eka kerta

Vierailija

Ollan oltu poikaystävän kans nyt 3kk ja ollaan suunniteltu että parinviikon pääst voitais kokeilla...
Poikaystävälläni on jo aikaisempia kokemuksia,joten nolottaa jos en osaa tai tiedä joitan asentoja joita hän haluaisi tai jos verta tulee niin paljon että on pakko lopettaa.

Voisitteko kertoa minkälainen ekakerta teillä oli (sattuko yms.) ja mitä asentoja käytitte?

joo tiiän et on noloo, mut tarviin vastauksii :)

Kommentit (7)

Vierailija

olin itekin aikalailla peloissani, kun eka kerta oli tuloillaan. en silloisen poikaystävän kanssa hommasta ollut etukäteen keskustellut, mutta jotenkin osasin arvata ekan kerran tulevan pian eteen. poikaystäväni oli n. 6 vuotta vanhempi, joten paljon oli kokenut, eikä oikeastaan huomioinut omaa ekaa kertaani.

no ensimmäisen kerran lopulta koitettua olin peloissani juuri siitä miten paljon se tulisi sattumaan ja tulisiko verta. meidän asento oli tavallinen lähestyssaarnaaja ja alussa oli ongelma sen kohdalla, että mies olisi halunnut laittaa kalunsa samantien sisään ilman mitään esileikkejä. eli toisin sanoen en ollut lainkaan kiihottunut ja se aiheuttaa kipua, jos alkaa samantien tositoimiin ilman että toinen on kostea.
pienen huomautuksen jälkeen mies sitten räpläsi hieman rintojani ja meni eteenpäin. olin kuitenkin pelännyt turhaan, sillä kipua ei ollut lainkaan. vain pienoista kankeutta joustamattomien paikkojeni takia.

seksi oli hyvin lyhyt toimitus ja mies hoiti kiksit vain itselleen. pyysi vielä minut ottamaan suihinkin, vaikken tiennyt asiasta mitään. siis kuinka se tehdään.

no onneksi tämä mies jäi entiseksi..

toivotan onnea sinun ja poikaystäväsi tulevaan koitokseen. pidä huoli ettei miekkonen kohtele sinua tökerösti, kun itsellään on aiempaa kokemusta ja ettei todellakaan ajattele seksissä kuin itseään ja jätä sinua kylmäksi.
kipu on tietenkin suhteellista siitä miten kireät paikat on ja miten mies homman hoitaa. itselläni ei ensikerralla verta tullut, kuten ei koskaan myöhemminkään.

Vierailija

Moi:) Mistään asentojen kokeilusta ei kannata unelmoida tai hätäillä ollenkaan, kun on kyse ekasta kerrasta. Meette vaan sun ehdoilla eteenpäin.Eikä sitä ekaa kertaa kannata miettiä minään suorituksena, kuten ei muutenkaan tutun kumppanin kanssa.. Jos joudutte lopettamaan kesken, niin kyllä se poikaystäväs sen ymmärtää.
Oma eka kerta sattui, eikä kokeiltu mitään asentoja, koko aika lähetyssaarnaajassa.

Vierailija

Oltiin poikaystävän kanssa seurusteltu pari kuukautta ennen kuin ekan kerran yritettiin. Ja koitettiinki pari kertaa, ennen kuin onnistu! Molemmille oli eka kerta, eikä kumpikaan oikein tiennyt mitään. Älä ihmeessä ota mitään paineita asennoista ym. Meette sun ehdoilla ja sun fiilisten mukaan ja toisaalta siitähän voi olla hyötyäkin, että poikaystäväs tietää jo mitä tekee :) Mulla itelläni sattu vähän ja tuli vähän verta, mutta esileikki kannattaa ihan rentoutumisen takiakin. Ja ihan lähetyssaarnaajassa eli mies päällä, me ainakin kerralla oltiin vaan :>

Vierailija

Mullakin on tulossa eka kerta tässä varmaankin lähipäivinä (ellei jo tänään :--D) ja pelottaa ihan törkeesti! Pelkään just sitä että sattuuko. Mietin myös sitä et mitä poikaystäväni musta ajattelee :O Kaverit on sanonu että ihan tyhmää ja turhaa miettiä sitä mitä se musta ajattelee, oon itekki sitä mieltä, mutta mä nyt vaan mietin sitä liikaa :( Ei kai vaan pidä ottaa mitään paineita ja sanoa jätkälle ettei tiedä mitä pitäisi tehdä.

ps. mun poikaystävä on kokenut, ollaan seurusteltu vasta vähän yli 2 viikkoa (jokanen tyylillään ja omalla ajallaan)

Onnee sulle ekaan kertaan, et oo yksin pelkojesi kanssa! :)

Vierailija

Mulla eka kerta oli entisen poikaystävän kanssa, jonka kanssa oltiin hyviä kavereita. Ei oltu puhuttu mitään asiasta. Mutta molemmat osasivat aavistaa että mitä yöllä tehtäisiin. Voin sanoa, että sattui ihan kamalasti!!! Ja kun mä oin luullut, että se on jossain yhdessä kohdassa vaan missä sattuu, niin ei kun oikeestaan joka kohdassa... Mutta mun ystävä poika oli ihana ja kyseli koko ajan että eihän vaan satu! Ja kun sanoin että sattuu, niin hän hellitti heti ja sitten se oli semmosta edestakaisin kokeilua, milloin ei satu yms. Poika oli myös kokenut ja seurustellut aiemmin. Mulle kun se oli eka kerta, niin sanoin ihan suoraan heti alussa, että en osaa/ tiedä mitä pitää tehdä, johon hän sitten vastasi, että ei kukaan osaa! Eli jokainen osaa niin kun osaa, eikä ole mitään tiettyä yhtä oikeeta tapaa. Me ei puhuttu mistään asennoista. Mä olin ihan pihalla, ja poika ohjasi :) oltiin kyllä yhdynnässä sekä lusikassa että ihan perinteisesti mies päällä. Mulla verta tuli vasta aamulla, kun menin vessaan. (vaikka siinä yöllä kävin vielä suhkussa ja vessasa) Sattuihan se, enkä orgasmia saanut, mutta hauskaa se silti oli :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat