Sähköpostikaveria?

Vierailija

Heippa!
Eli hakisin nyt täältä sähköpostikaveria, vähän kuin ennen haettiin kirjekavereita, mutta nyt vain sähköpostin vaihtoon.
Iältäni olen pian 19 vuotta ja elämääni kuuluu tällä hetkellä poikakaveri joka on armeejassa, blogin kirjoittelua, liikunna harrastamista, ystävien kanssa oloa ja tietenkin koulun penkkien kuluttamista.
Sähköpostikaverilta haen suht säännöllistä s.postikaveria, jonka kanssa keskustella ja jakaa elämän pikku asioita. Mutta ei mitään paineita kirjoittamisesta, sillä itsellä ainakin koulu vie välissä aikaa niin ettei ehdi koko viikkona näkemään tietokonetta.
Jos kiinnoistuit lähettäkää minulle viestiä tai kommentoikaa tähän sähköposti osoitteenne ja jotain itsestänne, niin voin ottaa teihin yhteyttä. :D

Kommentit (4)

Vierailija

Sivut eivät jostain syystä antaneet lähettää yksityisviestiä joten vastailempa sitten tähän.
Olen 19-vuotias, elän avoliitossa ihanan mieheni kanssa, kirjoittelen myös blogia, treenailen vähän kotona, teen vaatteita ja olen lähes koko ajan kotona sillä olen jäänyt työttömäksi.
Sähköposti osoite on nibzu1@gmail.com jos kiinnostaa :)

Vierailija

Hei, mäki kirjottelen saa lähettää meiliä mulle jos vaikutan kiinnostavalta :D
Ite oon just täyttänyt 20v, elän rupistuneessa yksiössä ja mulla olis ihana avomies ellei se olis heinäkuuhun asti vielä intissä, joten nyt mulla on vaan säännöllistä viikonloppuseksiä x) Käyn hyväpalkkasessa paskaduunissa ja oon hakenut AMKhon tavotteena rakennustekniikka ja nyt pitäs itseopiskeluna yrittää oppia fysiikkaa JA oon just alottanut uudestaan koripallon.. tällästä mun elämässä (:

niin ja meili on kristabister@hotmail.com

Vierailija

Mullekin saa laitella sähköpostia jos kiinnostaa :D Olen 20-vuotias (täytän 21 muutaman kuukauden päästä), elämäni keskittyy tällä hetkellä pääsykokeisiin lukemiseen, kirjoitan blogia, lenkkeilen koirien kanssa ja yritän kirjoittaa kirjaa. Mulla on jo kokemusta tällaisesta sähköpostikirjoittelusta, sillä olen viimeiset 5 vuotta kirjoitellut sähköposteja Espanjalaisen tytön kanssa. Vuosien varrella olemme tavanneetkin muutaman kerran. Lähinnä siis aikani kuluu englantilaisen filologian pääsykokeisiin lukemisessa. Olen musiikki-ihmisiä, soittanut 16v selloa ja muutenkin kiinnostunut musiikista. Et sellaista musta, laittele viestiä jos kiinnostaa :)

ja sähköpostihan on elisa.pauliina@gmail.com

Aastajuunis(ei oikea nimeni)

No onks välii jos oon 16v tyttö?

No harrastan ratsastusta ja oon ratsastanut jo 14v. Mä voisin olla s.postikamus:)

Ja kirjoittelen yleensä n. 1-8 meilii viikossa et nii. Tykkään kaikenmoisesta liikunnasta ja matikasta, ylli ei ole mieliaiheitani. Äidinkielikin on ihan OK.

Rakastan ihan kaikkia eläimiä olkoon vaikka karhu. Siis eläinrakas, mustatukkainen tyttö. Hieman ruskea iho mutta suomalainen!

sähkärinä on aastajuunis@hotmail.fi

Jos kiinnosti, :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat