seksielämä pelottaa

Vierailija

Seurustelen ekaa kertaa elämässäni ja poikaystäväni haluaisi jo seksiä, mutta mua pelottaa ihan törkeesti! (Hän on harrastanut seksiä eksänsä kanssa.) Pelkään että eka kerta sattuu liikaa tai et mies ei mahdu sisälle. Ollaan puhuttu tästä ja hän sanoo että ymmärtää mua eikä haluu pakottaa mihinkään. En myöskään anna hänen sormittaa, pelkään että sekin jo sattuu ja et mitä poikaystäväni ajattelee sitten. On hän kyllä hieronut ja hyväilly alhaalta mutta oon pistäny stopin sille hommalle ennen ku se menee pidemmälle. Kerran melkein harrastettii seksiä mutta peräännyin. Oon kyllä himokas ja halukas, mutta jokin nyt tökkii.

Onks kellään samanlaist tilannetta tai ollu vastaavanlaista? Älkää tuomitko :--D

Kommentit (14)

Vierailija

18. mun mielestä iällä ei oo mitään väliä, ellei oo sitten <16 ja jo seksielämä täydessä vauhdissa. vaikkakin se on jokaisen oma asia :)

Vierailija

Kerrot poikaystävälles ettet oo vielä valmis, mutta ilmaset kuitenkin ettet ole kyllästynyt :) Sen aika tulee sitten kun tulee, ei oikeesti kannata kiirehtiä. Vaikka oonki nuorempi mutta voitte aloittaa vaikka ihan pienellä hyväilyllä ym. Ehkä oot epävarma monesta asiasta, ja se auttaa jos ihan hiljalleen tavallaan avaat itses poikakaverilles :) Älä kuitenkaa tee sitä jos ei oikealta tunnu.

Vierailija

Kauanko olette olleet yhdessä?

Tärkeintä on ettet pakota itseäsi mihinkään mitä et halua. Tutustukaa toisiinne muilla tavoin ja olkaa lähekkäin - kosketelkaa, hyväilkää ja hierokaa toisianne, mutta ilman paineita siitä, että sen pitäisi johtaa sen pidemmälle. Sillä se johtaa kyllä sitten kun on sen aika. Kun toisen kosketus tulee tutuksi, niin on helpompi luottaa ja antaa asioiden vain mennä eteenpäin. :)

Vierailija

Heips, Mulla oli äskettäi ihan eka kerta. Mua myös pelotti etukäteen ajatus just siitä, että jos se sattuu ihan kamalasti ja jos mun sisälle ei mahdu ( kynekologi kun oli sanonut, että mulla on se emätin semmonen etusormen paksunen!!!) Kauhistuin kun kuulin ja mietin että eihän sinne mikään koskaan mahdu! Kun oltiin pojan kanssa siinä sängyssä ja ryhtymässä hommiin, niin ilmoitin kyllä että en oikein tiedä miten edes seksiä harrastetaan ja sanoin että pelkään että se sattuu. Halusin kuitenkin tehdä sen ja oon kyllä tosi ilonen siihen, että poika kysyi vähän väliä että eikai satu ja sanoi että mun pitää heti sanoa jos sattuu ja kun se sitten tietysti sattui, niin poika samantien hellitti :) Tärkeetä on, että luotatte toisiinne niin paljon, että voit esimerkiksi just luottaa siihen, että jos susta keksen kaiken tuntuu pahalta ja sattuu, niin toinen osaa lopettaa.

Äläkä pelkää sanoa että sattuu! Kaikkia sattuu ja kyllä miehet sen tietää kun on ekasta kerrasta tytöllä kyse :) Ja eihän he tietenkään satuttaa halua, joten ole ihmeessä avoin kun siihen ryhdytte. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että teidän on tosi helppo puhua asiasta ja voitte luottaa toisiinne. Se on tärkeintä. Mutta meet just sen mukaan, miltä susta tuntuu :)

ystävä
kaisa_pieni

Kauanko olette olleet yhdessä?

Tärkeintä on ettet pakota itseäsi mihinkään mitä et halua. Tutustukaa toisiinne muilla tavoin ja olkaa lähekkäin - kosketelkaa, hyväilkää ja hierokaa toisianne, mutta ilman paineita siitä, että sen pitäisi johtaa sen pidemmälle. Sillä se johtaa kyllä sitten kun on sen aika. Kun toisen kosketus tulee tutuksi, niin on helpompi luottaa ja antaa asioiden vain mennä eteenpäin. :)

PS

Ei eka kerta välttämättä satu. kyse on vähän varmaan siitä, kuinka rento tyttö on ja kuinka hellä kumppani on kyseessä. Ei kyllä koskaan saa tehdä mitään sellaista, mikä tuntuu itsestä pahalta, koska se voi vaikeuttaa huomattavasti myöhempiä seksikontakteja, jos alusta asti se on tuntunut vastenmieliseltä tai kiusalliselta. käykää yhdessä saunassa, nukkukaa alasti, halailkaa, kosketelkaa ja suudelkaa toisianne. Seksi on ihanaa ja turvallista oikean ihmisen kanssa, eikä sitä tarvitse pelätä tai jännittää, kun kukaan ei siihen painosta.

PS

Ei eka kerta välttämättä satu. kyse on vähän varmaan siitä, kuinka rento tyttö on ja kuinka hellä kumppani on kyseessä. Ei kyllä koskaan saa tehdä mitään sellaista, mikä tuntuu itsestä pahalta, koska se voi vaikeuttaa huomattavasti myöhempiä seksikontakteja, jos alusta asti se on tuntunut vastenmieliseltä tai kiusalliselta. käykää yhdessä saunassa, nukkukaa alasti, halailkaa, kosketelkaa ja suudelkaa toisianne. Seksi on ihanaa ja turvallista oikean ihmisen kanssa, eikä sitä tarvitse pelätä tai jännittää, kun kukaan ei siihen painosta.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Helppoa. Jos pelottaa, et ole valmis. Kyllä sen sit tietää kun on oikea aika. PIeni pelko ja jännitys tietysti kuuluu asiaan, mutta jos se on noin suurta, että pitää hakea täältä "tukea"... Miettisin pari kertaa. 

Mikä kiirew muutenkaan kaikilla aina hypätä sänkyyn. Antaa asioiden mennä omalla painollaan. Jokaisella kuitenkin vain se yksi eka kerta ja jokaisella sekin on erilainen. 

Vierailija

Ei kannata pitää mitään kiirettä vaan odottaa että se tuntuu luontevalta asialta. Eikä se välttämättä edes satu kunhan on oikeasti rentoutunut eikä jännitä ja jos voi luottaa kumppaniin ja siihen että hän kunnioittaa sinua jos tahdot lopettaa. Itse tiesin ekalla kerralla että nyt kaikki on hyvin ja että on turvallinen olo, vaikkakin olin tavannut miehen vasta edellisena iltana. Alun jälkeen ei sattunut ollenkaan ja siinä auttoi että pyysin hieman hitampaa tahtia ja mies (luonnollisesti) toteutti pyyntöni jolloin kipu hävisi hetkessä, vaikkakin hän ei edes tiennyt olevan ensimmäiseni....jotenka etene niin että tiedät ajoituksen olevan itsellesi täysin oikea ja puhu kumppanillesi edelleen asiasta jos se tuntuu sinua helpottavan :)

Vierailija

On tosi hyvä juttu että pystytte puhumaan seksistä keskenänne! :) Mielestäni jos on täysin valmis seksiin niin silloin ei pitäisi pelottaa, vaan se kävisi ihan luonnostaan. Itse menetin neitsyyteni poikaystävälleni joskus puolivuotta sitten(oon siis 17v.), olimme tunteneet sitä ennen jo puolvuotta, eli luotin häneen täysin ja se kaikki kävi niin luonnostaan. Siinä tilanteessa pitäisi olla mahdollisimman rento, jotta se sattuisi mahdollisimman vähän. Sitä ennen kuin yritimme mahdollista yhdyntää niin olimme tehneet jo kaikkea muuta ja olin silloin ihan kostena. Sekin on yksi tärkeimpiä asioita mikä auttaa siihen ettei satu. Noo eka kerran kun yritimme niin se ei onnistunut koska olin liian tiukka, joten hän sitten sormetti minua. Ensiksi yksikin sormi tuntui jonkun verran mutta kyllä se siitä alkoi menemään. Oli kuitenkin ihana huomata kuinka hellä poikaystäväni oli minua kohtaan ja aina jos sanoin ettei tunnu hyvältä niin hän lopetti tai sitten teki hitaammin. Hyvä kun poikaystäväsi ymmärtää sinua ja menee ns. sun ehtojen mukaan. Ei ketään tule pakottaa, jokainen harrastaa sitten seksiä kun on siihe oikeasti valmis. Ja niinkuin PS sanoi niin että "Seksi on ihanaa ja turvallista oikean ihmisen kanssa, eikä sitä tarvitse pelätä tai jännittää, kun kukaan ei siihen painosta.", mikä on aivan totta. Paljon tsemiä sulle ja kyllä se siitä, tutustukaa toisiinne ja hellikää toisianne! :) 

vanessa

Sulla on kyl selkeesti jonkinmoinen henkinen lukko sisälläs ja se kannattaa hoitaa pois ensiksi:D

Ootko koskaan tutustunu itseesi?, youknow:P Jos tuntee oman alapäänsä ja että mikä tuntuu parhaimmalta niin varmasti uskaltaa poikaystävänsä sinne vain edes sormensa pistämään!:D Ja lisäks, kun poikaystäväsi on ennenkin harrastanut seksiä niin silloinhan hän varmemmin osaa olla satuttamatta. Mielikuvat/haaveilu varmasti auttaa myös, kuvittele millasta se olis, mitä tekisitte ensin jne:)

Munkin eka kerta jännitti,mutta kun oli valmiiksi suudellut kaaaauan ja kiihkeästi niin siinä vaiheessa oli semmosessa hurmoksessa että haluaa vaan enemmän ja enemmän;) Eikä sattunut OLLENKAAN. Taisin olla niin märkä jo pelkästä ajatuksesta että mitä tulee tapahtumaan:'D

Tsemppiä!:)

Vierailija

Jos ei tahdo ei se ole  ikään loukko, vaan seksi ei ole silloin ajankohtainen ja partneri ei ole oikea. Kannattaa odottaa, ja sitten kun on aika, on se  luonnollista ja siitä nauttii ilman pelkoa tai katumusta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat