Vaikuttaako sisustus asunnon hintaan?

Vierailija

Ollaan vähän mietitty et myytäis meijän nykynen asunto ja ostettais uusi isompi kämppä ja kokeilin tommosta uutta Ilmo-palvelua missä voi koemyydä asunnon ja sen kautta saa tietää paljon asunnosta sais rahaa. Huomasin että sisustus vaikuttaa tosi paljon asunnon arvoon. Mitä mieltä ootte?

Sinne Ilmoon pääsee muuten tästä osotteesta:

http://www.ilmo.fi/fb/?link=6zfgadu

Kommentit (3)

Vierailija

Mä oon todellakin samaa mieltä, en ymmärrä miten ihmiset laittaa myynti-ilmoitukseen kuvia joissa on ihan kamala sisustus tai muuten vaan sotkuista.. Näyttäähän se koko asunto paremmalle ja jopa tilavammalle nätisti sisustettuna ja siistinä, ja paremman näköinen asunto herättää enemmän kiinnostusta. Ja mitä enemmän kiinnostuneita, sitä paremman hinnan asunnosta saa, ainaki mun logiikalla. En oo mikään asiantuntija, mutta tää on mun mielipide...

Vierailija

Varmasti vaikuttaa sisustaminen talon myyntiin ja hintaan. ITse tykkään tosi paljon sisustaa Designilla. Tykkäättekö muut? Uskon sen tuovan varmasti hintaa talonmyyntiin ja kiinnostavuutta eri tavalla kuin tavallinen suomalaisen huonolla maulla sisustettu koti.

Vierailija

Mitä virkaa on asunnon sisustuksen stailauksella koska se ei kuitenkaan jää asuntoon! Asuntoon yleensä jää vain keittiö, Wc-kalusteet ja saunan lauteet! Tv-ohjelmien kikkoja koko stailaus O.n se kummallista jos ei ostajat osaa ajatella omaa sisustustaan niihin neliöihin joita katselee. Mielikuvituksen puutetta. Ei stailausta ollut ennenkään ja ihmiset osasivat ostaa asuntonsa oikein hyvin. Se on vain kikka jolla vedätetään ostajaa maksamaan suurempi hinta. Käyttäkää järkeänne hyvät ihmiset!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat