miten hiuksista pidemmät ja paksummat?

Vierailija

Miten olette saaneet hiuksistanne pidemmät ja paksummat? :)

Itselläni hiusten latvat on ohkaiset, ja hiukseni kasvaa hitaasti.

Eli miten saisin hiuksistani paksummat ja pidemmät? :)

Kommentit (11)

Vierailija

Osta luonnonharjas harja - katkoo vähemmän hiuksia kun muoviset harjat.
Kosteuta hiuksia ahkerasti- hoitoainetta kehiin
Vaikka haluat pituutta niin muista käydä leikkauttamassa kuivat latvat säännöllisesti pois :)

Vierailija

Onhan niitä pillereitä mitä voi popsia...

Muuten voi hieroa hiustenpojhaa, ja että hiukset pysyvät hyvässä kunnossa kannattaa käytää mietoa shampoota ja huuhdella aina kylmällä vedellä.
Myös ensim raudanpuute tekee että hiuksia irtoaa enemmän ja vähän ohentuvat.

Minä taas olen kuullut että sillä ei ole mitään merkitystä kuinka usein leikkaat hiukset. Eihän hiusten juuret tiedä minkälaiset latvat ovat, hius on kuollutta. Se "leikkaa hiukset säännöllisesti, niin kasvaa nopeammin" on oikeastaan konsti mitä käytetään pikku lapsille jotta he suostuisivat leikkaamaan hiukset. Toki latvat jäävät kuiviksi, mutta se ei vaikuta miten nopeasti hiuksesi kasvavat. :)

Vierailija

hiukset näyttävät pidemmiltä kun latvat on siistit eikä epämääräistä hamppua, eli se ei ole pelkkä pikkulapsia varten keksitty konsti :)

Aelyn
Seuraa 
Liittynyt1.10.2010

Itseasiassa hiukset kasvavat nopeammin jos huonon latvan leikkaa pois, koska vanha ja huonokuntoinen hius vie niin paljon ravinteita muusta tukasta. Itseltäni leikattiin tuossa taannoin huonoa latvaa pois pitkästä aikaa ja hiukset kasvoivat yli 2 senttiä seuraavan kuukauden aikana. Että ei se kai ihan tuulesta temmattua ole.

Vierailija

minä en leikkaa kun hakuun pitkät vaikka kampaajaystäväni melkein pakotti mut ;) ja ei näytä haittaaqvan vaikka tasoitus toisikin ryhtiä kuolleisiin ja kuivien latvojen sijaan :D kampaajat saavat asiakkaita käymään useimmin kampaajalla :P

Vierailija
Pinnacle

Miten olette saaneet hiuksistanne pidemmät ja paksummat? :)

Itselläni hiusten latvat on ohkaiset, ja hiukseni kasvaa hitaasti.

Kokeile käyttää tätä harjaa päivittäisessä hiustenhoidossa, niin ne paksunee kun eivät katkeile enää. http://www.hyvaolo.com/2013/06/tangle-teezer-takkujenhoitoharja.html

Sitten vaan leikkautat kuivat latvat toki pois

Eli miten saisin hiuksistani paksummat ja pidemmät? :)

Vierailija

Hiero päänahkaa AINA suihkun jälkeen, niin se edellyttää verenkiertoa ja hiukset kasvavat nopeammin :) en toki tarkoita että jos hierot päänahkaasi hetken, niin että hiuksesi kasvavat monta senttiä, mutta jas otat päänahan hieromisen tavaksi niin kyllä sen (parin kuukauden päästä) huomaa että houkset ovat kasvanneet :)

Vierailija

Miten hiuksista voi muka saada paksummat. Eiköhän jokaisella ihmisellä olisi paksu tukka, jos pienet kotikonstit siihen auttaisivat. Minulla on ollut koko elämäni ohut tukka, vaikka oon hoitanut hiuksia ja syönyt terveellisesti koko elämäni. Hiusten kasvua ja kuntoa voi muuttaa, mutta paksummaksi ne eivät tule koskaan, ellet sitten mene kampaajalla laittamaan lisätukkaa.

Kampaaja

Latvasi ovat ohuet, koska omaa ohkaisen tukan. Päähieronnalla voit auttaa hiusten kasvua, mutta se on yksilöllistä toimiiko vai ei. Hiusnaamioilla ja öljyillä voit parantaa hiusten kuntoa sekä leikkaamalla hiuksia säännöllisesti. Itse hiusten paksuutta ei voi muutta, se on valitettavaa, mutta totta, jos haluat hiuksiin runsautta, niin kiharra sitä, mutta muista käyttää lämpösuojaa, huonokuntoiseen tukkaan en suosittele permanenttia enkä jos ne ovat vaalennetut tai juuri värjätty. Lisähiuksista on myös apua.

Miisa.K

Hiuksia voi kyllä paksuntaa; D
Tee kananmuna ja oliiviöljy sekoitus ja hiero sitä hiuksiin ja anna olla 15 min.
Huuhtele shampoot ja hoitoaineet kylmällä vedellä älä kuumalla nimittäin lämpö rasittaa hiuksia.
Harjaa hiukset vasta kuivana.
Vähennä hiuksiesi harjausta, mutta harjaa silti kun ne ovat takussa.
Osta luonnonharjas harja, ne on hellävaraisempia kuin esim Tangle Teezer.
Jätä kaikki lämpö laitteet pois.
Hiero hius pohjaa.
Syö terveellisemmin.

Näitä noudattamalla saat paksummat hiukset:)

T:Miisa

Miisa.K

Hiuksia voi kyllä paksuntaa; D
Tee kananmuna ja oliiviöljy sekoitus ja hiero sitä hiuksiin ja anna olla 15 min.
Huuhtele shampoot ja hoitoaineet kylmällä vedellä älä kuumalla nimittäin lämpö rasittaa hiuksia.
Harjaa hiukset vasta kuivana.
Vähennä hiuksiesi harjausta, mutta harjaa silti kun ne ovat takussa.
Osta luonnonharjas harja, ne on hellävaraisempia kuin esim Tangle Teezer.
Jätä kaikki lämpö laitteet pois.
Hiero hius pohjaa.
Syö terveellisemmin.

Näitä noudattamalla saat paksummat hiukset:)

T:Miisa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat