Miten täytyis reagoida?

Vierailija

kohta hajoo pää ku en tiiä mitä pitäs ajatella..

Kyse on tekstiviestistä joka HIEMAN yllätti.

Oon pidelly yhteyttä (tektaillu/facebook) yhen mukavan miehen kanssa jo pitemmän aikaa, itse asiassa lähemmäs kahden vuoden ajan. Tuossa välillä oli aika pitkään taukoa(3kk), koska en tuntenut miestä ollenkaan ja tein selväks että vois jättää mut rauhaan. No tässä tän vuoden puolella tekstailu taas alkoi ja huomasinki miehen olevan varsinkin kiinnostava. Tavattiin sitten tuossa kuukaus sitten, ihan vaa ajeltiin autolla ympäriinsä ja juteltii :) Tämän tapaamisen jälkee tekstailtiinkin sitten enemmän ja alettiin soittelee. Tavattiin tuossa kaks viikkoo sitten uudelleen (kolmena peräkkäisenä iltana), taas ajeltiin ja juteltiin ja illat päättyikin sitten romanttisesti pussailuun <3 Tämän jälkeen sitten ollaan soiteltu joka ilta (asutaan eri paikkakunnilla, hän kotipaikkakunnallani ja minä muualla opiskeluiden takia), mutta siinä kaikki.

Tänään sitten tekstailtiin ihan niitä näitä tuossa aamupäivällä ja kun olin luennolla iltapäivällä sain tekstiviestin kyseiseltä mielheltä jossa luki ensin jotain ihan perusjuttua työpäivästä, mutta viestin lopussa luki "nyt vaa panettaa:("

Piti muutamaan kertaan lukee tuo ennen ku tajusin et siinä oikeesti lukee niin. yritin keksiä jos siinä ois joku kirjotusvirhe ja et hää tarkottaski jotai aivan muuta.. mut ei siinä kyl oo.

Onko ihan outoa jos oon hämilläni? tai oikeesta jopa järkyttyny?

Kertooks tää et miehellä on mielessä pelkkä pano?

Onko väärin jos tää saa mut tuntemaan itteni halvaks?

En oo saanu ajatuksiani pois tästä viestistä koko päivänä.

Kommentit (2)

Vierailija

Kyllähän tuosta sentään hämmentyy. Ite ottasin ton kuitenkin enemmän vihjailuläppätyyppisenä juttuna, ei tosin erityisen hienovaraisena sellaisena, mutta ei myöskään kovin huolestuttavana. Vastasitko tuohon mitään?

Vierailija

ei miehet ajattele sanojensa seuraamuksia... tuskin se sillä mitään pahaa tarkoitti, ehkä jopa siinä mielessä laittoi sen, että josko te voisitte nähdä ja tehdä tuolle miehen panetukselle jotain. oletteko te muuten harrastanut seksiä vai vaan pussaillut? minkä ikäisiä olette?

itse en ainakaan pahastuisi tuommoisesta viestistä, siitä vaan tulisi hyvä fiilis ja alkaisi suunnittelemaan iltaa miehen pään menoksi ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat