Satutanko itseäni?

Vierailija

Tapasin miehen netissä, joka on kaikkea mitä olen aina etsinyt. Vaihdoimme sähköpostiosoitteet ja sen jälkeen puhuimme tuntikausia messengerissä, luotan häneen ja hän luottaa minuun ja tuntuu että voimme jutella kaikesta toisillemme. Puhuimme välillä 6 tuntia putkeen netissä, sen jälkeen hän pyysi minun numeroa, annoin sen ja soittelemme jatkuvasti ja puhumme tunteja puhelimessa, viimeksi puhuimme 5 tuntia. Tapasin hänet perjantaina ja eilen ja viihdymme hyvin toistemme seurassa.

Ongelmana vain on se, että mies on sanonut minulle suoraan että tapailee muitakin naisia samaan aikaan, ja se on hänen mielestään oikein, mutta on myös sanonut että sitten kun on suhteessa tai naimisissa niin siinä ei olisi mitään järkeä että hän kattelisi muitten naisten perään. Jos hän tapailee muitakin naisia, miten voin olla varma siitä, että mitä hän tuntee minua kohtaan? Mistä tietää mitä tuntee ketäkin naista kohtaan?

Olen rakastumassa tähän mieheen ja hän on aivan ihana, mitä minun kannattaisi tehdä, en haluaisi kuitenkaan satuttaa itseäni?

Ps. Olen 20 v ja hän on 27v

Kommentit (2)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

jos kerran olette kiinnostuneet toisistanne miksette ala tapailla ja sitä kautta hän jättäisi muut naiset.? mikset kysy onko hän kiinnostunut deittailemaan vain sinua.?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat