Ajatuksia ja kokemuksia suhteesta

Vierailija

Hei, olen seurustellut kumppanini kanssa jo yli vuoden reilusti. Olemme tunteneet toisemme jo moni vuosia taaksepäin ja tietysti ennen suhdetta meillä oli pitkään jotain pientä.

Mutta nyt mietin että kuinka paljon suhteessa on vastoinkäymisiä? Varmasti monessa suhteessa on ollut syrjähyppyjä tai jotain muita vaikeita asioita minkä yli on pitänyt taistella.

Omassa suhteessani mies on minua pettänyt seksuaallisesti, tämä oli tietysti kova järkytys kun siihen liittyi vielä isoja valheitakin. Mutta jotenkin sisällä olin jo tämän tiennyt, eli tiesin sisälläni että mies oli pettänyt minua. Koska hän ei ole ollut missään vakavassa suhteessa pitkään aikaan, ja ennen kuin rupesimme seurustelemaan hänellä oli todella monia naisia jopa saman päivän aikana.

En tuomitse miestäni mistään menneisyyden haamuista, mutta palataan nyt asiaan. Kun sain tietää että mies oli pettänyt minua mietin monta viikkoa pystyykö suhdetta jatkamaan. Kysyin mieheltä kaikki yksityis kohdat ja hän ne minulle rehellisesti kertoi. No loppu tulokseni oli se että olen vahva henkisesti ja jaksan taistella eikä minulle se ole ongelma...

Mutta olen löytänyt itseni tilanteesta että vahdin häntä paljon kyselen aina jos hänelle soitetaan kuka se oli ja vahdin mitä hän netissä tekee. Onko tämä normaalia tekeekö ihmiset tätä muutenkin vaikka suhteessa ei olisi tapahtunut syrjähyppyä?

Tulemme miehen kanssa todella hyvin toimeen ja emme oikestaan ikinä tappele jotain pikku kinastelua on vuoden aikana pari kertaa ollut. Huomaamme milloin toisella on huono olla tai jokin vialla. Ja tykkäämmä piristää toisiamme pienillä eleillä ja näyttää kiintymystä näin myös. Seksielämä on loistavaa ja kumatkin on siitä samaa mieltä.

Ainut mitä haluaisin tehdä olisi se että en vahtisi miestäni, mutta en ymmärrä edes miksi sitä teen? Pelon takia? yritänkö ärsyttää vai itseäni? Koitanko saada jonkun tavan tai syyn että voisin raivota hänelle, kun en pettämisestä suuttunut?

onko teillä ollut minkälaisia ongelmia suihteissa ja miten olette päässeet niistä yli, vai oletteko tai onko teille joku pakottava tapa esim juuri tälläinen vahtiminen?

Kommentit (1)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Kuulostaa siltä ettet voi luottaa mieheen ja siksi vahdit hänen tekemisiään. Itse en ole suhteessa mutten usko että toimivassa suhteessa tarvitsee vahtia toisen tekemisiä. Sun täytys varmaan jutella miehes kanssa, varmaan kyl sekin on huomannu että kaikki ei oo ihan ok. Ja keskustella asioista vakavasti. Ja sun pitää miettiä myös itse että mitä voit tehdä muuttaakses asioita. Vahtiminen kuluttaa kuitenkin myös sua henkisesti. Voimia sulle : )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat