Nettitreffit

Vierailija

Hei, laitoin huvin vuoksi jokin aika sitten treffi-ilmoituksen suomi24:een. Olen yhden herran kanssa jutellu jonkin aikaan ja hän vaikuttaa todella mukavalta.
Onko muilla kokemuksia nettitreffeistä? Kuinka kauan olette jutelleet ennen kuin näitte? Onko ollut ihan toista mitä ovat puhuneet?
Pelkään vain, että tulee huijatuksi. Mutta toisaalt aina on perhosia vatsassa kun jutellaan :)

Kommentit (14)

Vierailija

Mä oon kerran käynyt nettitreffeillä, ja tais jäädä viimeiseksi kerraksi.. Pari viikkoa juttelin yhden miehen kanssa, kuvassa näytti tosi hyvältä ja oli paljon yhteistä. Sitten tavattiin ja petyin kyllä heti ensisilmäyksellä. En tiedä kenen kuva treffi-ilmoituksessa oli, ei ainakaan hänen. Eikä juttukaan luistanut sitten enään niin hyvin. Suurin pettymys oli kyllä ulkonäkö, muuten olisin voinut lähteä uudestaankin ulos. Muutaman viestin lähetti perään mutta en vastannut niihin enään. Ilkeää ehkä, mutta..

Vierailija

Netissä ei ole helppo tulla huomatuksi omana itsenään, koska netti (varsinkin pelkästään tekstipohjaisena) on kommunikointimuotona todella köyhä verrattuna face-to-face-tapaamisiin. Ihmisten välisestä viestinnästä sanattoman viestinnän osuus on (lähteestä riippuen) noin neljä kertaa sanallista suurempi. Tämä vain korostuu, kun ihmisten välillä on suuria tunnelatauksia ja odotuksia. Sen takia ihmisillä onkin taipumuksena liitoitella netissä ominaisuuksiaan.

Jos se kuitenkin menee väärien tietojen tai jopa väärien kuvien antamiseksi, ei kyse tietenkään ole mistään muusta kuin huijaamisesta. Ja kuka oikeasti haluaisi solmia ihmissuhteen huijarin kanssa?

Mutta huijaaminen on eri asia kuin vietteleminen tai "toisen odotuksilla pelaaminen", näitä ei pidä sotkea toisiinsa.

Vierailija

Hei! itsekin olen ollut nettitreffeillä,en tosin laittanut treffi-ilmoitusta,mutta juttelin 19-vuotiaan miehen kanssa Suomi24 chatissa,hän vaikutti oikein mukavalta ja romanttiselta.Noin kuukauden päästä tapasimme ja yllätyin positiivisesti.Mies oli komea,rehellinen ja erittäin romanttinen. Ihastuin ensisilmäyksellä,olemme kohta tunteneet toisemme noin vuoden ja tapaamme edelleen silloin tällöin.Tietysti kannattaa pitää varansa...kun itse tapasin tämän uuden tuttavani niin vaadin saada tavata ensimmäisen kerran julkisella paikalla ettei kävisi hullusti,jos siis menet nettitreffeille,tavatkaa julkisella paikalla.

Vierailija

Ehdottomasti kannattaa käydä treffeillä, eihän se mitään ota jos ei annakkaan :P .

Itse en ole käynyt nettitreffeillä, mutta tuttavapiirissä niitä on harrastettu, joten tässä muutamia ajatuksia. Monesti treffeillä pitää jaksaa käydä useamman kerran, joukkoon kun mahtuu niitä vähemmän sopivia tapauksia. Parista, kolmesta huonosta treffistä ei kannata lannistua! Lisäksi olen kuullut, että kun livenä tapaa niin saattaa olla että kemiat eivät kohtaakkaan niin hyvin kuin netissä, mutta toisaalta jokin "nojaa, en tiiä kiinnostaako"-tyyppi saattaa osoittautua oikeaksi kullanmuruksi. Toivottavasti sinulla tämä eka herrasmies on todellisuudessa myös yhtä ihana :) !

Monet ihmiset löytävät nykyään kumppaninsa netistä ja en näe syytä, mikset sinäkin jos niin haluat! Tiedän lisäksi yhden todella rakastuneen avioparin, jotka tapasivat treffisivuston kautta.

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Itselläni oli myös ilmoitus pari vuotta sitten suomi 24: lla.. Siellä tutustuinkin tosi mukavaan tyyppiin, jonka kanssa näin sitten parin viikon jälkeen. Kävimme leffassa, hän kävi hakemassa minut autollaan, asuimmekin vielä alle kilometrin päässä toisistamme. No alle viikon päästä seurustelimme ja viikon päästä siitä se loppuikin.. Ihan minun epävarmuuteni vuoksi, mies olisi halunnut jatkaa. Mies oli kyllä juuri sellainen kuin kuvailikin, meillä luisti juttu hyvin ja yhteisiä kiinnostuksen kohteitakin oli paljon. Että kyllä se ihminen voi olla juuri sellainen kuin kuvittelikin :)

Jos haluat tavata, ehdottomasti kannattaa! Eihän sitä ikinä tiedä mitä löytää ;) Serkkuni löysi samaisesta paikasta kihlattunsa ja heillä on jo oma talo ja yhteinen lapsikin =) Mutta kyllähän julkinen paikka on aina se turvallisin vaihtoehto, vaikka miehestä ei epäilisi yhtään mitään, kyllä julkisella paikalla kannattaa tavata :) Mutta tsemppiä ja rohkeasti! :)

Vierailija

Aivan yhtä hyvin se unelmien mies voi löytyä netistä kuin mistä tahansa muualtakin. Kunhan pitää terveen järjen päässä eikä lannistu, vaikka tulisi jokunen sammakko eteen ennen prinssiä, niin pian kainalossa voi olla vaikka millainen aarre.

Tutustuin eksääni alunperin netin kautta. Ehdittiin jutella useampi kuukausi ennen ensimmäistä tapaamista, ja olin itse todella jännittynyt (=ihastunut), joten tapaaminen ei mennyt mitenkään kaikkein parhaiten, mutta mukavaa meillä oli silti. Myöhemmin alettiin seurustelemaan ja oltiin yhdessä useampi vuosi.

Nyt sitten elämässä on taas uusi ihminen, hänkin netin kautta. Juteltiin kolmisen viikkoa, tavattiin ja sain iloiseksi yllätyksekseni huomata, että tämä mies oli livenä vielä paljon enemmän kuin uskalsin edes toivoa. Usko rakkauteen palasi yhdessä hujauksessa, ja nyt vain odottelen jalat hieman maanpinnan yläpuolella seuraavaa tapaamistamme :)

Vierailija

Minulla on kanssa lähipiirissä muutama, joka on löytäny kumppanin netistä. Joten ehkä sekin rohkaisee.
Nähdään herran kanssa ensi lauantaina. Ollaan mietitty sitä, jos ei meillä synkkaa yhtään, mutta sille ei voi sitte mitää. Toivotaan parasta. :D
Vielä ei olla päätetty tarkkaan missä nähdään, mutta eiköhän sekin sovita tässä. Mutta varmasi julkisella paikalla, kun ei tosiaan tietää mitä sieltä tulee!

atsalea
Seuraa 
Liittynyt20.2.2011

Itsekkin olen nettitreffaillut jo useamman vuoden eri miesten kanssa, mutta vain yhden heistä tavannut. Ei ole muiden kanssa tuntunut oikealta ja tuntui sitten paremmalta jättää asia vain kirjoitteluksi.

Tämä kenen kanssa sitten tapasin oli lähes sellainen kuin oli sanonut, tosin pituus oli kyllä muutaman sentin vähemmän kuin kertoi, ja kirjoittaminen sujui häneltä paremmin kuin keskustelu :)Olimme kirjotelleet reilut 5kk:ta ja sit tuntui siltä että voitais tavata. Tapaamiset jäi siihen yhteen, kun en saanut sitten tapaamisessa miehestä irti mitään ja puhuminen jäi lähes mulle.

Usein sen puhuuko/kirjoittaako toinen totta, huomaa melko nopeasti ja varsinkin jos siirrytte meseen/tmv kirjoittelemaan.

Suosittelen kyllä tapaamista, mutta kannattaa tavata ensimmäiset kerrat julkisilla paikoilla, jos ei sitten olekkaan sitä mitä odotit :)

Marika56

Ihan hyviä kokemuksia on ollut, etenkin http://kontaktit24.com sivustosta. Suomi24 kokeilin kanssa, mutta siellä oli vähän niin ja näin, tai sitten mulla vain oli oikein huono tuuri!

Juteltua on tullut muutamia viikkoja, ei sen enempää. Siinä ajassa saa kyllä kehitettyä sellaisen aika hyvä yleiskäsityksen siitä kumppanista. Ja vaikkei heti natsaisikaan, niin erittäin hyvää kokemusta nettitreffailuunhan tuosta vaan saa ;)

plum

Itse laitoin kanssa suomi24 viime vuonna ilmoituksen ja eräs poika sitten otti minuun yhteyttä. Juteltiin joku kuukausi netinvälityksellä ja joka päivä laiteltiin viestiä. Lopulta selvisi että meillähän on myös yhteisiä kavereita:D Käytiin treffeillä ja meillä synkkas todella hyvin, ja molemmat halus nähdä uudelleen. Ehkä sekin rohkas kun oli tosiaan niitä yhteisiä kavereita. Treffailtiin useampaan otteeseen, ja rakastuin ihan täysin tähän poikaan. Nyt ollaan oltu kohta vuosi yhdessä ja asutaankin yhdessä. Edelleenkin ollaan ihan rakastuneita toisiimme ja haluan todellakin viettää hänen kanssaan koko loppuelämäni. Tosiaan voi sitä löytää netistäkin sen oikean kumppanin, vaikka itse olin kanssa aika epäluuloinen ja vähän huumorimielessä laitoinkin sen ilmotuksen. Ei pidä kuitenkaan olla liian epäileväinen=) Suosittelen kyllä nettitreffailua, ei voi tietää millasen tyypin sieltä voi löytää! Ja tietenkin tapaatte julkisella paikalla!

M

Itse olen tutustunut netin kautta tosi moniin miehiin ja heistä tavannut livenä viisi. Kahden kanssa kävin yhdet treffit, yhden kanssa tavattiin muutaman kerran, yhden kanssa oli parin kuukauden tapailu (lähinnä pelkkää seksiä tosin) ja viimeisimmän kanssa ollaan tavattu muutaman kerran, mutta toivon mukaan suhdetta kohti menossa. Kaikkien kanssa olen kirjoitellut viikosta kuukauteen tai pariin, en sen kauempaa. Ja tietysti yksi kerrallaan kierroksessa, en pysty pyörittämään useita samaan aikaan. Kukaan ei ole varsinaisesti valehdellut minulle, mutta tavatessa on parin kohdalla huomannut ettei synkkaakaan kovin hyvin. Mutta toivo elää, ihan fiksujakin ihmisiä olen netin kautta tavannut :) Älä kuitenkaan lannistu jos ensimmäisen kanssa ei onnistu, itsekin olen jutellut kymmenien kanssa!

Netissä

Itse kokeilin nettitreffailua viime syksynä. Parin kuukauden aikana ehdin kirjoitella useamman henkilön kanssa. Neljän kanssa juttelin puhelimessa ja kolme tapasin. Nyt kun asiaa pohdin, niin kaikkien tapaamieni miesten profiilit olivat kuvattomia. Yksi heistä oli ok:n näköinen, yksi ihan komia poika ja kolmas ehkä maailmankaikkeuden upein ilmestys. Jälkimmäisen kanssa olemme olleet yhdessä tammikuusta alkaen. :)

Älkää siis pelätkö niitä kuvattomiakaan miehenkutaleita.Voi sielläkin prinssejä olla!

Vierailija

Mulla on huonoja ja hyviä kokemuksia nettideitti-ilmoituksista. Monta "pelottavaa" jätkää törmäsin, mutta toisaalta tapasin sen kautta myös poikaystäväni. :) Nyt uudenvuodenpäivänä tulee 3v täyteen. <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat