Roolileikit

Vierailija

Poikaystäväni ei ole innostunut roolileikeistä ja minä olen. Minusta olisi ihanaa pukeutua syntisen seksikkääksi sihteeriksi tai pikkuriikkiseen essuun sisäkkönä.. Mutta hän ei lämpene asialle. Ehdotin jo n. 2kk seurustelun jälkeen(nyt seurusteltu melkein 6kk) roolileikkejä, sillä olin suunnitellut tekeväni tilauksen sisäkköasuun netistä, mutta hän sanoi ettei se kiinnosta häntä.

Enhän voi pakottaa poikaystävääni sellaiseen, mikä ei häntä kiinnosta ja vielä vähemmän jos hän ei siitä kiihotu.. Mutta pistää harmittamaan. Onko teillä kokemuksia roolileikeistä? Mitä mieltä asiasta muutoin? Onko se niin kivaa, miltä se vaikuttaa? :D

Kommentit (1)

Vierailija

Jos poika on vaan ujo eikä uskalla myöntää että se olis kivaa. Kokeile alottaa jotenkin "kevyemmin"?
esim. Laita vaatekaappisi seksikkäin hame päälle, mene poikaystäväsi luo ja kysy pitääkö hän siitä jos/KUN vastaus on myönteinen sano että tiedät mistä hän pitää viellä enemmän. Ota pojan käsi käteesi ja vie se hameesi alle... ja tällöinhän pikkarit on tietenkin " unohtuneet" ;)

Käytä saappaita, huiveja (ensin päälläsi, myöhemmin voit vaikka sitoa pojan sillä ;)), alusasuja.. tosi tuhmasti tietenkin

Tee vaatteista leikki... käytä ensin omia vaatteitasi. Kun poika pääsee siihen mukaan niin sitten voit alkaa lämmitellä johonkin eksoottisempaan kuten sisäkön pukuun ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat