Seurustelu ja säätö

Seuraa 
Liittynyt28.10.2010

Olen tällä hetkellä todella vaikeassa tilanteessa. Olen seurustellut aivan ihanan miehen kanssa lähes 1½ vuotta. Olemme kihloissa.
Ongelma on tämä: olen tuntenut toisen ihanan miehen pari vuotta, ja koko sinä aikana olen ollut häneen ihastunut, myös tämän suhteeni aikana. Tunteemme ovat molemmin puoliset. Nyt on käynyt niin, että olen alkanut säätämään tämän kaverimiehen kanssa kihlattuni selän takana. Enkä osaa lopettaakaan sitä. Samaan aikaan haluan tätä ja samlla taas haluaisin sanoa ei.
Tiedän, että minun pitäisi valita oma mieheni tietenkin, mutta en jostain syystä voi, koska mietin koko ajan tätä toista. Pidän kummastakin miehestä todella paljon.
Kysynkin, että mitä minun pitäisi teidän mielestänne tehdä ja mikä helpottaisi tätä tilannetta? En todellakaan tahtoisi katkaista välejä tämän kaverimiehen kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija

Väkisin nyt nousee yksi kysymys mieleen.. Sä oot ollu 2 vuotta ihastunu tähän mieheen ja seurustellu vaan 1,5 vuotta tän kihlattus kaa. Miks sä aloit seurustelee jos olit ihastunu toiseen samalla? Eikö se ihastus sillon ollu vielä molemmin puolista.

Nyt aivot mukaan hommaan. Sä et selvästikään tiedä mitä haluut. Lopeta toi pettäminen heti. MItä jos jäät kiinni, tuut jätetyks ja tajuat et sittenki se kihlattu merkitsee sulle enemmän? Onko teijän suhteessa kaikki hyvin vai saatko tästä säädöstä jotain mitä et saa kihlatultas?

ELämä on varmaan kaksinverroin kivempaa ku on useempi kenen kaa säätää. Sopis tällä hetkellä mullekin koska oma seksielämä on liian vähäistä mulle. Mutta ite en vois elää siinä syyllisyydessä..

Tän säädön kaa on mahdollista jäädä kaveriks vaikka lopettaisitte kielletyt leikit :)

WindyNight
Seuraa 
Liittynyt28.10.2010

Cristaly: Siis tilannehan oli tämä n. 1½ vuotta sitten: Tää mun ihastus seurusteli silloin toisen kanssa, kun aloin itse seurustelemaan nykyisen kihlattuni kanssa. Tää mies kyl tiesi, että olen ollut siihen aina ihastunut. Toisekseen tän säädön elämäntavat nyt on, mitä on, joten ei sopisi ehkä poikaystäväkseni pitkällä aikavälillä ajatellen.

Suurin syy ton säätämisen alottamiseen oli ehkä just toi seksielämä. En tunne saavani tyydyttävää seksiä täs suhteessa. Tarvitsen siis piristystä seksielämääni. Onhan meillä suunnitelmissa ottaa muuta pientä piristystä makuuhuoneen puolelle. Saa nähdä, miten käy. En kuitenkaan välttämättä haluaisi pettää ihan tappiin asti kihlattuani. Tää on vielä kuitenkin pelastettavissa, koska meidän välillä on ollut vielä vasta pelkkää nuoleskelua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat