Tampereelta kaveriporukkaa?

Vierailija

Eli moi! Ajattelin nyt yrittää, että josko tätä kautta löytyis Tampereelta (tai läheltä) ihmisiä, jotka haluis uuden kaveriporukan. :-) en nyt oo tätä mitenkään tarkkaan ajatellut, vaan että voitais sitten porukalla miettiä kaikkea! :) oon ite 19-vuotias, toivon että te ootte myös täysikäsiä :)

Kommentit (11)

Vierailija

Hei!

Voi olla että tämä keskustelu siirretään edelliseen jo yli 20-sivuiseen Tamperelaisia-keskusteluun jossa taitaa olla jo kaveriporukka, mutta vastaanpa kuitenkin. :)

Olen muuttamassa toiselta puolen Suomea Tampereelle huhtikuun aikana (miehen perässä :)) ja olisi mukavaa tutustua ihmisiin. Olen asunut viimeiset kolme vuotta yksin ja nyt muutamme poikaystäväni kanssa yhteen. Toivon, että ikäni ei haittaa ketään, vaikutan kuitenkin monien mukaan ikäistäni vanhemmalta. :) Täytän toukokuussa 18, joten sen jälkeen minusta saa myös baariseuraa! :)

Olisi mukavaa saada uudelta paikkakunnalta kavereita joiden kanssa pitää hauskaa, viettää tyttöjeniltoja, makoilla päivä rannalla aurinkoa ottaen jne. :)

Vierailija

Minä oon oikeesti niin vailla uusia kavereita ja juuri tampereelta! Olen ollut jo jonkun aikaa työttömänä ja tää työttömän arki ja yksinäisyys ei oo mitään kovin mukavaa aikaa, olisi ihanaa löytää elämään uusia tosiystäviä.
Vaikka oon työtyön en oo silti mikään laiskamato :D aktiivisesti ja päivittäin yritän töitä hakea.
Miehen perässä oon minäkin tamperelle tullut ja pian täällä vuoden asunut. Kaipaan niin kovin elämääni ihmisiä joiden kanssa sais tehdä työttöjen juttuja ja viettää vaan aikaa. Olisin oikeesti kinnostunut tutustuu teistä vaikka kumpaankin paremmin :) Ikää multa löytyy 20vuotta ja baareilu seurakin kelpais.

Facebookista minua ei löydä mutta mese tai sähköpostittelu seura näin alkuunsa kävis :)

Vierailija

Hei Marsba!

En lähetä yksityisviestiä koska jotenkin epäilen vähän niitten toimivuutta, mutta mun sähköpostiosote on music_chocogirl@hotmail.com, eli ota ihmeessä yhteyttä.

Ja toisetkin tamperelaiset niin laittakaa vaan sähköpostia, ehkäpä saataisiin kiva kaveriporukka! =)

Vierailija

Lainaus:

Perhosprinsessa minä pistän sulle mailia tulemaan! :)

Joo muhunkin voi toki yhteyttä ottaa muutkin
mizuli_@hotmail.com vaikka mailla aluksi, mutta voi toki meseenkin lisätä jos ei halua pitkiä viestejä kirjotella :D

ja minä kirjotin tämän, vahingossa anonyymina :D

Vierailija

Hei täähän kuulostaa kivalta!

Oon asunu Treellä 3 vuotta ennen ku 1.5 vuotta sitten muutin Britteihin. Nyt oon tulossa kesäks Suomeen, Tampereelle ja ongelma on se, että kaikki kaverit ovat kadonneet tai edenneet liikaa elämissään ja minä en mahdu enää mukaan.

Oon nyt Suomessa, mutta muutan kesäksi vasta 18.5. Olis tosi kiva tutustua uusiin ihmisiin!

Oon siis 20v :)

Laittakaa s.postia osotteeseen jennii_90@hotmail.com

Vierailija

täähän vaikuttais tosi hyvältä ketjulta! itse tampereella asunut nyt miehen perässä (ja töiden myös välillä), muutaman vuoden, ja olisi mukava löytää kavereita harrastusmielessä ja ehkä bailausmielessäkin. :D itse kuitenkin harvemmin tuota biletystä harrastan, nautin enemmän röökisuussa-fiilistelystä terassilla, tahi nurtsilla makoilusta, ja shoppailusta tietenkin. plussaahan olisi, jos jonkun saisi vielä lenkkipolullekin mukaan! ikää itsellä jo se 21 vuotta. tuo sähköposti on plsalonen@luukku.com, ja voi laittaa mailia siis. :)

Vierailija

Mä olisin biletysseuraa vailla! Oon 20-vuotias, viikonloppuisin kovasti tekis mieli lähtee bailaamaan, mutta kaverit asuu kaikki Helsingissä. Toki muuhunkin touhuun oon valmis, mutta ensisijaisesti baariseuraa (tai enemmänki yökerho-seuraa) kaipaan kipeimmin. Jos joku on kiinnostunut niin voi ottaa yhteyttä mona10@luukku.com

-jonna

"Mun nimi on Jonna, mikä sun nimi on?"
Tehdäänkö tutustumisesta edes hieman yhtä helppoa kuin mitä se oli silloin aikanaan hiekkalaatikolla? Netin keskustelupalstat on ammollaan ystäviä Tampereelta hakevaa nuorisoa, keräännyttäiskö kaikki samaan mestaan ja lähetään porukalla kahville ja pelailemaan?

FB:hen perustettu ryhmä on julkinen, mutta ainoastaan ryhmän jäsenet voivat seinälle kirjoitella. Liityppä siis ryhmään niin pääset tutustumaan kaikkiin mahtityyppeihin :)

Tampereen Toverit
https://www.facebook.com/groups/356252384457917/

jos joku mättää, laita mailia: nuoralllatanssija (at) gmail.com

Nähdään!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat