Miten olla riitelemättä poikaystävän kanssa?

Vierailija

Riitelemme poikaystäväni kanssa päivittäin, ihan pienistä asioista. Se olen usein minä, joka aloittaa riidan, koska kimpaannun nopeasti; se on ollut luonteessani aina.
Nyt meitä on alkanut kuitenkin ärsyttämään iänikuinen riitely ja haluaisimme sen loppumaan. Päätimme poikaystävämme kanssa yrittää keksiä keinoja, joilla voisi välttää riitelyä.
Olemme olleet yhdessä jo reilu vuoden ja olemme kaukosuhteessa, minkä vuoksi emme tapaa kovin usein, koska välimatka on erittäin iso.
Riitamme ei johdu miltei ikinä mustasukkaisuudesta, vaan pienestä ärsyynnyksestä, jonka vuoksi joko yritämme puhua asian läpi, josta yleensä syntyy suurempaa riitaa, tai sitten olemme hiljaksiin, jonka aikana molemmat mököttävät aikansa ja sitten kadutaan, muttei tuo hiljaisena olokaan joka päivä houkuttavalta tunnu.
Mitään neuvoja riitelyn välttämiseen? Tai riidan synnyttyä sen lopettamiseen? Arvostaisimme molemmat apuanne:)))

Kommentit (7)

Vierailija

Kumpikin koittaa olla kimpaantumatta pienistä, välttää kiroilua ja äänen korottamista ja yrittää keskustella rauhassa, sen pitäisi auttaaa ja se ettette ikinä mene nukkumaan riidoissa!

Vierailija

Yritä muuttua, ei siinä muu auta. Ei siihen mitään poppakonsteja ole, ei vain pidä aloittaa riitaa turhasta.

Ja pakko sanoa, että jo reilu vuosi ei ole pitkä aika. ;) Ja meillä ainakin kaukosuhde, jota kesti pari vuotta suhteen alusta, vaikutti paljon riitelyyn; riideltiin enemmän koska suhde tuntui epävarmemmalta.

Onko teillä pitkäänkin kaukosuhdetta tiedossa?

Vierailija

Nyt ollaa yritetty, mitä Jojonski ehdotti, ja se on toiminu:)

Täs ois pari vuot viel et päästäis eroon kaukosuhteest.
Miten sul, Nuuhku, toimi kaukosuhde? Saanko kysyy, mikä sit katkas suhteen, tai sanoit et kesti ni oletan et loppunu.:)

Kiitti molemmat vastauksist

Erika

Vielä ollaan yhdessä, ja kihloissa.:') Ja jippii, ens kesänä muutan Englantiin häne luokseen! Sit on kolme vuotta tätä kestäny:)) Oon kasvanu paljo sitte tän viestin, onhan siit jo reilu vuos. Enää ei riitelyt paina:) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat