Rakastuminen

Vierailija

olen niin rakastunut, pitkästä aikaa.tekisi mieli kokoajan toitottaa miehen nimeä ja nähdä paljooon. <3<3<3<3

haluaisin tietää muista, oletko itse rakastunut?
kertokaa kuinka perhoset lentää vatsassa ja miten heräätte hymy huulilla.
oon niin iloinen ja haluan kuulla muidenkin ihania kokemuksia

kiitos:)

Kommentit (4)

Vierailija

Kerran luulin olevani rakastunut, mutta nykyään tiedän nottei se todellakaan ollut rakkautta, jonkinasteista ihastusta vaan.
Rakastuin joulun aikoihin nykyiseen pupsiini, ihan järjetön tunne :') en voisi kuvitellaka tuntevani suuremmin ketään kohtaan :') ei sitä voi kuvailla :')

Vierailija

Täälläkin ollaan niin rakastuneita ettei sanoin voi kuvailla...Nuoripari ollaan vasta, mutta tuntuu niin niin oikealta. Minäkin luulin aijemmin olleeni rakastunut ja nyt voin kertoa etten silloin vielä tiennyt rakkaudesta mitään...Ihananpaa ei voisi ollakkaan <3

Vierailija

Täälläkin yksi rakastunut! Seurusteltu ollaan vasta melkein 5 kuukautta, ja juttua on ollut viime kesästä saakka, mutta jo siinä ajassa ollaan opittu tuntemaan toisemme läpikotaisin ja rakastuttu ihan tulisesti. Edelleen on alkuhuuma jäljellä ja intohimoakin riittää ihan yllinkyllin, mutta nautitaan myös normaalista arjesta yhdessä. Ei asuta yhdessä, molemmat vanhempien (tai vanhemman) luona, ja miehellä on tarkoituksena muuttaa tämän kevään aikana omaan kämppään. Emme kumpikaan halua vielä muuttaa yhteen virallisesti; siihen on kummiskin tulevaisuudessa mahdollisuus, ja on parempi ottaa ihan rauhallisesti päivä kerrallaan, kun suhdetta ei tosiaan ole mitenkään hirveän paljon takana :) Vietän kyllä paljon aikaa mieheni luona (vaikka tosin hän on nyt intissä), viikonloput yövyn siellä jne.

Edelleenkin näiden kuukausien jälkeen on ihanaa herätä toisen hyväntuoksuisesta kainalosta, nähdä toisen hymyilevän ja suudella heti herättyä. Voin rehellisesti sanoa tuntevani itseni onnelliseksi joka sekunti suhteessani, ja näin on ollut ihan alusta asti kokoajan! Mies on juuri täydellinen minulle vikoineen kaikkineen, saa minut onnelliseksi ja tiedän, että haluan viettää hänen kanssaan loppuelämän. Miehen kanssa olemme keskustelleet tulevaisuudesta ja siitä mitä molemmat haluamme, ja sovimme siinäkin mielessä todella hyvin yhteen; mieheni on samaa mieltä kanssani siitä, että lapset ovat oman elämän suurin saavutus, hänkin haluaa naimisiin kuten minäkin jne.

On tämä rakastaminen vaan niin ihanaa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat