olemme nähneet säännöllisen epäsäännöllisesti

Kun olimme tutustuneet, aluksi emme pitäneet liiemmin yhteyttä

Joulukuussa tilanne muuttui ja olemme sen jälkeen pitäneet päivittäin yhteyttä (joitain poikkeuksia on) ja pyrkineet näkemään viikottain.

Mies on käynyt luonani ja nyt vihdoin itse rohkenin miehen tykö. Meilä oli mukavaa, nautimme toisen läheisyydestä, suutelusta ym.

Pidimme seuraavan viikon tiiviisti yhteyttä

näimme lauantaina, jolloin mies oli hiljainen (valitti väsymystä), mutta kahden kesken kyllä halaili, pussaili, jutteli ym ihan normaalisti

sunnuntai aamuna kyseli, pääsinkö kotia. Sunnuntai aamun jälkeen en miehestä mitään kuullut, eilen kyselin itse kuulumisia, mies vastaili ihan normaalisti, mutta yhtäkkiä häipy koneelta kun aloin kyselemään lauantain käytöksestä

Onko aika luovuttaa vai tarkkailenko vaan tilannetta? Miehen käytös syystä tai toisesta kuitenkin muuttui.

Kommentit (1)

Vierailija

Kuulostaa kyllä oudolta, mutta mielestäni ei nyt vielä kannata luovuttaa :) paristakin syystä, sillä ensinnäkin itse ansaitset selityksen muuttuneelle käytökselle jos sen vain pystyt nyhtämään ja toiseksi kaikelle voi loppujen lopuksi olla ihan luonnollinen, sinustakin riippumaton syy :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat