erotako vai ei?

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

en ole enää varma miksi olen suhteessa. Olen seurustellut vasta 4,5kk mutta silti juttu tuntuu vaikealta. Hän on ihana,suloinen, älykäs ja hauska, mutta tuntuu että joskus ilman syytä hän on tosi ärsyttävä mielestäni enkä jaksa olla hyväkäytöksinen hänelle. Hänellä enem. menoja kuin minulla mikä häiritsee joskus, mutta joihinkin juttuihin hän ottaa minut mukaan. (hän siis ensim.vuotta yliopistosssa,itse oon abi). En pysty olla vielä ihan oma itseni hänen kanssaan eikä hän avaudu syvimmistä ajatuksistaan oikeen koskaan.En ole missään vaiheessa ollut hullun rakastunut häneen, hänen kanssa on vaan ihan mukava ja turvallista olla. Hän on sanonut että olen hänelle tosi tärkeä ja ettäolen kaikin puolin ihana, mutta en tiedä riittääkö se minulle. Haluiaisin olla aivan sekaisin rakkaudesta, mutta en ole. Kannattaako siis erota vai mitä tehdä???

Minua ärsyttää

Kommentit (3)

Vierailija

Olette olleet aika vähän aikaa vasta yhdessä... Jokusten ihmisten on vain vaikea löytää heti yhteinen sävel. Katso kuukaisu pari vielä ja jos tuntuu silloin samalle, suosittelen harkitsemaan vakavasti suhteen lopettamista. Kummallakaan ei ole loppupeleissä hyvä olla suhteessa jos jompi kumpi tai kumpikaan ei ole täysillä mukana. Väkisin suhteessa oleminen johtaa siihen, ettei suhteessa ole rakkautta ollenkaan ja tulee vaan kiintymys ja tottumisen tunne toiseen, se rassaa hermoja todella paljon.

Vierailija

Minusta tuo ei ole oikein jos kumppani ajattelee jatkuvasti "miksi olen tämän kanssa" "pitäiskö erota" "pidänkö oikeasti hänesta". Eikö olisi parempi jos vain tietäisi että tämän kanssa haluaa olla. Ilman että joutuisi miettimään "miksi"?

Itse vain tiedän että haluan olla miehini kanssa. Ei minun tarvitse miettiä, eikä koskaan ole käynnyt ees mielessä erota. Tämä mies on joskus maailman ärsyttävin. Välillä voisin repiä hiukset päästä ja tuntuu että älyn lähtö on lähellä. Nooh, kuitenkin pidän hänesta enemmän kuin mistään muusta, enkä vaihtaisi häntä yhteenkään mieheen maailmas. :) eihän mikään prinssi ole, sammakko kylläkin.

Ehkä teillä ei kemiat kohtaa? Silloin kun on jonkun kanssa kenen kanssa oikeasti synkkaa niin on sekaisin rakkaudesta :) minä ja mies ollaan oltu 8kk ja vieläkin meillä on sitä alkuhuumaa.. Viihdyn suuresti hänen kanssaan, ja meillä on aina mukavaa vaikka istuisimme sohvalla katselemassa maailman tylsintä ohjelmaa.

Jos sinusta tuntuu noin, niin minun mielestä sinun olisi parasta erota. Voisit tavata jonkun keneen oikeasti olet hulluna. Tottakai toinen välillä ottaa päähän ja on rasittava, mutta se ei koskaan muuta tunteitani häntä kohtaan. En koskaan ole epäröinnyt ja tuskin miehenikään. Me kuuntelemme ja tuemme toisiamme, hän on tärkein.

Voisitko kuvitella olevasi miehesi kanssa vuosia? Tai muuttaa hänen kanssa yhteen? Entä voisitko olla "maailman onnellisin tyttö" hänen kanssaan? Tämä oli siis minun mielipide miltä suhde kuuluisi tuntua. En ole koskaan tuntenut näin kun olen seurustellut, enkä olisi luullut että ihminen voi olla näin sekaisin. Tavallisesti olisin jo kyllästynyt mieheen, mutta tämä tapaus on vain jotain erikoista :p Hän on minun Se Oikea!

Vierailija

Kysyit tätä hieman aikaisemminkin.. mutta 5 kk on hyvin lyhyt aika. Ei siinä välttämättä ehdi rakastua.
Oon seurustellut pian puoltoista vuotta ja oikeestaan on ollut muutama semmonen hetki että oon ajatellut, että pitäiskö erota. Kuitenkin ne loppuu aina jossain vaiheessa kun tajuaa että mitä sitä menettäis. Itse en kyllä halua ajatella mitään sellaista että voisinko elää hänen kanssaan loppuelämän. En tiedä enkä välttämättä halua tietää. Aika näyttää. Sinuna antaisin ajan hieman kulua, ettei sitten ala häitköity päätös kaduttamaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat