Eka kerta uuden kumppanin kanssa

Vierailija

Olen tapaillut nyt erästä hauskaa ja luotettavaa miestä reilun kuukauden. Luultavasti tänään päädymme sitten sänkypuuhiin :) Olemme jo nukkuneet pari kertaa yhdessä ja tehneet kaikkea muuta paitsi yhdyntää.

En ole neitsyt, mutta minua jännittää silti seksi uuden kiinnostuksen kanssa. Olen niin ihastunut, että haluan ja toivon todella seksimme toimivan. En näe siihen mitään muuta "estettä" kuin sen, että itse en ole kovin kokenut ja olen _todella_ tiukka - tämä oli ongelma viime suhteessa. Olen sittemmin yrittänyt harjoitella rentoutumista, yrittänyt venytellä paikkoja ja käyttänyt voidetta, jonka pitäisi kostuttaa limakalvoja. Pelkään jännityksen pilaavan kaiken.

Millaisia kokemuksia teillä on ensimmäisistä kerroista uusien kumppanien kanssa?

Kommentit (1)

Vierailija

Turha stressi vaan pois ja nauti! :D Kyllä se siitä lähtee luistamaan, käyttäkää vaikka liukuvoidetta jos se auttaisi tuohon tiukkuuteen. Muistan itsekin kuinka ensimmäinen kerta nykyisen miehen kanssa jännitti, mutta hyvinhän se joka tapauksessa sujui. Ei ollut valittamista, lähinnä olin aivan taivaissa miehen käsittelystä ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat