Mikä vikana?

Seuraa 
Liittynyt23.2.2011

Eli ongelmana on,että en saa poikaystävää laukeamaan jos runkkaan tai otan suihin. Olen monta kertaa kokeillut ja poikaystävä on kiihottunu ja tykänny kovasti,mutta kun olen jonkin aikaa tehnyt siitin veltostuu ja homma loppuu siihen. Onko vika minussa,teenkö jotakin väärin!? vai mikä tässä oikein mättää!

Ollaan poikakaverin kanssa juteltu asiasta,tarvittas nyt vinkkejä ja neuvoja.Kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija

Tuo on aika kinkkinen tilanne.. mietin tässä pääni puhki, että miten voisin auttaa sinua, sillä itselläni on suhteessani valtavasti seksiin liittyviä ongelmia ja en oikeen itsekkään tiedä mitä tekisi

tuleeko tämä asia esiin vain suuseksissä vaimyös itse yhdynnässä?

olisiko kenties jokusista "leluista" apua, penisrenkaista ja mitä kaikkea niitä nyt onkaan? tietysti on olemassa kaikenlaisia luonnonmukaisia lääkevalmisteita parantamaan mieskustoa, mutta en tiedä onko niistä tähän hätään hyötyä...

olisi hyvä ottaa myös selvlle, että missä vaiheessa seisokki päätyy, eli onko vkana ns. vääränlanen taktiikka, vai jokin muu. Lääkärin kanssa keskustelu voisi olla myös hyväksi.
Todella vaikea näin pohtia tilannettasi, mutta ymmärrän tavallaan tilanteesi kun omassa suhteessa on vähän samantyyppisiä ongelmia, tosin liittyen miehen tulemisen nopeuteen.

Vierailija

Oli pakko tulla vastaamaan tähän viestiin.
Hmmm ensin kauanko ootte seurustellu?, koska mun poikaystävällä kävi aivan sama ongelma suhteen alussa ja ihan yhdynnässäkin. Heti kun tuli pieniki "takapakki" esim. kortsun laittaminen tai ei mene heti sisälle niin kaveri lopahti samantien.
No tosissaan ihan eka suhde ja molemmat neitsyitä kun oltiin nii oltiin ihan hämillämme koko asiasta ja pelättiin et tällästäkö se tulee olemaan. Lopulta tajuttiin et yksinkertasesti vaan oli kaikenlaista jännitystä ja stressausta erilaisista asioista mitkä vaikutti kaverin kuntoon. Vaikka kuinka oltiin avoimia nii silti homma ei toiminu.
Piti vaan opetella kosketuksen avulla eikä heti yhdynnällä että miltä se toinen tuntuu ja luottaa kosketukseen ja siihen et toinen yksinkertasesti hyväksyy kaikki ruumiinosat sellasina ku ne on.

Nykyään käy kyllä samalla tavalla että lopahtaa, tosin ei ollenkaan usein vaan todella todella harvoin. Ja sillon jos niin käy nii useimmiten on syynä se että kiihottuu ihan liikaa ja sit se lopahtaa ilman tulemista. Muutamia kertoja on käyny niin että on lopahtanu ku oon kielihierontaa antanu ja vaan sen takia että se on tuntunu ihan liian hyvälle.
Sellanenki kerta on ollu että ite olin vähän ujona tai olin tosi epävarma jostaki syystä ja rupesin siinä antamaan suuseksiä ja kädellä autoin niin vaikka kuinka paljon yritin saada poikaystävää tulemaan siis ilman painostusta, koska se automaattisesti pahentaa asiaa, niin ei tullu. Oli vaan puolikova ja puhuttiin jälkeepäin että mun se tapa millä alotin nii sai poikaystävän kans epävarmaks koska itekki olin.

Eli siis en tiedä auttoko tää nyt yhtään, mutta ite sanoisin että se millä tavalla ite alottaa sen nautinnontuottamisen toiselle vaikuttaa lopputulokseen ja se kuinka kauan on tuntenu ja tosissaan sekin että se voi tuntua liian hyvälle jollon tavallaan se lopahtaa kokonaan kun ei saavuta sitä tiettyä rajaa.
Toivottavasti musta oli apua! Hui kun oli sekavaa tekstiä :o anteeksi :)

palapeliö__
Seuraa 
Liittynyt23.2.2011

Emme ole olleet vielä yhdynnässä, kummatkin ollaan vielä neitsyitä joten emme ole kiirehtineet asian suhteen.Seisokki päättyy kun olen vähän aikaa tehnyt.Joskus poikakaverilla on suuseksin aikana tuntunut peniksen päässä jännä tunne joka ei tunnu hyvälle,hän itsekin ihmettelee mistä se johtuu,mutta luultavasti minä teen homman väärin.

palapeliö__
Seuraa 
Liittynyt23.2.2011

No olemme olleet yhdessä jo 6kk , mutta homma ei silti onnistu. Voi olla,että syynä on se mitenkä aloitan suihinoton/runkkauksen.Pitää poikaystävän kanssa puhua asiasta. Voi se olla,että poikaystävä tuntee itsensä epävarmaksi ja tämä luo lisää paineta jonka takia homma ei onnistu.Mut kiitos paljon vastauksesta!:)

Vierailija

Meillä on hieman sama ongelma. En ole koskaan saanut poikakaveria laukeamaan suihinottamalla tai runkkaamalla. Meitä se ei tosin haittaa, koska seisokki säilyy kuitenkin. Ehkä jotkut miehet vain ovat sellaisia. Hänellä kestää muutenkin kyllä yleensä aika kauan laueta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat