Mies jätti :(

Vierailija

Näin kävi. Nyt oon vähän hukassa. Mitään tiettyä syytä hän ei sanonut, vaikka kysyinkin. Sanoi vaan, että johtuu niin miljoonasta pienestä asiasta. Ärsyttää, kun en tiedä miksi :(

Joskus tammikuussa puhuin hänelle itse siitä, miten vaikeaa, raskasta ja kallista meidän suhdetta on ylläpitää (kaukosuhde). En mitenkään ruinannut asiasta, vaan selitin vain hänelle miltä musta tuntui. Hän sai mut uskomaan, että meillä voi olla yhteinen tulevaisuus, ollaan täydellinen pari, kaikki on hyvin ym. ym. Aloin uskoa suhteeseen uudestaan ja meni alle 2 kuukautta ja PAM, hän jätti! En tajua :(

Nyt tuntuu pahalta. En tiedä minkätakia kirjoitan tästä nettiin. En vaan vielä halua puhua ystävillekkään tästä, tuntuu niin pahalta. En ymmärrä miten voi tuntua tältä, kun itse pari kuukautta sitten mietin eroa...

Kommentit (4)

Vierailija

Syy miksi tuntuu pahalta voi johtua siitä, että sait pari kuukautta aiemmin vakuutteluja toiselta, että suhde tulee kestämään ja suurin paha olo tulee loukkaantumisesta sen suhteen... Mies luokkasi tunteitasi lupaamalla enemmän kuin lopulta oli itse valmis tekemään.

Syytä en tiedä hänen käytökseensä, niitä voi olla niin monia. Kerro hänelle, että tammikuisen vakuuttelun ja juuri tapahtuneen jälkeen olet ansainnut syyn. Ehkei juuri nyt, mutta sitten kun hän on sen valmis itse sanomaan. Jos syytä ei koskaan kuulu, niin mitä todennäköisemmin mies on siinä vaiheessa pelkuri kohtaamaan sinut tai haluaa salata jotain...

Vierailija

Mainitsin hänelle tuon meidän tammikuisen keskustelun. Hän sanoi vaan, että asiat oli toisin silloin, hän ei halunut ajatella asioita silloin ym.
Oltiin kaks vuotta yhdessä, ilman suurempia riitoja tai erimielisyyksiä. En vaan tajua.

Vierailija

Tsemppiä, olo ei varmasti ole mikään paras tällä hetkellä mutta..
Mieti miksi silloin itse harkitsit eroa. Onko näin kuitenkin parempi?

Kaksi vuotta on pitkä aika ja kaikki tajuaa ettei siitä pääse yli ihan yhden yön suremisella. Toivottavasti ystäväsikin ymmärtävät sen. Tärkeintä että jakaa raskaat kokemukset jonkun kanssa!

Vaikeinta on se jos ei voi puhua asioita läpi joten kannatan että koitat pitää yhteyttä - vaikka sähköpostilla. Kerro ettet halua tuomita ja koita olla 'kaverillinen' äläkä syyllistä. Tuntuisi että silleen noista miehistä saa eniten niiden mahdottomia ajatuksia ulospäinkin..

Haleja

Vierailija

Kiitos paljon. Oon miettinyt ottaa asian puheeksi hänen kanssaan ensi kerralla kuin nähdään, eli luultavasti vappuna yhteisen kaveriporukan takia. Kiitos vinkeistä.
Oon parin ystävän kanssa jo puhunut ja auttoi huomattavasti, vaikka pekäsinkin ettei siitä tule mitään, koska asia on vielä niin tuore.
Mua lohduttaa se, että uskon tämän olevan järkevin päätös mm. meidän pitkän etäisyyden takia ja muitten syitten takia jolloin silloin itse mietin eroa. Tosi pahalta ja vaikealta se tuntuu silti, kun kaikki muistot suhteen ja hänen hyvistä puolista vaan on mielessä. Aika kai parantaa haavat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat