Suuteleminen ujostuttaa kumpaakin osapuolta

Vierailija

Minä ja poikaystäväni olemme seurustelleen vajaat 2 kuukautta, ja säätöä meillä oli ollut jo sitä ennen muutamia kuukausia. Kumpikin ollaan toisille ensimmäisiä seurustelukumppaneita, ja ikää meillä 16 vuotta. En mä oikein tiedä miksi kirjotan, mutta mua vaivaa se, kun me ei olla vielä suudeltu. En oikeen osaa sanoa, mistä se johtuu, vaikka kumpikin välitetään toisistaan tosi paljon. En vaan ite uskalla tehdä aloitetta, koska mua jännittää, kun aikasemmin en ole ketään suudellut. Jätkäkään ei ole tehnyt alotetta, vaikka siltä vaikuttaisi, että hänkin haluaisi suudella. Hän tosin on ujo, joten ei varmaan siksi uskalla. Mä en oikein tiedä miten voisin yhtäkkiä suudella häntä, niin mä toivoisin jos saisin jotain vinkkejä yms, että tarviiko mun sanoo hänelle mitään vai suutelenko vaan:) ois mukavaa jos saisin vastauksia !

kiitti etukäteen:)

Kommentit (13)

Vierailija

Annat mennä :D Siinä vinkkiä, menet, painat huulet sen huulille ja teet miltä tuntuu. Tekemällä oppii janiinpoispäin. Joskus kun ootte kahdestaan jossain hyvässä saumassa, nii otat vaan ja suutelet, niin mä sain ensisuudelman et tyttö vaan otti ja suuteli, ite kun oon tätä ujoa sorttia. :) Hyvin se menee ilman stressiä tai paineit!

Vierailija

Ei ei ei!

Tarkoitan sitä, että teidän, sinun pitää odottaa oikeaa hetkeä.. Kun se tulee, annat virran viedä.

Ite näin aika karua suutelemista eräässä kaupungissa, olikohan neljätöista-viistoista kesäinen tytsy ja poika samaa luokkaansa.. Poika piti silmiä aukia ja kieli oli melkein tytön silmässä :D
Kyllähän sen oman ensisuudelman muistaa - Odota sitä oikeaa hetkeä ja jättäkää se kieli ihan sinne minne se kuuluu :D

Vierailija

Juu, pussaat vaan kun mieli tekee! poikaakin varmaan helpottaa, jos teet aloitteen.
Kannattaa valita joku paikka, jossa voitte olla rauhassa.
Ja vinkkinä: ei kannata tunkea sitä kieltä toisen suuhun, vaan hipaiset jotenkin hellästi huulia :D Ei kannata liikaa yrittää hifistellä kielen kanssa, ainakaan alussa...

Vierailija

Voi mä niin muistan mun ekan "suudelman"!! xD eihän se mikään suudelma ees ollu. En ollu siis koskaan suudellu ja poika sitten suuteli mua ja olin ihan että mitä teen! Käytännössä se oli sitä että raotin vaan vähän huulia ja olin paikallani silmät kiinni :) Poika sitten suuteli huuliani. ( voi toista kun en mitään osannut tehdä) Mutta jälkeenpäin sanoin että en osaa, ja häin sitten avusti, tunnustelemalla istä oppii. Ja jos nyt et ihan heti suoraan halua toisen suulle hypätä, niin yks hyvä keino on se, että kosketat sormella vaikka pojan leukaa ja poskea ja sitten meet lähemmäs ja painat huulet pojan huulille :) Itse olin aivan pihalla myöhemmin kielen käytöstä ja senkin sitten oppii kokeilemalla :) ( ps. olin tuolloin 18 vuotias :) )

_kisser_

Moi! mä oon 12.v ja tarvitsisin vähän vinkkejä. Mulla on salasuhde mun poika-serkkuun, ja oon nyt menossa viikonloppuna mummolle, ja se mun poikkis tulee sit sinne.. haluisin suudella, mutta se on ujo, eikä uskalla.. miten saan sen suostumaan? En viitti kysyä suoraan 'Haluutko sä pussata mua?' ois vähän outoo mut.. APUJA???? viimeks ku nähtii se halus suudell, tuli mun vieree ja lähti ihan nolona? vastatkaa pian!

Kiitos jo etukäteen!

_kisser_

Toivon että vastaatte pian, sillä tarvitsen nopeaa vastausta. Miten suutelua voisi harjoitella? Omin sormiin tietysti, mutta miten muuten?? ;)

Vierailija

_kisser_ kirjoitti:
Toivon että vastaatte pian, sillä tarvitsen nopeaa vastausta. Miten suutelua voisi harjoitella? Omin sormiin tietysti, mutta miten muuten?? ;)

Tarvitsisin samanlaisia neuvoja!! Voisiko joku kokenut neuvoa :)

oonayo

mä ja yks herttanen poika oltii niillä ni oltii molemmat ensin tosi ujoja, istuin siin pojan sängyl ja se makas siin mun vieressä. katottii netflixii ja gossip girlii XD sit se poika vähän kutitteli mua ja sit nappas mut sen vieree siihen makamaa ja olin siin pää sen toisen rinnan päällä ja se piti must kiinni ja meil oli jalat ristissä ja hetken pääst asento vaihtuki sellaseks et oltii vastakkain maattii toisissamme kiinni ja pidin sen poskee ja koskettelin helläst sen huulii (saman teki mulle) ja LOMPS meijän huulet vaa osu yhtee ja suuteleminen alko! voin sanoo et se oli mun elämän parhait kokemuksii!

jooooo

suutelemista voi harjotella sormienkaa. tosi helppoo. mut ei sil suutelemisel oo mitää oikeeta tekniikkaa. Se tulee ihan luonnollisesti. tottakai on tärkeetä mennä samas rytmis! mut pienet imasut ja tälläset saa jätkän kuumaks! ei tietenkää liian isot imasut!

Onsku

Itsekin seurustelin ja en ollut suudellut kertaakaan en myöskään suudellut aikasemmin kaan koska erosimme nyt taas jostain syystä tekisi mieli suudella ja minun mielestä olen valmis siihen mutta en tiedä onko poikaYstäväni valmis siihen. Mitä teen???voisitko antaa vastauksen:-)

Vierailija

Moi! Mä oon 13v poika joka haluis suudella kans jo tyttöystävää. Ollaan oltu jo 1 vuos yhdessä ja ollaan pussattu tasan kerran ja sekin vaan yhdessä pelissä haasteena. Olin täs yks päivä niillä ja oltiin ja jutrltiin monta tuntia. Mietin vaan että mun pitäis pussata mut en vaan uskaltanut. Nyt tarvisin vinkkejä midten pussata just oikeella hetkellä et se olis molemmille osapuolille nautinnollista?! Nyt APUJAA?!??

Vierailija

Ja jos toinen osapuoli on vähän epävarma et haluisko suudella vielä kunnolla nii mitä teen annanko asian olla vai mitää?!? Must kyl vähän tuntuu et se ei vaa uskalla tai sit sitä pelottaa ettei se osaa tai jotain. Pliis APUJAAAAA!?!??!!!

Vierailija

Kun kaksi nuorta opettelevat aikuisten juttuja, on kummankin haluttava. Jos ujostuttaa pussailut, sitten vaan halaillaan. Mennään just niin pitkälle tai lähelle kun tuntuu luonnolliselta ja oikealta. Kaiken oppii aikanaan. Koska ei voi olla oppimatta kun tämä dikiaika tuo kaiken kovin velvoittavana, kovin lähelle. Henkilö tekee vain sen mikä tuntuu itselle hyvältä, ja kun ollaan yhdessä tehdään sopimuksesta, loukkaamatta silloin toista mitenkään. Silloin ei tarvitse mitään katua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat