Miehen neitsyys

Seuraa 
Liittynyt22.12.2010

Haluaisin kysellä ihmisten mielipiteitä siitä, kuinka monet seksikerrat tuovat kokemusta ja onko miehillä tapana suurennella seksikokemustaan?

Tilanne on siis tämä, että olen koko suhteeni ajan pohtinut, oliko avomieheni oikeasti neitsyt ennen kuin tapasimme. Mieheni ensimmäinen kunnon suhde olen, mutta hänen mukaansa hänellä oli ennen minua 4 eri tyttöä (kerroista ei puhunut, mutta ei vissiinkään kovin montaa per naikkonen). Itse olen ollut pitkissä suhteissa muutamaankin otteeseen. En pysty luottamaan tähän tietoon, että miehelläni on ollut muitakin, koska mielestäni tähän liittyy niin monta ristiriitaa, jotka viittaisivat hänen olleen ennen minua neitsyt... En haluaisi epäillä oman mieheni sanaa, mutta ensinnäkin mies hermostuu, jos kyselen mitään noista naikkosista, vaikka olemme täysin kommunikaatiokykyisiä (ainoa asia, josta ei halua puhua mitään). Tämähän nyt on vielä ymmärrettävää, mutta miehen puheista olen käsittänyt, että useimmat ellei kaikki kerrat tapahtuivat humalassa eli ihmisten ilmoilla. Tiukan kaveripiirin omaavana on minusta kummallista, että miekkosen kavereistakin kaikki elävät siinä uskossa, että hän ei ollut ennen minua suudellutkaan tyttöä saatika sen suurempia. Tässähän nyt vielä voisi olla vain, että häntä hävettää nuo aikaisemmat säätönsä, mutta... sitten löytyy meidän ensimmäiset läheiset puuhastelumme, jotka eivät onnistuneet yhtään. Mieheni oli kirjaimellisesti niin huono suutelemaan, että en voi uskoa, että siitä on kukaan nainen saanut mitään irti. Naama oli kirjaimellisesti kuolan peitossa (luojan kiitos pidin tästä miehestä kuitenkin kiinni ja opetin miten asiat tehdään!). :D Itse seksin harrastaminen oli myös hyvin vaivaannuttavaa, miehellä oli seisomisvaikeuksia, häntä jännitti selvästi aivan käsittämättömästi ja hän oli todella hukassa. Jännityksen kaikotessa kertojen jälkeen oli mies siltikin selvästi uusien elementtien kanssa aivan hämmennyksissä ja hänellä kesti päästä hommasta jyvälle.

Tavallaan haluaisinkin, että mieheni olisi ollut neitsyt, joka tavallaan sitten selittäisi hyvin yksinkertaisesti sen alun "huonouden". :D Miehelläni ei kuitenkaan käsittääkseni ole tapana valehdella, mutta muistaakseni mieheni kanssa tästä aikaa sitten keskustellessa ekaa kertaa, annoin itsestäni hyvin kokeneen kuvan... mikä on voinut luoda paineita. Ehkä myös tämä epäilyni hänen sanaansa saa miehen vain kahta kertaa kovemmin valehtelemaan, eikä myöntämään totuutta. Nykyään seksihän toimii ja samoin avoliittokin, aloin vain miettimään, että miltä tämä muille kuulostaa? Kun en tosiaan tiedä mieheni puhumattomuudesta johtuen, että onkohan hän oikeasti vain suurennellut kokemuksiaan vai yhdistelenkö minä ihan vääriä asioita toisiinsa. :D

Kommentit (1)

Vierailija

On kyllä ihan mahdollista että miehesi puhuu totta. Humalassa sekoilu vieraan ihmisen kanssa on usein melkoisen haparoivaa. Voihan olla, että hän on saanut naista tasan neljä kertaa neljän eri ihmisen kanssa ja nekin humalassa. Niistä ei hirveästi kokemusta kerry. Enkä muista tiedä, mutta itse en ainakaan baari-illan päätteeksi mukaan lähteneelle miehelle kehtaisi sanoa, että kuule, sä suutelet päin persettä. Kärsisin mieluummin hiljaa. Toisin sanoen hän ei ole luultavasti saanut rakentavaa palautetta.

Mun muistaakseni ehkä vasta joskus kymmenen tai parinkymmenen seksikerran jälkeen rupesin pääsemään jyvälle. Muistan vaan, että tähän meni hyvän aikaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat