Suuseksistä!

Vierailija

Miten teillä sujui ensimmäinen suuseksinne? Meinaan siis sitä, kun teille annettiin suuseksiä. Itse en ole koskaan antanut miehen nuolla itseäni, en tiedä miksi. Se jännittää jotenkin todella paljon. Itse olen kyllä ottanut mieheltä, mutta aina kun mies on meinannut antaa minulle samalla mitalla niin pistän pakin päälle.

Eli oliko teilläkin ennen ekaa kertaa pelot tätä kohtaan ja jos oli, niin miten pääsitte niistä yli? Kun itse haluaisin tosiaan antaa tuon yhden säädön tehdä niin, mutta sitten rupee jotenkin hävettää.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Itse otettiin miehen kanssa toisiltamme suihin jo silloin samana kertana kun menetin neitsyyteni, eli en ehtinyt tällaista asiaa jännittää ollenkaan. Ei sitä kannatakaan jännittää, keskity vain nauttimaan. :D

Vierailija

Poikaystäväni anto mulle suuseksiä ennenku menetin neitsyyteni sille ja jopa ennenku uskalsin ottaa siltä suihin ekan kerran ja voin kertoo että mua jännitti ihan pirusti ku poikakaverini ehotti ekan kerran että vois antaa mulle sitä :D Mutta sitten rohkastuin ja tahdoin kokee miltä se tuntuu ja se oli ihana kokemus, tottakai mua vähä jännitti koska olin ihan kokematon ennenku aloitin tämän nykyisen ja ensimmäisen seurustelusuhteen :)

sori hirveen sekava tuli tosta viestistä! Mutta toivottavasti ois ees vähä apua, eli rohkeesti vaan kokeileen, siinä ei oo mitään hävettävää, nainenkin ansaitsee pientä omaa kivaa ;)

Vierailija

Meillä kävi päinvastoin, eli mies oli se hermostunut osapuoli ja jännitti kovasti suuseksin antamista. Annoin asian olla ja totesin, ettei kaikki tykkää suuseksistä.

Kerran kuitenkin peseytymisen yhteydessä mies kuitenkin päätti rohkaista itsensä ja yllättää minut. Itseänikin tuossa vaiheessa rupesi hermostuttamaan pikkasen, mutta annoin vaan asioiden mennä omalla painollaan. Annoin miehelle kyllä sitten takaisinkin. (;

Se jäi mieleen hyvänä kokemuksena ja rentouttavana, ei lainkaan inhottavana.

Vierailija

Nykyinen poikaystäväni oli ensimmäinen joka halusi edes antaa minulle suuseksiä ja itseäni se ei jännittänyt kyllä ollenkaan. Enemmän jännitti se, olenko MINÄ tarpeeksi hyvä tekemään vastapalvelusta, mutta valitusta ei ole koskaan onneksi kuulunut :D

Vierailija

Meillä suuseksi on ollut mukana miltei aivan suhteen alusta asti. Poikaystäväni on ensimmäinen mies, jonka kanssa olen minkäänlaista seksiä harrastanut, joten jännitin itse sekä antamista että saamista, kun ei minkäänlaista kokemusta ollut.

Minä olin aloitteellinen osapuoli suuseksissä, ja tahdoin kokeilla suuseksin antamista. Mieshän tästä innostui, mutta sai myös jonkin verran paineita - hän ei ollut koskaan nuollut naista. Minä en mokomasta välittänyt, ja totesin poikaystävälle, että hän saa rauhassa sulatella asiaa ja kokeilla jos joskus haluaa. Sillä aikaa minä annan mielelläni suuseksiä miehekkeelleni - olen oppinut jo kehumatta melko taitavaksi.
Mies rohkaistui noin puolen vuoden seurustelun jälkeen kokeilemaan ensimmäistä kertaa, ja sen jälkeen olen saanut vastaanottaa suuseksiä useasti. Mies on innokas ja minäkin tykkään - suuseksissä olen ollut lähimpänä orgasmia kuin koskaan (ikinä en siis ole orgasmia saanut).

Luulen, että olet itse rennompi, jos peseydyt ennen kuin päästät miehen vierailemaan etelässä. Tuolloin ainakin tiedät, ettet tuoksu tai maistu pahalle, eikä sinun tarvitse stressata. Voit myös aina perääntyä tilanteesta, mikäli koet sen epämukavaksi - kaikki eivät vain tykkää suuseksistä.

Älä ota paineita, sen on tarkoitus olla nautinnollista eikä stressaavaa. :)

Vierailija

Meillä sujunee suuseksi mainiosti.

Ekalla kerralla kun sain itse suuseksiä, se vähän jännittä ja päässä pyöri koko ajan kaikkee: "Milleköhän mä maistun?" "Toivottavasti en haise pahalle.." yms.. Jonka takia oli vähä vaikee rentoutua. Itse kun annoin suuseksiä ekan kerran niin ei siinä ollu mitään muuta ongelmaa kun että enste piti vähä tutustua koko kaluun ja harjotella, mut kyl mä taisin homman osata ku semmosia ääniä lähti miehestä.. :D

Alussa mä olin kyl hyvin sillee että en halua suuseksiä ollenkaa, et se ajatus vaan jotenki ahisti. Mut sit kerran uskaltauduin ja kun oppi rentoutumaan niin ei siinä oo mitään ongelmaa.

Itse jännitin enempi sitä että minun pitäisi antaa suuseksiä, se jotenki ällötti mua, mut sit kerran kokeiltii ja eipä se niin kamalaa ollukkaa.

Eli miten päästiin näistä ns."peloista/ennakkoluuloista" yli. Noh, ihan rehellisesti puhumalla asiasta ja kyselemällä toiselta miltä siitä tuntuu. Ja sitten sovittiin että yhdessä kokeillaan ja jos jommasta kummasta ei tunnu hyvältä ni sit lopetetaan eikä semmosta ole pakko tehdä. Mut kyl meil on yleensä ollu sillee et aikas lailla kaikkee on kokeiltu ainakin mut jos ei tunnu kivalta ni sit annetaan sen asian olla.

Olkaa avoimia ja rohkeita, eihän kokeilemisessa häviä mitään? :) Ja jos sua stressaa se et oot jotenki "likainen" sieltä, niin voithan sä ennen seksiä vaikka peseytyä, jos se jotenki saa sut rentoutumaan?

Koska omalla kohdallani eniten suuseksissä stressas se että toinen tekee vaan sitä mun mieliks vaikka maistusin ja haisisin pahalle, niin halusin sitä ennen suorittaa huolellisen alapääpesun jotta voin olla rennosti, koska en tykkää et seksissä kumpikaa joutuu tekee mitään inhottavaa. Enkä minäkään suuseksiä anna sillon jos penis on likainen tai semmone tunkkanen.. Hyihyi ;S

Vierailija

Se tilanne tuppaa ainakin mussa saamaan aikaan sellasen perääntymisreaktion, että tavallaan koitan vähän top-top-toppuutella et hei älä mee sinne : D Mutta jos oon rehellinen, suuseksin saaminen on varmaan parasta mitä tiedän koska yhdynnässä en pääse lähellekään orgasmia. Tuntuu kyllä että annan monta kertaa enemmän kuin mitä itse saan..
Musta on kyllä myös ihana antaa miehelle, siinä vaan näkee heti työn tulokset ja huomaa että toinen tykkää ihan kybällä vaikka tavallaan homma on aivan sairaan yksinkertainen, ja helppo hoitaa niin että herra on tyytyväinen : ).
Pitäis varmaan ottaa tavaksi suihku ennenku mielii suullisiin aktiviteetteihin, mutta sinkulla se on toisaalta vähän hankalaa koska aina ei tiedä mitä tapahtuu ja milloin jos on joku mahdollinen deitti vaikkapa bileissä.

Vierailija

Ei koskaan, siis ei koskaan saa alkaa ei suuseksiin eikä muuhunkaan panoon ilman pesua. Se vaan menee niin ja henkilöt  pysyy terveenä. Tuntuuhan se välillä turhalta, mutta sen voi ottaa  ja tehdä siitä esileikkiä. Kuinka ihanaa se onkin kun on paikat puhtaat ja tuoksuu hyvälle, ei kuselle eikä kalman ihralle ;( kummasti se vapauttaa toimintaan!

SeksilleOmaKolo

Suuseksi on sairasta ja ei terveesen suhteeseen saatika satunnaisiin suhteisin kuuluvaa. Jokainen j ä r k e v ä  ihminen sen tajuaa.

EiSuulla

Vierailija kirjoitti:
Erittäin kuvottavaa ajatella,että joku nuolee toisen alapäätä. Suusyöpähän on monesti lähtöisin tuollaisesta toiminnasta.

Totta,samoin keuhkoKlamydia yms.

Vierailija

SeksilleOmaKolo kirjoitti:
Suuseksi on sairasta ja ei terveesen suhteeseen saatika satunnaisiin suhteisin kuuluvaa. Jokainen j ä r k e v ä  ihminen sen tajuaa.

tajuaa, tajuaa, mutta klitoriksen nyppiminen sai aikaan aivan valtavan orkkuryöpyn.

Joku mies

Miehenä tykkään nuolla ja suorastaan juoda ja imeä naista jos pidän hänestä. Ehkä osa teistä tytöistä pelkää, että mies ei pitäisikään teidän kukastanne tai sen tuoksusta ja mausta. Voin vakuuttaa, että puhdas mutta kiihottunut hyväilyä odottava ruusu naisella josta pitää ja arvostaa on niin ihana että en voi parempaa tietää. Nykyisen vapaamielisen ja ihanan naisystäväni kanssa olen keksinyt senkin että saatan samalla kun nuolen ja tyydytän häntä tyydyttää kullia työntelemällä sitä lakanaa ja hänen jalkojaan vasten. Hän itse laittoi sen ihanan koipensa lähelle kaluani ja kosketti sitä kerran kun tyydytin häntä suulla kun en liian kiihotuksen takia pystynyt olemaan sisällä ilman että laukean ennen aikojani.

Vierailija

Minusta suuseksi on ihan ok otan joka kerta suihin on hieno katsoa kun kalu nousee seisoon imen tattispalaa ja lutkutan edestakaisin ei pano ole mitään ilman suuseksiä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat