Millainen mies kiinnostaa?

Vierailija

Tämähän on varmasti ollut yleinen keskustelunaihe jo kautta aikojen ja lyhyesti vastaaminen on vähän hankalaa. Olen kuitenkin jo jonkun aikaa miettinyt, onko kaikilla edes jokin tietty kiinnostava piirre miehessä (tai naisessa), joka viehättää huomattavasti? Tai oletko pannut merkille jotain yhtaläisyyksiä kiinnostuksesi kohteissa? :)

Itse olen juuri alkanut tajuamaan ulkonäköön liittyvän yhtäläisen seikan, josta minulle jaksetaankin kuittailla. Pidän tyylikkäistä miehistä ja jostain sattuneesta syystä kaikki kiinnostuksen kohteeni ovatkin olleet jokseenkin homohtavia. Aina löytyy joku kaveri tai tuttu, joka ehtii kommentoida väliin, että miehestä puuttuu itse mies tai kuinka mies on liian laittautunut(?). :) Noh, kaikkia ei voi miellyttää samalla naamalla.

Mutta mites teillä muilla? mitään erityistä jäänyt mieleen miehistä tai naisista? =)

Kommentit (10)

Vierailija

Tätä kun aloin nyt miettimään niin molemmista miehistä joiden kanssa olen seurustellut löytyy melko paljon samoja piirteitä.
Molemmat ovat melko pyöreitä ns. nallemaisia ulkonäöltään :D ja pitkiä tai ainakin pidempiä kuin mä itse.
Luonteenpiirteitä on samanlaisia myös mm. huumorintaju, molemmat huomioivat suloisilla tavoilla mua, molempiin olen voinut luottaa sata prosenttisesti, rehellisiä, kilttejä perus suomalaisia miehiä.

Vierailija

Miehekkäät, hoikat ja asennetta omaavat ukkelit on kyllä aina olleet mun makuun. :D En tykkää liian laittautuneista miehistä juurikin sen takia että ne ovat myös yleensä luonteeltaan liian neitimäisiä.

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Muhun iskee miehet joilla on matala ääni, ah : ) Tummatukkaiset, vähän lihaksia omaavat ja mua pidemmät. Ja silmissä täytyy olla sitä jotain, pilke silmäkulmassa ;) Miehen täytyy olla huumorintajuinen koska muuten mun seurassa ei pärjää : D Ja toki miehen tulee olla luotettava, rehellinen yms. Mut nämä edellä mainitut seikat iskee ensimmäisenä ;)

Vierailija

Minä pidän miehistä ketkä pitää huolta ulkonäöstään ja vaatteetkin pitää olla fashion ;)

Luonteltaan vähäsen vaikea.. Pidän miehistä kenes on haastetta. Kyllästyn tavallisiin miehiin, he ovat vaan niin...... tylsiä. Miehen pitää olla pikkasen renttu (ei siis kuitenkaa muita naisia ym pettämistä). Erikoien ja omanlaatuinen tapaus!

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

renttu! ulkonäöltään vähän rähjäinen, maalaisjuntti, jutut niin perkeleen rivoja! muuten ei saa laittautua, mut hiukset voi joskus laittaa "tortuksi". eli siis rockabilly äijät mun makuun ;) vaatteista sen verran, että ne kyllä tietää mikä näyttää hyvältä niin ei mee aikaakaan niiden valitsemiseen :)

ei todellakaan mikään vaatekaupoissa pyörivä homopoika, hyi. mies ei ole mies, jos ei sillä ole lihaksia niin paljon että jaksaa kantaa mua (en mikään läski ole kuitenkaan :D)

Vierailija

Voimakastahtoinen ja maskuliininen mies, joka osaa pitää hauskaa. Olen aina muutenkin tullut toimeen paremmin miesten kanssa kuin naisten, joten petyn jos mies ei osaa kertoa härskejä juttuja:D Mitään tossutettavaa nössöä en haluaisi. Ulkonäön puolesta pitkät hiukset ja etenkin hippimäisyys ovat aina olleet totaalisia turn-offeja.

Vierailija

Miehen pitää olla miehekäs, vahva (että jaksaa mua nostaa ja pitää sylissä pidempäänkin. plussaa on jos vatsalihakset ja hauikset näkyy sillonki ku ei erityisemmin jännitä lihaksia!), hellä, romanttinen, huumorintajunen (=hauska), luotettava, rehellinen, KÄRSIVÄLLINEN, rauhallinen (mutta tarvittaessa pitää osata vähä irrotella ja pitää hauskaa, ja olla sopivan spontaani), EI mikään tyhjätasku joka on aina PA (koska on aika kiva jos mies vie syömään yms.) :D
Siinä nyt mitä tuli ekana mieleen..

Onneksi omasta rakkaasta löytyy nuo ominaisuudet aika hyvi.. <3

Vierailija

Oikeastaan ainut merkittävä asia, joka mun entisiä ja nykyistä yhdistää on rako etuhampaiden välissä. Tajusin tämän vasta muutaman kuukauden seurustelun nykyisen poikaystäväni kanssa, joten jostain alitajunnasta tämä mieltymys varmaan on tullut :D

Anne Puuma 43

Mulle käy erilaiset miehet eri tilanteissa ja elämänvaiheissa näköjään. Oma meiheni on turvallinen ja luotettava perusmies. Rakastan häntä. Hän on monella tavalla toiveideni täyttymys, kiltti, huolehtivainen, ottaa minut aina huomioon ja tulee hyvin toimeen lasten kanssa. Elämä vaan on liian tasaista hänen kanssaan. Itse olen vähän villimpi tapaus boheemi ja utelias sekä hyvin säilynyt pakkaus. Ulkonäköni vetää miehiä puoleeni ja nautin siitä itsekin. Nuorempana seurustelin itseäni vanhempien miesten kanssa. Avioliiton alkuaikoina minulla oli vanhempi rakastaja joka täytti seksitarpeeni ja toi elämääni jännitystä. Myöhemmin aloin suosimaan voimakkaita alfa-miehiä joiden kanssa seksi oli mahtavaa. Nyt vanhemmiten olen löytänyt nuoret ja komeat miehet jotka edelleen kiinnostuvat milf naisista. Minusta on tullut vähän puuma joka saalistaa nuoria miehiä. Mieheni ei ymmärrä suhteistani mitään eikä hänen tarvitse niistä tietääkään. En ole koskaan kertonut hänelle kaksoiselämästäni, enkä kerro enkä tunnusta koskaan. Mielestäni naisilla on oikeus pitää muitakin suhteita koska yksi mies ei naiselle riitä. Seksi vieraan miehen tai salaisen rakastajan kanssa on niin mahtavaa että jaksaa taas paremmin parisuhdearkea. Mieheni kanssa elän hyvää elämää ja arvostan hänen työtään ja sitoutumistaan perheeseen ja yhteisiin asioihin. Toisaalta jos mieheni jättäisi tai pettäisi minua en tiedä miten suhtautuisin. Hyvä mies ei mielestäni petä vaimoaan, vaimo saa kyllä pettää koska nainen tarvitsee erilaisia kokemuksia eikä ole niin yksitotinen kuin mies. Naisen seksin tarve on erilaista kuin miesten. Uskon että mieheni ei pettäisi minua, on vähän tossukka ja työorientoitunut ja varmaan haluaa pitää kauniin vaimon rinnallaan. Joskus, aika harvoin, tunnen kyllä syyllisyyttä toiminnastani ja puran sydäntäni naisystävieni kanssa. Kukaan heistä ei silti tuomitse käytöstäni, päinvastoin pitävät minua rohkeana ja itsenäisenä. Myös monet heistä pettävät miestään, monella on rakastaja tai luvallinen mieskaveri. Miesten olisi ehkä paremmin ymmärrettävä että naisen seksuaalisuus on rakentunut siten että on ihan pakko saada erilaisia kokemuksia ja vertailla niitä. On ihanaa saada miehen huomio kokonaan ja tietää että on haluttu. Joskus haluttaa itsetietoinen alfa-mies joskus taas nuori innokas kuvankaunis pitkätukkapoika.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat