yhteydenpitoa yhden yön jälkeen?

Vierailija

Viikko sitten vietin yhden yön erään todella mukavan oloisen miehen kanssa. Se oli ensimmäinen satunnainen juttuni. Hän on muutaman kerran ottanut minuun yhteyttä tekstiviesteillä ja kysellyt kuulumisiani. Luulin, että en olisi kuullut hänestä enää mitään, vaikka ei minulla yhteydenpitoa vastaan mitään olekaan. En usko, että tämä kyseinen yksilö sen paremmin haluaa kuitenkaan minuun tutustua, kun asumme eri paikkakunnilla.

Minkä verran ihmiset yleensä pitävät satunnaisiin kumppaneihinsa yhteyttä?

Kommentit (4)

Vierailija

Itse en ainakaan kysele yhden illan juttujeni kuulumisia jos en ole kiinnostunut enempää. Harvemmin tosin on edes numeroa mistä kysellä

Vierailija

Eiköhän tässäkin päde se, että ei sitä yhteyttä ota ellei toinen jää mieleen pyörimään :) Onko teillä paljonkin välimatkaa, eihän se este pitäisi olla tutustumiselle. Mitä itse ajattelet hänen yhteydenotoistaan?

Vierailija

Hihi, oma "yhden yön jutuni" alkoi tekstailla kanssani ja pitää yhteyttä facebookissa - koska oli kiinnostunut. Noh, nyt olemme seurustelleet useamman kuukauden ja ei kaduta yhtään. :D

Vierailija

Heh, taisi nyt minunkin tapauksessa käydä niin, että toinen osapuoli on oikeasti enemmänkin kiinnostunut tutustumaan. Mulla ei kyllä ole mitään sitä vastaan, koska en ole tainnut olla näin korviani myöten ihastunut teinivuosien jälkeen :D Pitää vähän yrittää hillitä innokkuutta kun seuraavan kerran nähdään kyseisen miehen kanssa. Seuraava tapaaminen on siis sovittu välimatkasta huolimatta. Jospa tässä kävis vielä yhtä hyvin kuin sulle clocks :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat